Trevor Noah اشک به پلیس: آنها بهتر از باندهای

آن بوده است 10 روز پس از ترور نوح تحویل جدی 18 دقیقه مونولوگ در پلیس قتل جورج فلوید است که به سرعت متصلب تا ده

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

آن بوده است 10 روز پس از ترور نوح تحویل جدی 18 دقیقه مونولوگ در پلیس قتل جورج فلوید است که به سرعت متصلب تا ده ها میلیون ها نفر از نمایش های مختلف در سراسر سیستم عامل های اجتماعی و کمک به تغییر این گفتگو در مورد "قرارداد اجتماعی" بین مردم و پلیس است.

پس از مصرف آخرین هفته او را میزبانی روزانه نشان می دهد از خانه دوشنبه شب و داستان تنها تبدیل شدن به بزرگتر.

"پیش از این هرگز در تاریخ آمریکا شده است وجود دارد یک قیام مثل این دقیقا مانند این که در آن شما باید تعداد زیادی از مردم به آینده را هر روز در هر کشور تنها در کشور" نوح آغاز شد, هزینه های بخش اول از ویژه ساعته پخش عظیم در جنبش اعتراضی. اما پس از یک استراحت او توجه خود را تبدیل به پلیس.

"با همه این اعتراضات گسترده در سراسر آمریکا مردم شده اند مقایسه این لحظه به جنبش حقوق مدنی از 1960" میزبان گفت. "و بسیار شبیه به دهه 1960 مأموران اجرای قانون را ملاقات کرد این تماس برای پایان دادن به خشونت پلیس با حتی بیشتر خشونت پلیس."

پس هولناک مونتاژ نظامی-سبک حمله به معترضان مسالمت آمیز نوح اشاره کرد که ادارات پلیس در ابتدا این نوع از تجهیزات برای مبارزه با تروریست ها پس از 9/11. "من متاسفم آنچه در مورد این افراد فریاد می زند 'تروریستی' به شما؟" "مانند شاید من را فراموش کرده من سابقه اما من به یاد داشته باشید بخشی که در آن القاعده حمله به آمریکا با مقوا نشانه هایی است."

"من اهمیتی نمی دهند که شما این تصاویر باید ناراحت کننده به تماشای" نوح گفت: تصویری از بی خشونت توسط پلیس. "از آنجا که این تصاویر نقطه مقابل آنچه امریکا قرار است برای ایستادن. این است که قرار است به این کشور که در آن شما باید این آزادی را به می گویند هر آنچه شما می خواهید. یک دموکراسی است. شما می توانید می گویند آنچه شما می خواهید, آیا آن را 'Black Lives Matter' یا 'بیایید همه نوشیدنی سفید کننده' دولت است و قرار نیست به صورت فیزیکی شما برای آن."

همانطور که برای پلیس هستند که آشکارا حمله به روزنامه نگاران نوح darkly شوخی "منظورم این است که من نمی توانم آنها را سرزنش اگر من این کار را انجام می گه که پلیس انجام شده است من نمی خواهم هر کسی که ضبط آن را یا نه."

"چیزی است که من فکر می کنم مردم نیاز به درک در مورد پلیس است که در راه آنها همان کد است که یک باند می کند. بالاتر از همه, شما در حال وفادار به خدمه خود را. این یک فرهنگ است که در هر اداره پلیس."

به سوی پایان بخش نوح متمرکز در بوفالو واحد پلیس که همه ترک مواضع خود در همبستگی با افسران که هل 75 سال به زمین و سمت چپ او خونریزی در پیاده رو. به او این تنهایی علیه "فقط چند سیب بد" تئوری.

"چیزی که من فکر می کنم مردم نیاز به درک در مورد پلیس است که در راه آنها همان کد است که یک باند می کند" میزبان گفت بعد. "بالاتر از همه, شما در حال وفادار به خدمه خود را. این یک فرهنگ است که در هر اداره پلیس است."

"اگر خوب پلیس در حال حاضر به دنبال راه های دیگر و یا حتی عضویت در زمانی که بد پلیس مورد آزار قرار گرفته اند قدرت خود را," او افزود: "شما می توانید جدید قوانین و مقررات همه شما می خواهید, اما اگر آن را نمی خواهد مهم است. امریکا نمی خواهید به قادر به رفع این مشکل تا زمانی که ما پلیس که اولویت اول این است که حفاظت و خدمت به مردم به جای حفظ و خدمت به خود را دارند."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب