کشیش کریستین پیبلس میسازد تحول موعظه در مورد چگونه به طور موثر ایجاد و درو موفقیت در کتاب جدید خود

"وقت آن است که به درو برداشت من است که کاشته در اشک" یک حرکت موعظه در پرورش صبر و اطاعت از قرار دادن در اراده

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

"وقت آن است که به درو برداشت من است که کاشته در اشک" یک حرکت موعظه در پرورش صبر و اطاعت از قرار دادن در اراده خدا و عوامل دیگر به پیروزی بیش از یک آزمون بزرگ برای به دست آوردن موفقیت است.

 

کشیش کریستین پیبلس قدرت معرفی مزایا و مراحل کاشت و برداشت موفقیت به عنوان نتیجه گیری از معابر کتاب مقدس. دوست داشتنی ترین استراتژی های مورد بحث در عمق. برخی از آنها شامل شکستن ناسالم اعتماد بنفس برای "چیزهایی که ما رسیدگی توسط خودمان پرتاب ما به بیشتر افسردگی"; دانستن اهمیت آزمایشات برای رسیدن به تحول است که مورد نیاز "را در زندگی قبل از رسیدن به امید پر برکت"; یادگیری در درد و رنج "به حق روح و نگرش درست است که یوغ آسان و بار نور"; و در نهایت تحقق حکمت به دست آورد در این روند به عنوان رنج ناشی از صبر و سپس تجربه امید که ریشه کن شرم و بی کفایتی به خاطر "عشق به خدا ریختن در خارج از کشور در قلب است."

"وقت آن است که به درو برداشت من است که کاشته در اشک" نوشته شده بود از عقل و وحی به دست آورد توسط کشیش کریستین پیبلس که ایمان مسیحی شده بود یک شاهد مستمر کاشت و برداشت موفقیت در راه های مختلف از جمله تغییر زندگی درمان بیماری های کشنده و دیگر سند چشم انداز. این کتاب یک انگیزه بزرگ مسیحی در کتاب برای کسانی که خود را به مجموعه ای برای بزرگتر برنامه ریزی برای زندگی خود هستند و به دنبال تشویق و آسایش آنها به عنوان چهره محاکمات در طول راه.

نسخه کتاب موجود در آمازون https://www.amazon.com/Time-Reap-Harvest-That-Tears/dp/164515632X/ و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان.

از آن زمان به درو برداشت من است که کاشته در اشک

نوشته شده توسط: کشیش کریستین پیبلس

منتشر شده توسط ایمان مسیحی Publishing, Inc

تاریخ انتشار: 3 آوریل 2019

شومیز قیمت: $8.77

درباره نویسنده

در سن پنج سالگی از من گرفته شد و به خانه پدربزرگ و مادربزرگ من برگرد. آلن و Rossie جیمز. بیشتر از روزهای کودکی من تا به حال تماس از خدا بر زندگی من, اما من نمی فهمیدم چه می گذرد. شکسته ازدواج و چپ با دو فرزند به بالا بردن به تنهایی و همراه با بسیاری از دیگر لطمه می زند درد و مشکلات است که همراه با زندگی است. کسانی که چیزهایی که به من کمک کرد برای پیدا کردن راه خود را به صلیب. من دوباره متولد شد و در 25 سپتامبر سال 1975 است. من شروع به موعظه انجیل از عیسی مسیح در آگوست 5, 1981. به نام خدا من به وزارت evangelizing; بیرون رفتم در خیابان مردم متری و اتاق نشیمن و موعظه و در سال 1992 خدا من به چادر احیای وزارت. من وامی از سال 1981 تا 1998. سال 1998 خدا برکت من با یک کلیسا پیروزی معبد وزارت آشتی و به نام خدا من به pastoring. من عامل در هر دو callings کشیش و مبلغ است.

همه چیز در زندگی من است بر نماز و تاملات نزد خدا. ژوئن 23, 2015 در صبح زود و من در نماز و من شنیده ام خداوند می گویند: "آن زمان برای شما برای شروع به نوشتن کتاب و من می خواهم به شما برای شروع امروز; او گفت: من می خواهم شما را به عنوان آن غلبه با خون بره". من رفتم به Walgreens و خرید یک مجله و شروع به نوشتن. نوشتن بسیار بسیار دردناک برای من گاهی اوقات افسرده. خدا اجازه دهید من می دانم که من احساس کردم که راه به طوری که زمانی که مردم خواندن کتاب من آنها را احساس می کنم درد من همراه با درد خود را و است که آنها می دانند که اگر من غلبه با خون بره آنها می تواند تبدیل به فاتحان به عنوان به خوبی.

نقل قول:

"من یاد گرفته امیدواریم که ما می توانیم برای همه چیز تمام طول روز و گاهی اوقات گام به گام و آنچه ما امیدواریم که برای, اما هنگامی که آن پایین می آید به چیزهایی که خدا ما رو به رنج می برند از طریق قبل از اینکه ما آنها را به دست آورید و پس از اخذ ما به رنج می برند از طریق به حفظ آنها است."

"وجود دارد نیاز به دانه توبه و باران از عدالت وجود دارد به یک برداشت است. بیشتر ما گریه نزد خدا بیشتر از ما در حال رفتن به درو از او."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن