سرمایه گذاری در آینده از 4K پخش بازی کریک تصویری می افزاید: Canon UHD-DIGISUPER 111 122 4K زمینه جعبه لنز زوم به زرادخانه خود را

Canon U. S. A., Inc., یک رهبر در تصویربرداری دیجیتال راه حل امروز اعلام کرد که هادسون مبتنی بر بازی کریک تصویر

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

Canon U. S. A., Inc., یک رهبر در تصویربرداری دیجیتال راه حل امروز اعلام کرد که هادسون مبتنی بر بازی کریک تصویری اضافه شده است یک آرایه از UHD-DIGISUPER 111 و UHD-DIGISUPER 122 4K زمینه جعبه لنز زوم خود را در حال حاضر قوی صف کانن پخش تجهیزات. بازی کریک کمک می کند تا به تولید و پخش برخی از بزرگترین و پربیننده ترین زندگی ورزشی و سرگرمی, حوادث در سراسر ایالات متحده است. به تازگی به دست آورد کانن 4K زمینه جعبه لنز زوم کمک خواهد کرد که بازی کریک در ادامه به دیدار با همیشه در حال گسترش تقاضا برای کیفیت بالا و محتوای 4K در جهان به صورت زنده از تلویزیون پخش شود.

"کانن رابطه با بازی کریک دهانه بسیاری از سال و آن را به یک منبع غرور و افتخار است که چنین محترم تولید شرکت همچنان به تکیه بر Canon پخش لنزهای ارائه وقایع عمده به ایالات متحده گفت:" Tatsuro "تونی" کانو معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیر کل Canon U. S. A. را از فن آوری های تصویربرداری و ارتباطات ، "به عنوان live ورزشی شروع به بازگشت ما امیدواریم که بازی نهر کار کمک خواهد کرد که برای بازگرداندن یک حس عادی به زندگی روزمره است."

"ما همکاری دراز مدت با کانن فعال است که ما باید در خط مقدم از جدید تکنولوژی تصویربرداری گفت:" گرت سالیوان معاون ارشد رئیس جمهور از بازی کریک تولید و سرمایه گذاری. "ما هیجان زده به اضافه کردن این لنز به منابع ما و ادامه رابطه ما با کانن. کانن طرح های جدید هستند و تنها در صدر آن را خدمات تیم که نشان دهنده استاندارد طلا در کسب و کار ما."

بازی کریک ماموریت برای ارائه به مشتریان با جهان نوآورانه ترین مردم و تولید فن آوری در حالی که یک رهبر جهانی در تولید محتوا. بازی کریک آغاز شده بیش از 27 سال پیش با دو نفر از کارکنان و شش کامیون – در حال حاضر این شرکت دارای بیش از 150 کارکنان و 35 واحد های تلفن همراه سیستم. بازی کریک تصویری در ادامه به مجموعه استانداردهای صنعت با حضور در تقریبا در هر عمده تلویزیونی ورزش و رویداد سیاسی در آمریکا است.

کانن گل سرسبد 4K زمینه جعبه پخش زوم لنز UHD-DIGISUPER 122 ارائه می دهد یک دیدنی کانونی طیف وسیعی از 8.2 میلی متر در انتهای گسترده به 1000 mm در پایان تله برای زوم نسبت 122x. UHD-DIGISUPER 111 ویژگی های یک 111x زوم درجه و طول فاصله کانونی طیف وسیعی از 8.3 mm به 925 میلی متر است. هر دو لنز ارائه توانایی ضبط با وضوح بالا و کنتراست بالا تصویری از مرکز به مناطق حاشيه تصویربرداری زمینه است. علاوه بر این هر دو لنز برای اولین بار کانن 4K زمینه جعبه لنز زوم به ویژگی های کانن اختصاصی هوایی (Persian) پوشش (ASC) و در نتیجه کاهش سایه ها و سایه اندازی در مقایسه با قبلی پوشش لنز. ASC پوشش افزایش محدوده دینامیکی بالا (HDR) از لنز ارائه طبیعی تر و زنده اهنگ که در حال تبدیل شدن بیشتر در تقاضا برای پخش محصولات. جدید کفپوش نوری همچنین کمک به شکل لنز پاسخ طیفی به منظور افزایش وسعت رنگ گسترده ای (WCG).

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کانن پخش زمینه جعبه لنز زوم لطفا usa.canon.com/broadcast.

در مورد Canon U. S. A., Inc.
Canon U. S. A., Inc., پیشرو در ارائه دهنده به مصرف کننده و کسب و کار به کسب و کار و صنعتی تصویربرداری دیجیتال راه حل برای ایالات متحده و آمریکای لاتین و کارائیب بازار. با حدود 33 میلیارد دلار در جهان درآمد پدر و مادر خود شرکت Canon Inc. (NYSE:CAJ) رتبه سوم به طور کلی در ایالات متحده ثبت اختراع اعطا شده در سال 2019† شد و نام یکی از مجله فورچون جهانی را تحسین ترین شرکت ها در سال 2020 است. Canon U. S. A. اختصاص داده شده به آن Kyosei فلسفه اجتماعی و زیست محیطی است. به حفظ مطلع از آخرین اخبار از Canon U. S. A., ثبت نام برای شرکت آر اس اس خوراک خبری با مراجعه به www.usa.canon.com/rss و به دنبال ما در توییتر @CanonUSA.

# # #

† بر اساس بارگیری در این هفته ثبت اختراع فقره صادر شده توسط ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر.

1 محدوده دینامیکی بالا اشاره به یک تکنیک است که باعث افزایش کنتراست بین نور و تاریکی ارزش (dynamic range) از یک تصویر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب