هوایی فرانسه گسترش آن در پرواز غذا ارائه کرده است.

در تلاش برای بهبود مشتریان خود تجربه سفر هوایی فرانسه است که به تدریج reintroducing برخی از خدمات است که آن را

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

در تلاش برای بهبود مشتریان خود تجربه سفر هوایی فرانسه است که به تدریج reintroducing برخی از خدمات است که آن را به حال شده است مجبور به کاهش در ارتفاع Covid-19 بحران است. با بهبود وضعیت سلامت و در راستای محدودیت در نیروی در برخی کشورها این شرکت همچنان به تقویت آن برنامه پرواز به منظور ارائه و حتی بیشتر فرصت سفر. برخی از 170 مقصد خدمت خواهد شد در پایان سال 2020 فصل تابستان یعنی 85 درصد از معمول آن شبکه. در این زمینه و برای پاسخگویی به آن انتظارات مشتریان هوایی فرانسه ارائه شده است به روز رسانی ناهار خوری سرویس در هیئت مدیره آن پرواز پس از 26 ماه ژوئن است.

در اقتصاد کابین, در تمام پروازهای پایدار کمتر از 2hr30* یک نوشیدنی خدمات شامل آب و قهوه و چای و آب میوه و الکل ارائه شده است همراه با یک خوش طعم یا شیرین میان وعده در برخی از مقصد. در پرواز به مدت بیش از 2hr30 مشتریان قادر به لذت بردن از یک لذیذ و شیرین و خوش طعم اسنک. در کلاس کسب و کار در علاوه بر این به آن غذا ارائه هوایی فرانسه از سر گرفته است و آن شراب و شامپاین خدمات.

در مسافت های طولانی مسیرهای پس از 10 جولای هوایی فرانسه ارائه شده است مشتریان خود فولر خدمات غذایی با انتخاب بیشتر.

در اقتصاد و بیمه اقتصاد کابین این شرکت تا به حال در ادامه به ارائه یک وعده غذایی کامل سرویس متشکل از یک ظرف داغ و نوشیدنی های سرد و گرم در طول بحران. در پروازهای پایدار بین 6hr30 و 8hr30 دوم "صبحانه" سرویس دوباره خدمت در هوایی فرانسه "BON APPETIT" کیسه. این "بن APPETIT" میان وعده حفظ شده بود در پرواز به مدت بیش از 8hr30. "من کمی GOURMANDISES" لذیذ جعبه حاوی مجموعه ای از شیرین و خوش طعم بیسکویت باقی مانده در دسترس خود خدمت می کنند و اساس در galleys بسته پرواز را مدت**.

در کسب و کار کابین خوش آمدید, نوشیدن آب, آب یا شامپاین – خدمت به هر مشتری پس از take-off است. ناهار خوری ارائه برای مشتریان رفت و آمد در کلاس کسب و کار ساخته شده است تا از یک وعده غذایی اصلی به خدمت بدون وقفه در طول بحران با یک انتخاب از 4 خوشمزه غذاهای گرم است. مشهور Michelin سرآشپزها ایجاد کرده اند این "امضا" برای غذاهای لذیذ لذت هوایی فرانسه به مشتریان. بسته به طول پرواز دوم گرم و یا سرد وعده غذایی لذیذ است دوباره در دسترس است. "شیرین/برچسب ها" خوراک شناس سبد باقی مانده در دسترس برای مشتریان خود خدمت می کنند اساس در کافه ها و galleys. در پرواز به مدت بیش از 10hr30 یک سبد از میوه های در دسترس برای مشتریان به دنبال طراوت یک ویتامین, افزایش طول پرواز.

برای راحتی اضافی هوایی فرانسه با خوشحالی به معرفی این کیت راحتی برای مشتریان رفت و آمد در هیئت مدیره خود مسافت های طولانی پرواز در لا هنوز کسب و کار و حق بیمه اقتصاد کابین.

Air France نظارت بر بهداشت جهانی در حال تغییر وضعیت به صورت روزانه و در ادامه به انطباق خدمات خود را برای اطمینان از مشتریان لذت بردن از بهترین شکل ممکن تجربه سفر در شرایط مطلوب بهداشتی و ایمنی. در خط با ما "ایر فرانس محافظت" برچسب سلامت و بهداشت تعهدات تمام کارکنان شرکت باقی می ماند متعهد به تضمین شما یک سفر بی خطر. ایر فرانس در نتیجه خواسته های به یاد مشتریان خود که آن را هنوز هم اجباری به پوشیدن فولاد ماسک در همه زمان ها در هیئت مدیره این هواپیما به جز وعده های غذا. اطلاعات بیشتر در اینجا

*از جمله شهری فرانسه
** * * * در پرواز - 8hr30 و در پرواز - 8hr30 به Fort-de-France, نقطه-à-Pitre و کاین



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب