هوایی فرانسه و حمل و نقل هوایی بدون مرز با هم اقدام در همبستگی

Air France, تاریخی شریک حمل و نقل هوایی بدون مرز (ASF) برای 40 سال همچنان به ارائه کمک و پشتیبانی تشکر ویژه به

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

Air France, تاریخی شریک حمل و نقل هوایی بدون مرز (ASF) برای 40 سال همچنان به ارائه کمک و پشتیبانی تشکر ویژه به مشارکت کارکنان شرکت. زمین کارکنان و خدمه پرواز در میان Air France داوطلبان کار در کنار ASF در آن همبستگی ابتکارات انسانی و تکالیف در سراسر جهان که شامل ارائه حمل و نقل هوایی برای کودکان بیمار. حمل و نقل هوایی بدون مرز پشتیبانی شده برای سال های بسیاری توسط Air France بنیاد و شرکت های بشردوستانه حمایت بخش بهره از حمایت مالی و لجستیکی.

حمل و نقل هوایی بدون مرز به طور فعال درگیر در مبارزه با Covid-19

از آغاز ماه آوریل ASF شده است سازماندهی پروازهای روزانه برای فعال پزشکی و فولاد تیم برای رسیدن به مراکز درمانی نیاز به کمک و برگشت تا به سرعت و بدون هیچ هزینه. یک نگاهی به برخی از چهره های کلیدی برای "Covid-19 انتساب" -

  • بیش از 420 مسافر انجام شده
  • بیش از 130 درخواست که دریافت یک پاسخ
  • 26 اپراتورهای مختلف استفاده می شود
  • بیش از 300 ایستگاه (از جمله نصب و راه اندازی)
  • اغلب استفاده می شود هواپیما: PC-12 با زمان پرواز از 117 ساعت 07 دقیقه
  • 24 هواپیما های مختلف انواع: از SR22 به فالکون 8X
  • بیش از 435 ساعت پرواز
  • 65 نوار فرود استفاده: 60 فرانسه + 3 سوئیس + 1 لوکزامبورگ + 1 انگلستان

برای حمایت از کارکنان مراقبت در بیمارستان ها و خانه های سالمندان در پاریس منطقه خدمه پرواز و زمین پرسنل از شرکت های هواپیمایی مختلف ارائه شده گرانبها کمک از طریق مشارکت خود را در خوش آمدید, حمایت و مراقبت هاي پيشگيرانه اقدامات است. در میان آنها برخی از 200 Air France cabin crew اعضای سایت در تماس با بیماران;118 در خانه های پرستاری و 81 در بيمارستان.

از زمان ایجاد آن در سال 1980 حمل و نقل هوایی بدون مرز (ASF) در همکاری با بسیاری از سازمان های غیر دولتی ارائه شده است حمل و نقل هوایی برای کودکان بیمار. مبتلا به بیماری های جدی آنها می توانند در این راه بهره مندی از مراقبت های پزشکی و جراحی در بیمارستان های اروپا. حمل و نقل در برنامه ریزی پروازهای تجاری و با کمک داوطلبان این کودکان دریافت درمان آنها نیاز به قبل از بازگشت به خانواده خود را. ASF با استفاده از حمل و نقل هوایی شبکه و ناوگان خود را برای کمک به آسیب پذیر ترین جمعیت در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب