هوش مصنوعی توپی تسریع نوآوری محصول چینی و بازارهای فراتر از

عمیق در قلب شانگهای منطقه کسب و کار جدید است Unilever توپی که تنظیم شده است برای تبدیل سرعت که با ما محصولات ر

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

عمیق در قلب شانگهای منطقه کسب و کار جدید است Unilever توپی که تنظیم شده است برای تبدیل سرعت که با ما محصولات را به بازار برای مصرف کنندگان چینی.

آن را زاییده افکار یک گروه کوچک از یونیلور R&D کارشناسان ارشد از جمله R&D مدیر برای مراقبت از پوست Jason Wei و جهانی مراقبت از پوست دیجیتال پردازش مدیر جیک Onyett که در حال حاضر مدیریت این فضا است.

شناخته شده به عنوان هوش مصنوعی توپی سهام آن نام خود را با شخصیت های چینی برای عشق 爱. این نام نشان دهنده وضعیت خود را به عنوان یک مرکز برای هوش مصنوعی و اذعان چابکی و نوآوری انتظار برای رفتن به داخل ساختمان را چهار دیوار.

"وجود دارد اتاق را برای سه تا چهار تیم به صورت موازی کار می کنند و همچنین فضا برای مصرف کنندگان و ذینفعان در کارگاه های آموزشی می گوید:" جیک. "اما هدف این است که به نگه داشتن فضا و تعداد افرادی که در اینجا کار می کنند به طور کامل چالاک."

این مرکز طراحی شده است تا سطح شیب دار به سرعت نوآوری در محصول در چین و چین از چند ماه به یک ماده از چند دقیقه.

State-of-the-art سخت افزار کمک می کند تا به ایجاد این اتفاق می افتد. کامپیوتر کارایی بالا مجهز هستند و مدل سازی نرم افزار به منظور توسعه مفاهیم محصول ایجاد 3D طرح های بسته بندی و آماده نمونه های اولیه برای تست با مصرف کنندگان است. و یونیلور می توانید تماس بگیرید در جهانی استعداد استخر از داده های تحلیلگران کلید قفل و مهندسین که می تواند از راه دور و یا در توپی را به ایده های پروژه به زندگی است.

با استفاده از داده های زنده برای پیدا کردن ایده های محصول جدید

مسائل قابل توجه اما واقعی سحر و جادو اتفاق می افتد که در زمان واقعی در بازار داخلی و مصرف کننده اطلاعات به این ترکیب اضافه میشود. تسهیلات زندگی می کنند جریان هفت-صفحه نمایش پیش بینی در همان زمان. "در چین زندگی می کنند جریان تبدیل شده است یک احساس در تجارت الکترونیک می گوید:" جیک. اطلاعات این جریان ارائه خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد برای تبدیل ایده به محصولات است که ارائه دراز مدت ارزش برتر برای هر دو مصرف کنندگان و کسب و کار.

"ایده این است که به لینک های زمان واقعی مصرف کننده/بازار داده ها را به تصرف و پیش بینی روند شناسایی فرصت ها و اهرم و ابزار دیجیتال به سرعت در حال ایجاد نمونه های اولیه به ما کمک می کند راه اندازی سریع تر و دقیق" توضیح می دهد که جیسون. "برای مثال اگر پیدا کنیم و با گوش دادن به رسانه های اجتماعی است که یک ماسک صورت برای آکنه قابل ملاحظه فرصت های کسب و کار برای مراقبت از پوست ما می تواند با استفاده از R&D شبیه سازی ابزار برای تصمیم می گیرید که چگونه ما با ادامه این پروژه است."

و این نیست که هیجان انگیز ترین بخش. "ما پس از آن می تواند تعامل با مصرف کنندگان به طراحی محصولات با آنها نه فقط برای آنها" او می گوید. تیم می تواند اجرا شود مصرف کننده کارگاه های آموزشی به محصولات تست قبل از راه اندازی با AI hub اقدام مانند یک دیجیتالی را فعال کنید 'متفرقه' که در آن مصرف کنندگان می توانند تجربه مفاهیم جدید با استفاده از ابزار مانند واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و سپس به اشتراک گذاشتن افکار خود را در این محصولات فورا.

اضافه کردن این بینش و درک به مرکز R&D قابلیت تولید سفارشی نسخه ی نمایشی و معلوم می شود که جیسون دیدگاه برای "برای ایجاد جدید end-to-end محصولات در دقیقه" است که بیش از فقط آبی-آسمان تفکر است.

ابزار مجازی را تبدیل به یک جدید طبیعی " برای نوآوری

هوش مصنوعی توپی بود رسما افتتاح شد در 17 ژوئن توسط مدیر عامل آلن Jope و رئیس R&D ریچارد اسلاتر در کنار شمال آسیا R&D معاونت پیتر Schrooyen و شمال آسیا EVP Rohit Jawa.

در حالی که Covid-19 انداخته است تا بسیاری از چالش های آن را نیز نشان داده شده است که نیاز به توانایی برای اجرای کارهای تقریبا. "هوش مصنوعی توپی گردش کار نمی کند باید محدود به فیزیکی hub می گوید:" جیک.

این واقعیت که بسیاری از مرکز این قابلیت را می توان از راه دور به معنای نوعی از کسب و کار به عنوان معمول حتی زمانی که محدودیت در سراسر جهان ناشی از Covid-19 هنوز هم در جای خود.

داشتن توانایی برای به اشتراک گذاشتن نمونه های اولیه و مفاهیم فورا از طریق ابزار مجازی را به شدت کاهش نوآوری ما جدول زمانی" جیک می گوید. "آن خواهید بود بخش مهمی از این روند حتی بیشتر از آن در پست Covid-19،"

"من واقعا معتقدم که این آینده است بنابراین من فوق العاده هیجان زده می شود بخشی از آن را," او اضافه می کند. "هوش مصنوعی توپی طول می کشد بهترین از هر دو سناریو کار به عنوان کوچک و چالاک تیم با استقلال کامل اما به طور کامل مجهز به منابع Unilever. این دستور غذا را برای نسل بعدی شگفت انگیز توسعه محصول است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب