Alan Dershowitz کبابی در جفری اپستاین توسط 'Tooning کردن اخبار'

Alan Dershowitz شده است تخمگذار نسبتا پایین در طول قرنطینه و پس از او دخیل در Jeffrey Epstein-فیلم رسوایی قاچا

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

Alan Dershowitz شده است تخمگذار نسبتا پایین در طول قرنطینه و پس از او دخیل در Jeffrey Epstein-فیلم رسوایی قاچاق بیش از یک سال پیش. ساخته شده است که تصمیم خود را به نظر می رسد به عنوان یک مهمان این هفته در Stephen Colbert-تولید نمایش کمدی Tooning کردن اخبار از همه بیشتر گیج کننده.

و کارتون میزبان را نگه نمی در کباب او در مورد ارتباط خود را به اواخر میلیاردر پدوفیلیا.

و اشاره کرد که Dershowitz کمک کرده مذاکره "آنچه که بسیاری به عنوان یک یار تقاضای معامله" برای اپستاین با منطقه جنوب فلوریدا در سال 2007 داستانی داغ را به شرکت میزبان جاناتان کین پرسید: "آیا شما فکر می کنم هر کسی را به ضرب و شتم رکورد خود را بی اعتبار 34 شاکیان در یک درخواست معامله است؟"

Dershowitz خندید به عنوان Tomi Lahren-الهام بانی دیویس افزود: "زمانی که شما مذاکره شد که معامله را به شما می گویند 'فاحشه' تا چند بار شما را فراموش کرده یعنی چی؟"

وکیل اصرار داشت او را "هرگز استفاده از این اصطلاح برای توصیف یک زن جوان است." هنگامی که او مشخص اپستاین به عنوان یک "توسری خور" در این مورد نشان می دهد عجول و بی پروا میزبان تایلر تمپلتون آمد با "مرد من امیدوارم که یک روز من را می توانید در بیش از یک صد شاکیان و کسی به ارزش صدها میلیون دلار و ببینید که غنی پدوفیلیا است و توسری خور!"

از آنجا کارتون میزبان منتقل شده به کوره Dershowitz در مورد زمان صرف شده در جزیره خصوصی اپستین. "آیا تا به حال شده است وجود دارد و اگر چنین است آیا شما از آن متنفرم زمانی که شاهزاده اندرو را می زند بیش از نوشیدنی خود را?" یکی می خواستم به دانستن است.

به عنوان او انجام داده در گذشته Dershowitz تایید کرد که او بازدید از این جزیره با همسر و دخترش. "ما صرف یک روز وجود دارد," او گفت:. "وجود دارد هیچ جوان مردم وجود دارد وجود دارد دختران وجود دارد ،

"این یک تسکین بزرگ است که شما نمی وجود دارد در طول اپستاین 20 ساله به اتهام پدوفیلیا فاز" Keene شوخی قبل از معرفی این شب حامی: دلپذیر رویاهای خواب طبیعی کمک کند.

"آیا شما مشکل خواب چون شما می دانید جفری اپستین نوار در خارج وجود دارد در جایی و می تواند فورا از بین بردن همه شما را عزیز؟" زمانی که Dershowitz شروع به پاسخ به این سوال لفظی او به او گفت که آنها تا به حال به پایان آگهی خواندن قبل از آنها می تواند ادامه با مصاحبه.

"پس از همه, که, هر کس دیگری احساس می کنم مثل یک جوش حمام داغ?" تمپلتون خواسته خدمه به عنوان بخش شروع به باد کردن. "بسیار خوب من برای رفتن به خانه دوست, جایی که او ارائه می دهد هر مهمان یک ماساژ از یک زن در یک ثبت اتاق خصوصی از خوب غیر باج خواهی بخشی از قلب خود را. شب بخیر همه!"

اما قبل از آنها به او اجازه رفتن آنها تا به حال به درخواست Dershowitz که او را "تلنگر" در صورتی که فدرال آمده کوبیدن پایین درب و اضافه میکند: "لطفا بگو بیل کلینتون!"

"من هیچ کس را به تلنگر در" Dershowitz گفت: با خنده عصبی. "از آنجا که من هیچ کار اشتباهی انجام داد و من آگاه از هیچ کس دیگری که انجام می دهیم به جز برای کسی که...دیگر زنده است."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب