آنتونی Minardi اسناد و مدارک غنی از گیاهان و جانوران در شمال شرقی تالاب

"تالاب Field Guide" است که شایستگی نوشته شده به درک مردم عوام معلمان و دانش آموزان به طور یکسان در حالی که نه

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

"تالاب Field Guide" است که شایستگی نوشته شده به درک مردم عوام معلمان و دانش آموزان به طور یکسان در حالی که نه به خطر انداختن غنای زیستی نظر.
 
آنتونی Minardi وارد یک جامع و در عین حال لذت بخش راهنمای گیاهان و جانوران است که خوانندگان می توانند با شناسایی در مرور تالاب. "تالاب Field Guide" ارائه شده هر دو دانش با ارزش ژنتیکی adaptions برای بقا, چیزهای بی اهمیت و تصویر گیاهان و حیوانات. استراتژیک در نشان دادن تالاب – بیولوژیکی روش ترانسکت – بیست و پنج متر خط کشیده شده است از لبه آب. در 25th متر علامت یک متر مربع اختصاص داده شده به شناسایی شایع ترین, از این رو, مهم ترین گیاهان و جانوران در این منطقه است. برخی از گیاهان است که می تواند در زمین بالا شامل رایج نی کاج سرو و بلوط گونه است. پس از معرفی این گیاهان در یک متر منطقه رایج ترین و منحصر به فرد و بی مهرگان که رونق در منطقه هستند و سپس شرح داده شده است.
 
این کتاب "تالاب زمینه راهنمای" یک محصول از Minardi این دهه اختصاص داده شده تحقیق و مطالعه و نشر در زیست شناسی دریایی. که برنده جایزه زیست شناسی معلم او ارائه جزئیات بیشتر در مورد گیاهان و حیوانات با ظاهری تخصص های دریایی, زیست شناسی, علمی زبان است که آن نیز به راحتی قابل فهم برای خوانندگان یک کتاب کامل برای دوستداران دریایی و کسانی که علاقه مند در سازگاری ژنتیکی ساخته شده توسط این گیاهان و حیوانات برای زنده ماندن در جهان پویا.
 
نسخه کتاب موجود در آمازون (https://www.amazon.com/Wetlands-Field-Guide-Anthony-Minardi/dp/1641330694/)
 
تالاب Field Guide
نوشته شده توسط: Anthony Minardi
منتشر شده توسط AuthorCentrix, Inc.
تاریخ انتشار: اکتبر 9, 2017
گالینگور قیمت: $16.91
 
درباره نویسنده:
 
آنتونی Minardi یک زیست شناس دریایی و مربی. او مورد مطالعه قرار گرفته و منتشر شده در مورد این موضوع برای بیش از چهل سال با تمرکز ویژه در سواحل شمال شرق ایالات متحده است. آقای Minardi سابق رئیس دانشکده علوم همپتون High School, New York. او نیز استادیار زیست شناسی در ساوتهمپتون, کالج, Chapman کالج و دانشگاه. به عنوان بخشی از پژوهش دکترای خود را آقای Minardi زمینه انجام شده و مطالعات آزمایشگاهی در جنگل سوراخ اقیانوس شناسی موسسه ماساچوست است. آقای Minardi نامگذاری شد برجسته زیست شناسی معلم (ایالت نیویورک) در سال 1986.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن