Coronavirus آخرین: آلمان وزیر کشور خواستار رایگان تست

آلمانی وزیر کشور Horst Seehofer دفاع به صورت رایگان coronavirus تست در سراسر کشور در راستای رویکرد اتخاذ شده ت

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

آلمانی وزیر کشور Horst Seehofer دفاع به صورت رایگان coronavirus تست در سراسر کشور در راستای رویکرد اتخاذ شده توسط دولت از بایرن. دنبال DW برای آخرین.

  • مکزیک پیشی فرانسه مرگ و میر
  • بیش از 11.15 میلیون تأييد موارد گزارش شده در سطح جهان
  • آلمان وزیر کشور خواستار رایگان تست های سراسر کشور

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

02:39 آلمان وزیر اقتصاد پیتر Altmaier گفت: اقتصاد آلمان خواهد شروع به رشد دوباره در فقط چند ماه.

"من مطمئن هستم که ما می تواند به توقف سیر نزولی اقتصاد ما پس از تعطیلات تابستانی و اقتصاد آلمان رشد خواهد کرد دوباره اکتبر در آخرین" این سیاستمدار محافظه کار گفت: جرم-گردش بیلد am Sonntag.

در حالی که تولید ناخالص داخلی این کشور است و مجموعه ای کوچک به 6 درصد در سال جاری وزیر گفت که او انتظار می رود رشد بیش از 5% در سال 2021. Altmaier تقریبا به همان اندازه خوش بینانه هنگام بحث در آلمان به بازار کار.

"من فرض کنیم که ما می بینیم اوج coronavirus مربوط به بیکاری در این سال در جایی در اطراف اکتبر," او گفت:. شماره "می تواند شروع به آمدن در ماه نوامبر است."

Altmaier ادعا می کند در حال نزدیک شدن به آخرین پیش بینی منتشر شده توسط مونیخ-بر اساس Ifo اقتصادی موسسه. معتبر فکر می کنم تانک معتقد است که اقتصاد آلمان خواهد بود کوچک با 6.7 درصد در سال جاری یک و سپس رشد 6.4 درصد در سال 2021.

اما کهنه سیاستمدار نیز هشدار داد خطرات ارائه شده توسط گسترش سریع کروناویروس در آمریکا.

"من بسیار نگران افزایش تعداد عفونت های جدید در آمریکا" Altmaier مقاله گفت. "خارج از کنترل بیش از همه گیر وجود دارد که عواقب بزرگ برای اقتصاد جهانی است."

02:37 پکن اخیر افزایش coronavirus موارد به نظر می رسد شده اند تحت کنترل در آورد تنها با دو عفونت های جدید گزارش روز شنبه. چین گزارش کرده است هشت مورد جدید از سه عفونت یک روز پیش از آن.

شش مورد جدید وارد شد آوردن تعداد کل عفونت در چین به 83,553. جدید مرگ و میر گزارش شده از ماه مه به عنوان تلفات همچنان در 4,634.

چین همچنین گزارش داد اندکی افزایش در تعداد بیماران بدون علامت — هفت نسبت به چهار گزارش داد یک روز پیش از آن.

01:07 مکزیک در حال حاضر ثبت نام بیش از 30000 coronavirus مرگ و میربیش فرانسه برای تبدیل شدن به کشور با پنجم-بزرگترین coronavirus مرگ و میر. روز شنبه, مکزیک مقامات گزارش 523 مرگ و میر در مجموع 30,366 و همچنین 6.000 عفونت های جدید در مجموع بیش از 251,000.

Thegovernment هشدار داده است که تعداد واقعی از عفونت است به احتمال زیاد بسیار بالاتر است. مقامات بهداشتی باید تلاش برای محدود کردن گسترش بیماری همه گیر با مکزیک مسئولان شهرستان با شل مستند اقدامات در اوایل این هفته اما تغییر دوره در روز جمعه.

آمریکای لاتین ملت از برخی از 129 میلیون در حال حاضر ذکر شده به عنوان هشت توسط تعدادی از موارد در رتبه بندی جهانی ارائه شده توسط ما جانز هاپکینز موسسه. مکزیک در حال حاضر در مورد به عنوان بسیاری از coronavirus موارد از اسپانیا اما اتحادیه اروپا کشور است بسیار کوچکتر جمعیت از 47 میلیون نفر است.

آمریکا و برزیل و روسیه باقی می ماند در بالای لیست.

00:12 , آلمانی, وزیر کشور Horst Seehofer به نام به سراسر کشور رایگان coronavirus تست برای همه, خروج از هدفمند تست روش ترجیح داده شده توسط فدرال وزیر بهداشت ینس Spahn.

در مصاحبه ای با روزنامه دی ولت am Sonntagسیاستمدار حمایت همکار CSU عضو و بایرن دولت برتر مارکوس Söder رویکرد. بایرن در حال حاضر تنها دولت آلمان به منظور آزمایش رایگان برای کل جمعیت.

"ما باید به طور مداوم در مبارزه با یک برنامه به طور بالقوه تهدید کننده زندگی با عفونت" Seehofer گفت. "تا کنون ما هیچ وضوح در مورد واقعی بروز عفونت در دولت است."

در عمل این به معنی پرداخت برای آزمون در مواردی که آن است که توسط بیمه پوشش داده. Seehofer همچنین گفت که هزینه انجام گسترده توده تست "تنها می تواند در درجه اول پوشش داده شده توسط دولت فدرال است."

Spahn ابراز نگرانی جمعی از آزمون به عنوان آن ممکن است منجر به مثبت کاذب.

00:05 آفریقای جنوبی گزارش کرده است که بالاترین روزانه سنبله با 10,853 جدید عفونت با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط وزارت بهداشت در روز شنبه. این کشور گزارش کرده است در مجموع 187,977 تایید موارد ویروس.

با 74 مرگ و میر گزارش شده مرگ و میر افزایش یافته است به 3,026.

خروش می آید به عنوان کشور برطرف coronavirus محدودیت ها برای کمک به نجات اقتصاد است که در مواجهه با آن بدترین رکود در نزدیک به 90 سال است.

"آنچه ما شده اند به دنبال انجام دهید این است که به تعادل... صرفه جویی در زندگی مردم ما و همچنین حفظ معیشت و آن را به یک تعادل ظریف" رئیس جمهور سیریل Ramaphosa گفت: در روز جمعه.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: Coronavirus آخرین: انگلستان برطرف COVID-19 مستند

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

ببینید/ (AFP AP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن