سفید پسر ریک جوانترین خبرچین اف بی آی در تاریخ منتشر شد و پس از 32 سال

جوانترین پرداخت مخدر خبرچین در تاریخ اف بی آی به صرف تمام زندگی بزرگسالی در زندان است. او در نهایت به رایگان م

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

جوانترین پرداخت مخدر خبرچین در تاریخ اف بی آی به صرف تمام زندگی بزرگسالی در زندان است. او در نهایت به رایگان منتشر شده و دوشنبه از نیمه راه-خانه زندان تسهیلات در فلوریدا.

Richard J. Wershe جونیور شناخته شده به عنوان سفید پسر ریک—بود و توسط نامزدش در 10:30 صبح دیترویت ایستگاه تلویزیون WXYZ گزارش شده است.

این بدان معناست که Weshe است مزه آزادی برای اولین بار از او یک نوجوان بود. او پشت میله های زندان از سال 1988 به صورت غیر خشونت آمیز و مواد مخدر, جرم, حتی اگر او یکی از FBI ترین تولیدی پرداخت می شود مواد مخدر خبرچینان.

می گویند او پیچ کردم سیستم عدالت کیفری کتمان حقیقت است.

دو سال پیش من نوشت: یک کتاب در مورد او به نام جنگ زندانی: داستان پسر ریک و جنگ با مواد مخدر.

در حس بسیار واقعی Wershe شد یک زندانی از جنگ با مواد مخدر. داستان خود را typified ملت سال تلاش شکست خورده برای جلوگیری از بی امان جریان مواد مخدر غیر قانونی در خیابان های ما.

در طول زمان داستان خود را در سراسر جهان به خود جلب توجه رسانه ها.

ریک Wershe سفید بود بچه زندگی در دیترویت, سیاه, محله یهودی نشین. او را به دانستن و consorted با عمده سیاسی-متصل سیاه و فروشندگان مواد مخدر. که منجر به استخدام به عنوان یک راز زیر سن قانونی پرداخت خبرچین برای اف بی آی است.

Sony Pictures ساخته شده است بازیگران Matthew McConaughey. فیلم سفید پسر ریکسعی کردم به گفتن یک داستان از یک پایین تر-کلاس پدر-و-پسر-علیه-که از دست رفته داستان واقعی از 14 سال بچه های قدیمی پرداخت به دله دزدی قدرتمند و خطرناک فروشندگان مواد مخدر در یک ببخشید قسمت از سوال برانگیز قضاوت و انگیزه توسط بزرگسالان است. اجرای قانون به او آموخت هنر تاریک از خرید و فروش مواد مخدر. جوان Wershe با تمام حس مشترک از یک نوجوان سالم به در جذبه از پول نقد سریع و سریع زنان به مواد مخدر در عالم اموات. او تلاش برای تبدیل شدن به یک عمده فروش یک "وزن" ، او گران توسط پلیس محلی با یک بار بزرگ از کوکائین به اندازه کافی به ماشه یک دولت قانون مواد مخدر با اجباری حبس ابد. فدرال خود را رها snitch به جای صورت انتقاد عمومی برای استفاده از یک نوجوان خبرچین.

ریچارد Wershe Sr. یک خیابان کلاهبردار و مرد باهم همیشه تعقیب شدن سریع طرح و به ندرت خانه. ریچارد Wershe Sr. نمی نوشند اما پرونده های پلیس نشان می دهد یک تاریخ خشونت در برابر خانواده اش از جمله پسر ریک.

ریک Wershe جونیور خیابان ها پرسه می زدند و اقتباس به تغییر رنگ از محله. زمانی که او دوست برخی از افزایش ستاره ها در محله یهودی نشین, داروی اموات آن توجه اف بی آی است.

از طریق پدر خود FBI استخدام ریک—سن 14—برای تبدیل شدن به اداره جوانترین مواد مخدر خبرچین. ریچارد Wershe Sr. به راحتی موافقت برای قرار دادن خود در نوجوانان پسر در یک خطرناک پر مخاطره زندگی مخفی در ازای FBI پول نقد.

پس پدر و پسر بودند ریچارد Wershe Sr جونیور اف بی آی هوشمندانه ذکر شده پدر به عنوان یک راز پرداخت خبرچین در FBI فایل بود اما پسر که واقعی snitch. این خبرچین در کتاب در اف بی آی بود به سادگی فایل های شناخته شده به عنوان Richard J. Wershe.

جوان ریک یک معدن طلا از اطلاعات در مورد سطح بالا خرید و فروش مواد مخدر. زمانی که او گفت: اف بی آی در مورد امکان ارتباط بین یک باند مواد مخدر شهرستان و مقامات فدرال اختصاص نماینده ویژه هرمان Groman به اصطلاح "handler." Groman کار با ریک Wershe و برای سال.

زمانی که Wershe گران بود اف بی آی و وزارت دادگستری نمی آمد به کمک او به احتمال زیاد به دلیل آنها می شدید, انتقاد, استخدام, یک نوجوان در جنگ با مواد مخدر. برای جلوگیری از انتقاد و ممکن است کنگره درخواست دولت فدرال ظاهرا مایل به اجازه یکی از بهترین خبرچینان رفتن به زندان برای تحت یک جمله زندگی است.

من به تازگی صحبت با تلفن با Groman مورد Wershe در نهایت تبدیل شدن به یک مرد آزاد:

"این یک چیز دشوار است برای من به روند" Groman گفت. "او قفل شده است و تا زمانی که او 17 سال به صورت غیر خشونت آمیز جرم مواد مخدر—داشتن—و تا حد زیادی در بخشی به دلیل همکاری با اف بی آی و به طور خاص تر با من در یک سرگرد پلیس فساد در مورد او اساسا زخم گرفتن هر اعتباری که برای او به پایان رسید تا هزینه بیش از 30 سال در زندان است."

به عنوان یک نتیجه از خبرچین کار در پلیس فاسد Wershe قرار گرفت فدرال شاهد برنامه های امنیتی برای مجرمان که به همکاری با دولت است. برای یک زمان Wershe در گواهی امنیتی زندان با سالواتوره "سامی گاو" Gravano دولت ستاره گواه بر این اواخر رئیس مافیا, John Gotti. Wershe خواهد تماس Groman از زندان و گاهی اوقات قرار Gotti در تلفن. Groman به یاد می آورد Gravano یک بار به او گفت: "من آن را درک نمی کنند. من whacked 19 بچه ها برای John Gotti و من همکاری داشتند. من از این محل در ماه آوریل است. این بچه که هرگز ماشه در هر... کردم به ماندن در اینجا برای بقیه عمر خود را. که اصلا معنی ندارد."

Wershe شده است یک مدل زندانی برای سه دهه است. در سال 2017, او paroled در میشیگان در مواد مخدر محکومیت پس از سال ها تجدید نظر کار خود را وکیل رالف Musilli.

اما Wershe تا به حال برجسته محکومیت و زندان در فلوریدا در یک, سرقت, پرونده کلاهبرداری است که اتفاق افتاده است در حالی که Wershe در فدرال شاهد برنامه. Wershe شده است در زندانی در فلوریدا پس از 2017.

"به عنوان یک نتیجه از همکاری بسیاری از جنایات بزرگ شد [تعقیب] و این بود که همیشه در فکر من است که در برخی از نقطه او خواهد بود با توجه به برخی از توجه دولت به این و آن هرگز واقعا اتفاق افتاده است" Groman گفت.

پس از سه دهه در زندان, ریچارد Wershe جونیور است که به چالش های تنظیم به آزادی حتی اگر او می شود مقدار زیادی از کمک و پشتیبانی می کند.

"من فکر می کنم آن را برای رفتن به یک سفر جالب برای او" Groman گفت. "من فکر می کنم آن می تواند مملو از بسیاری از خطر است. فکر می کنم چقدر از جهان تغییر کرده است و در 30 سال گذشته. شما می دانید در هر راه. جهان خود را در حال رفتن به طور کامل متفاوت است."

Groman خوشحال و رها که یکی از بهترین خبرچینان بود که پیچ سیستم عدالت کیفری است که در نهایت قادر به زندگی است. "احساسات من هستند و من بسیار خوشحال برای او. من خوشحال برای خانواده اش و من برای او آرزوی بسیاری از موفقیت است."

در حالی که او در زندان Wershe شده است نگه داشتن یک رسانه کم مشخصات. در زمان خود 2017 آزادی مشروط شنوایی در میشیگان ریک Wershe جونیور گفت: فرد شناخته شده به عنوان سفید پسر ریک دیگر وجود ندارد. او گفت: هنگامی که او او می خواهد به ناپدید می شوند از عناوین و نمایش عمومی. این یک هدف ارزشمند و او را به دست آورده شانس برای رسیدن به آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب