اتحادیه اروپا و چین نشست: واقعا چه اتفاقی افتاد ؟

اتحادیه اروپا و چین به تعویق افتاد به شدت مورد پیش بینی نشست سرزنش COVID-19. اما با عفونت های پایین اقتصاد باز

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

اتحادیه اروپا و چین به تعویق افتاد به شدت مورد پیش بینی نشست سرزنش COVID-19. اما با عفونت های پایین اقتصاد بازگشایی و چین زیر آتش بیش از آن سرکوب در هنگ کنگ است — این بیماری همه گیر واقعی دلیل ؟

آن را به معنای جغرافیای سیاسی برجسته از آلمان در آینده روی لئامت دادن در انتخابات ریاست جمهوری اتحادیه اروپا: اولین اجلاس بین رئیس جمهور چین و رهبران تمامی 27 عضو اتحادیه اروپا. میزبانی آنگلا مرکل در آلمان شهر لایپزیک این سپتامبر.

هدف: کمتر از شکل دهی مجدد اتحادیه اروپا-روابط چین برای دهه جدید با یک معامله بهتر برای شرکت های اروپایی سرمایه گذاری در چین و همکاری های نزدیک تر در تغییر آب و هوا در صدر دستور کار است.

در حال حاضر آن را خاموش.

یک مختصر و مفید در اواخر شب بیانیه ای از مرکل سخنگو اعلام کرد که همه طرف توافق کردند که "با توجه به طور کلی وضعیت همه گیر در این جلسه نمی گیرد در تاریخ به عنوان برنامه ریزی شده اما باید موکول شود." هیچ تاریخ جدید ذکر شد.

اعلام مجموعه شایعات در چرخش بود که اینجا بیشتر از ملاقات چشم.

بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا به سرعت در حال پوسته پوسته شدن پشت خود را COVID-19 محدودیت با مرگ و میر و عفونت های پایین و فشار برای احیای اقتصاد است. حتی تابستان گردشگری امکان پذیر خواهد بود در بسیاری از نقاط اروپا. مطمئنا با سه ماه برای آماده سازی چنین نشست مهم می تواند با خیال راحت در یک کشور — آلمان — که تا به حال شانس نسبتا خوبی از طریق همه گیر?

در همان زمان تنش های سیاسی بین چین و غرب شده اند سر به فلک کشیده.

فقط یک هفته پیش در پکن نقل مکان کرد به سفت گرفتن آن در این مستعمره سابق بریتانیا از هنگ کنگ با یک جدید امنیت ملی قانون دیده می شود به عنوان یک پتانسیل مرگ-ناقوس برای آزادی در این سرزمین است. اتحادیه اروپا دیپلمات ارشد ابراز "نگرانی شدید" و تاکید اروپا نیاز به یک "قوی" رویکرد به پکن. و با وجود تماس برای بتن عمل است. رئیس پارلمان اروپا هیئت در چین راینهارد Bütikofer گفت: DW: "مانند انگلستان و ما باید به حفاظت از ما به دلار هنگ کنگ دموکرات که به آن نیاز دارند — در نظر گرفتن آنها را در جایی که لازم است."

چین حرکت نیز اضافه شده به عمیق تر شدن بحران در روابط میان پکن و واشنگتن است که ما دیده می شود رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دیپلمات های درگیر در تلخ بازی سرزنش بیش از شیوع کروناویروس. برای برخی از ناظران دو طرف حتی در آستانه یک جنگ سرد جدید.

تاخیر در تاکتیک

همه در همه این سختی فرخنده شرایط برای برگزاری یک نشست بین اتحادیه اروپا و چین است. هنوز هم آلمان سفیر اتحادیه اروپا دو برابر را در یک رویداد آنلاین گفت: به تعویق افتادن بود "منحصرا COVID-مرتبط است."

راینهارد Bütikofer می گوید این است که کل داستان. "وجود دارد هیچ انتظار پیشرفت صحبت از ماه سپتامبر در مسائل اصلی از سرمایه گذاری و آب و هوا. نشست بدون ماده می تواند به راحتی تبدیل به یک آبروریزی است." یک ویدئو کنفرانس بین دو طرف است که گفته می شود هنوز هم به عنوان یک تلاش به دنبال پیشرفت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن-بایدن عامل

اما این تاخیر به ارمغان می آورد بسیاری از مزایای اضافه, به خصوص با توجه به بزرگترین سیاسی تاریخ در سال 2020 تقویم: آمریکا در انتخابات ماه نوامبر است. بسیاری از رهبران اروپایی در حال ریشه بی سر و صدا برای یک پیروزی برای جو بایدن سنتی transatlanticist از مغلوب ساختن پیشی جستن است که آشکارا خصمانه به اتحادیه اروپا است.

برگزاری اتحادیه اروپا-چین اجلاس تنها چند هفته پیش از انتخابات آمریکا را اجرا خطر از مغلوب ساختن پیشی جستن با استفاده از آن را سیاسی یونجه متهم اروپا از cozying تا به archrivals در پکن بیشتر از همه از فرشته مرکل تبدیل کردن دعوت خود را به یک G7 گردهمایی در واشنگتن در ماه جولای.

نگاه به آینده در این انتخابات برنده خواهد شد که تاثیر قابل توجهی در اتحادیه اروپا محاسبات آن را به عنوان calibrates روابط با پکن است. "اگر تهمت است مجددا انتخاب من فکر می کنم وجود خواهد داشت یک وسوسه در اروپا به پرچین و نگه داشتن چین می گوید:" نوح Barkin از آلمانی مارشال صندوق. "این ممکن است احساس کمی راحت تر در مورد هل دادن در برابر چین که آن را می داند آن را یک متحد در واشنگتن است."

می تواند به اروپا موافق هستید ؟

اما اتحادیه اروپا روبرو خواهد شد چالش های برخورد با چین هر کس که برنده کاخ سفید — حداقل به این خاطر پکن شده است wading را به اروپا خود را.

در هفت سال پس از چین در زمان قدرت چین توسعه یافته است جاه طلبی های جهانی با رشد تاثیر در اروپا است. اتحادیه اروپا سومین عضو ایتالیا امضا کرده است و به آن ماموت "کمربند و جاده ای" زیرساخت های پروژه وسوسه چشم انداز میلیاردها دلار در سرمایه گذاری برای آن مبارزه اقتصادی. دیگر کشورهای کوچکتر نیز ساختمان سودآور روابط با چین و یا از طریق کمربند و جاده و یا آن "17+1" گروه بندی با اروپای مرکزی و شرقی کشور ،

Chinese President Xi Jinping shakes hands witht Italian President Sergio Mattarella in Rome in March 2019

چین شده است wooing ایتالیا و دیگر کوچکتر کشورهای اروپایی

"این یک راه برای پکن به مطمئن شوید که اروپا تقسیم شده است می گوید:" ناج رولان جانباز از وزارت دفاع در حال حاضر در ایالات متحده مستقر اداره ملی آسیایی, پژوهش است. "این فرصت های اقتصادی که چین در حال قرار دادن بر روی میز می تواند بسیار حیاتی است. این است که اهرم های زیادی است که پکن در تصمیمات این کشور است."

این پیچیده اتحادیه اروپا اظهار داشت: هدف از در نظر گرفتن یک "قوی" خط در چین است. و آن را نه تنها کمبود پول نقد آمده است که ممکن است در راه ایستاده است. "آلمان است و بیشتر مشکل ساز شریک از برلین مشتاق است که به اذعان" می گوید MEP راینهارد Bütikofer عضو سبزها. "آلمان وابستگی به صادرات به چین به طور قابل توجهی بیشتر از همسایگان ما'."

'مماشات نمی کند'

اینها واقعیت های اتحادیه اروپا چهره: گرفتار در وسط یک امکان جدید جنگ سرد بین یک مشکل آمریکا و تجاوز, چین, دستکاری خود را اختلافات داخلی و به بالا از آن همه جهانی همه گیر. در پرتو این همه به تعویق افتادن یک برنامه به طور بالقوه بسیار بحث برانگیز اجلاس به نظر می رسد به سختی تعجب آور است.

اما به عنوان نوح Barkin اشاره دارد و در نهایت بدون اجتناب از این مسائل است. "ما باید به فراتر از برخی از این وقایع است. من فکر می کنم سال آینده اتحادیه اروپا را مجبور به نشستن و واقعا فکر می کنم سخت در مورد استراتژی خود را به سمت چین است."

هنگامی که زمان می آید راینهارد Bütikofer می گوید آلمان مسئولیت به دنبال فراتر از آن منافع اقتصادی. "آنها نمی تواند در هزینه های ما ارزش های مشترک. مماشات نمی کند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن