آفریقا پیشی 100,000 coronavirus موارد

این قاره تا کنون در امان است در مقایسه با دیگران اما بدترین هنوز هم می تواند آمده است. آفریقا در حال حاضر ثبت

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

این قاره تا کنون در امان است در مقایسه با دیگران اما بدترین هنوز هم می تواند آمده است.

آفریقا در حال حاضر ثبت بیش از 100,000 عفونت رمان coronavirus مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) در روز جمعه گفت.

بیش از 3,100 اند از COVID-19 به عنوان قاره برخی از 1.3 میلیارد نفر از مردم در تلاش برای جلوگیری از شیوع این بیماری با وجود مستند اقدامات مانند مرز تعطیلی در حال اجرا.

با این وجود CDC مدیر جان Nkengasong گزارش داد که تعداد موارد این هفته بود شبیه به شکل از هفته گذشته و "ما امیدواریم که این روند همچنان ادامه دارد" را به عنوان مخالف به یک افزایش سریع.

ادامه مطلب: عدم وجود منطقه ای هماهنگی می تواند منجر به مرگ و میر بیشتر در آفریقا

اوایل مستندات در بسیاری از آفریقا 54 کشور ممکن است مانع از بیماری باعث ضرب وشتم بیشتر اما Nkengasong گفت: "این بدان معنا نیست که آفریقای بخشوده شده است."

وی افزود: هر چند که مقامات بهداشت در حال دیدن نیست بسیاری از جامعه مرگ و میر و یا "سیل عظیم از بیمارستان های ما" با توجه به این ویروس است.

Coronavirus نقاط

در کشورهای آسیب پذیر سیستم مراقبت های بهداشتی و تاریخ اخیر درگیری مانند سومالی و سودان جنوبی هنوز یک نگرانی برای مقامات بهداشتی به خصوص به عنوان اعداد در ادامه به افزایش است.

در تانزانیا که در آن رئیس جمهور می گوید این ویروس بوده است را شکست داد و نماز دولت نیست به روز شده آن تعداد از موارد به مدت سه هفته.

آفریقای جنوبی ترین عفونت ها در این قاره با بیش از 19,000 موارد است. تهاجمی تر تست مبارزات انتخاباتی شده است آشکار شده است و ذکر شده به عنوان یک دلیل برای تعداد بیشتری از عفونت.

بیشتر بخوانید: هشدار coronavirus می تواند کشتن 150,000 در آفریقا به بروندی اخراج کارشناسان

که هشدار

نه کشورهای آفریقایی شاهد 50 درصد افزایش می یابد در ثبت نام عفونت های گذشته بیش از هفت روز در حالی که دیگران باید شاهد کاهش و یا ثبات آمار و ارقام سازمان بهداشت جهانی (WHO) گزارش شده است.

پایین بودن میزان مرگ و میر در حال حاضر حدود 3 درصد ممکن است به دلیل این قاره کم متوسط سن اما این که مدیر اجرایی مایک رایان گفت که او هنوز هم نگران سهولت که با آن بیماری را به خصوص به عنوان وجود دارد "شکاف قابل توجهی" در بخش مراقبت های ویژه خدمات پزشکی اکسیژن و تهویه.

در حالی که آمار و ارقام در این قاره به عنوان یک کل ثابت باقی مانده است و وضعیت از کشوری به کشور را نشان می دهد بسیار بیشتر واريانس رایان به خبرنگاران گفت:.

در هفته گذشته چهار کشور در حال افزایش در موارد بیش از 100 درصد است.

ادامه مطلب: چگونه شرق آفریقا است که مبارزه با ملخ در میان coronavirus

آفریقا دارای میانگین سنی کمتر از 20 و رایان به رسمیت شناخته شده است که اگر چه این قاره ممکن است جوانان در آن طرف "نیست در هر راه کاهش شانس این بیماری گسترش می یابد." علاوه بر این هیچ کس نمی داند چه تاثیر ویروس را بر روی میلیون ها نفر از مردم دچار سوء تغذیه و اردوگاه های پناهندگان به سر می برند "بنابراین هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی آموخته می شود."

در ضمن سی دی Nkengasong گفت: تست برای رمان ویروس باید ده برابر افزایش در آفریقا است. آن را باید با هدف به آزمون حداقل 1 درصد از جمعیت 13 میلیون نفر است. تا کنون حدود 1.3 میلیون نفر آزمون انجام شده است. کمبود تجهیزات ذکر شده است به عنوان یک عامل مهم.

jsi/rt (AP, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب