ADVA به ارمغان می آورد next-gen هماهنگ سازی به ابزار قدرت شبکه های

پ (FSE: ADV) امروز اعلام کرد که به روز رسانی خود را تکمیل سبد Oscilloquartz PTP استاد بزرگ ساعت را قادر می ساز

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

پ (FSE: ADV) امروز اعلام کرد که به روز رسانی خود را تکمیل سبد Oscilloquartz PTP استاد بزرگ ساعت را قادر می سازد قدرت نرم به آرامی انتقال به بسته شبکه هماهنگ سازی. پیشرفته تکنولوژی را توانمند سازی ارائه دهندگان برق به تکامل زیرساخت های خود را به شبکه هوشمند مبتنی بر دقت پروتکل زمان (PTP) قدرت پروفیل در حالی که در همان زمان حمایت از تمام میراث زمان بندی سیگنال. تغييرات ADVA را Oscilloquartz نردبان راه حل جمع و جور آن سلول کوچک دستگاه خود را اواسط اندازه PTP استاد بزرگ و به طور کامل کار برکنار شده هسته ای زمان بندی تکنولوژی اطمینان فوق العاده-زمان بندی دقیق طول ابزار شبکه. بیشتر چه, تکنولوژی حذف ریسک تکیه صرفا بر روی ماهواره ای مبتنی بر زمان و منابع از طریق نظارت مستمر و متراکم و کلاهبرداری شناسایی و هوش مصنوعی به کمک تجزیه و تحلیل ترافیک.

تصویری: ملاقات امیلی و آینده از شبکه هوشمند شبکه های

"ما به روز رسانی فن آوری باعث می شود آن را ساده برای نوسازی زیرساخت های ابزار های. در حال حاضر قدرت اپراتورهای شبکه می تواند دستیابی به دقیق و پایدار هماهنگ سازی مورد نیاز برای توسعه شبکه هوشمند قدرت شبکه های ساخته شده بر روی بسته راه حل های مبتنی بر, در حالی که همچنین حفظ میراث زمان گفت:" گیل Biran عمومی, مدیر Oscilloquartz, ADVA. "ما تکنولوژی را فراهم می کند روشن و مقرون به صرفه راه برای قوی و آینده اثبات ابزار شبکه هماهنگ سازی. آن PTP زمان تحویل مکمل و جایگزین میراث پروتکل را قادر می سازد دقیق و انعطاف پذیر زمان مورد نیاز برای ظهور برنامه های هوشمند است. همراه با ما چند صورت فلکی GNSS گیرنده های PTP پشتیبان نیز ضروری است برای حفاظت از بحرانی شبکه های برق. این تضمین می کند عملیات کارآمد و بهترین حفاظت از حملات مخرب است."

ADVA کل محدوده Oscilloquartz استاد بزرگ ساعت به روز رسانی شده برای دیدار با آخرین PTP پروفایل برای زمان و فرکانس و فاز سنکرون در قدرت شبکه های آب و برق. این شامل OSA 5401 small form-factor pluggable به OSA 5405 برای محیط داخلی و خارجی پست استقرار OSA 5420 سری و بسیار مقیاس پذیر OSA 5430 و 5440 با 10Gbit/s واسط و به طور کامل کار برکنار شده و سخت افزار. فن آوری قادر می سازد آسان مهاجرت به اترنت مبتنی بر زمان بندی شبکه با پشتیبانی پارك شبکه پروتکل زمان (NTP) و SyncE و همچنین IRIG-B, PPS و بیت میراث رابط. PTP-based backup همراه با چند باند گیرنده های GNSS و نظارت پیشرفته قابلیت اطمینان حاصل شود که این به روز رسانی ارائه راه حل های بسیار قابل تحویل از زمان بندی دقیق اطلاعات حتی در GNSS قطع. و برای ایجاد یک ePRTC راه حل ADVA را Oscilloquartz سزیم ساعت همچنین می تواند در ترکیب با OSA 5420, 5430 یا 5440. این ارائه تمدید holdover تا 70 nanoseconds برای 14 روز حتی زمانی که GNSS سیگنال در دسترس نیست.

هماهنگ سازی شبکه های برق

"بهینه سازی ما هماهنگ سازی تکنولوژی ما را قادر می سازد آب و برق قدرت برای رسیدن به دقیق سطح از دقت لازم برای هماهنگ سازی از فرعی به اصلی از شبکه هوشمند شبکه. جامع ما نمونه کارها سبب آب و برق برای تکمیل و سپس جای خود را میراث زمان بندی پروتکل PTP با. بیشتر چه, ما به طور مداوم در حال تحول نرم افزار با پشتیبانی از وسیع ترین طیف وسیعی از رابط و پروفیل تضمین یک راه حل آماده به رشد با نیازهای آینده" اظهار نظر نیر Laufer, مدیر ارشد, مدیریت خط محصول Oscilloquartz, ADVA. "IRIG-B و NTP باید در خدمت ابزار صنعت هست. اما آینده همه چیز در مورد PTP قدرت پروفیل ارائه سطح جدیدی از دقت و قابلیت اطمینان پستهای با یا بدون GNSS. این ارتقا را تضمین می کند اپراتورهای تکیه می کنند بسیار دقیق فرکانس و فاز و زمان خدمات بدون خطر قطع ناشی از متراکم و حقه بازی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن