آلیس براگا برجسته در سری ویدئو در مورد اثرات زیست محیطی صنعتی مواد غذایی سیستم

صلح سبز برزیل و برزیل بازیگر آلیس براگا همکاری کرده اند به انتشار "شمارش معکوس برای نابودی" سه-تصویری متحرک سر

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

صلح سبز برزیل و برزیل بازیگر آلیس براگا همکاری کرده اند به انتشار "شمارش معکوس برای نابودی" سه-تصویری متحرک سری توضیح چگونگی تولید مواد غذایی مانند گوشت و لبنیات و سویا و روغن نخل در مقیاس صنعتی منجر به جنگل زدایی گسترده در سراسر جهان است. فعلی صنایع غذایی سیستم غلظت شرکت های بزرگ جهانی محصولات کشاورزی که بلعد جنگلهای جهان و حیاتی اکوسیستم را تهدید تنوع زیستی جابجا جوامع بومی و سوخت بحران آب و هوا.

تماشای فیلم: http://greenpeace.org/countdowntodestruction

"حفاظت از جنگل ها و دیگر اکوسیستم های حیاتی در مبارزه با بحران آب و هوا و برای حفظ سیاره ما امن برای ما و برای نسل های آینده است. در سراسر جهان ما در حال حاضر شاهد اثرات آب و هوا اورژانس و COVID-19 همه گیر است و حتی بیشتر در معرض ترک در یک بیمار سیستم است که اجازه می دهد تا شرکت ها برای بی پروا زباله های سیاره ما است. شرکت ها و دولت ها رفته اند بیش از حد طولانی بدون اینکه پاسخگوی اقدامات خود را. آن زمان برای همه ما با هم به ایستادن برای مردم بومی حقوق برای سیاره ما و برای آینده همه ما می خواهید و سزاوار." گفت: "آلیس براگا.

حیوانات کشاورزی – دام و خوراک دام – یک راننده قابل توجهی از جنگل زدایی[1] و مسئول حدود 60 درصد از مستقیم جهانی انتشار گازهای گلخانه ای از بخش کشاورزی[2] با گاو که منجر راننده از جنگل زدایی در جهان است. در 10 سال گذشته یک منطقه به اندازه اسپانیا نابود شده است تا راه را برای تولید از مواد غذایی مانند سویا و روغن پالم گوشت و فراورده های لبنی. شرکت های مانند نستله شرکت کارگیل و مک دونالد وعده داده شده برای جلوگیری از جنگل زدایی تا سال 2020 اما کمی انجام شده است[3].

"حتی در طول همه گیر غیر قانونی کارگران معدن وبلاگ نویس و زمین-غاصبان ادامه به حمله آمازون آن را از بین ببرد در حالی که دولت برزیل به جای حفاظت از جنگل طرفداران شعله های آتش. برای برنده شدن در مبارزه با بحران آب و هوا, ما باید با هم ایستاده و تقاضا پررنگ و جدی اقدامات از دولت ما."

"سیاره ما است که به معنای واقعی کلمه در حال آتش توسط حریص شرکت ها و دولت هایی که انتخاب می کنید به پروندۀ کشتن منحصر به فرد گیاهان و جانوران جابجایی و تهدید مردم بومی و پمپ CO2 به اتمسفر سوخت رسانی و حتی بیشتر بحران آب و هوا" گفت: Tica Minami برنامه مدیر برای صلح سبز برزیل.

با توجه به برزیل, موسسه ملی تحقیقات فضایی (INPE) در سال گذشته بیش از یک میلیون هکتار جنگل نابود شده اند در آمازون و اگر انفعال باقی مانده هنجار زدایی نرخ ادامه خواهد داد به افزایش است در سال 2020 است. فراتر از اثرات در جنگل و آب و هوای دود حاصل از آتش سوزی را تشدید می تواند تهدید COVID-19 شده است نما در برزیل قرار داده و مردم بومی و جوامع محلی در حتی بالاتر خطر ابتلا به بیماری های تنفسی و یا مرگ.

آلیس براگا یک برزیل بازیگر و فعال شناخته شده برای نقش خود در فیلم هایی مانند شهر خدا, کوری و اخیرا جدید جهش و نشان می دهد ملکه جنوب. در سال 2016 او بازدید Sawré Muybu روستا در Munduruku بومی زمین با صلح سبز برای یادگیری در مورد مبارزه برای محافظت از زمین های خود را در برابر ساخت و ساز از یک سد برق آبی و حمایت خود را از مبارزه برای عدالت است.

صلح سبز خواستار بینندگان از "شمارش معکوس برای تخریب" برای فشار به شرکت ها برای جلوگیری از نابودی جنگل ها و دیگر اکوسیستم و به فشار دولت برای جلوگیری از همدستی با جنگل زدایی و نگهداری جنگل ناوشکن پاسخگو باشد.

به پایان می رسد

یادداشت:

[1] Fearnside P (2017) 'نابودی جنگل های آمازون برزیل' آکسفورد پژوهشی دایره المعارف علوم محیط زیست https://doi.org/10.1093/acrefore/9780199389414.013.102

[2] IPCC (2014) 'تغییر آب و هوا, 2014: کاهش تغییر آب و هوا' انتشارات دانشگاه کمبریج https://www.ipcc.ch/site/assets/uploads/2018/02/ipcc_wg3_ar5_full.pdf pp822–824. مستقیم کل محصولات کشاورزی تولید گازهای گلخانه ای به میزان ~5.8 GtCO2e/سال است. این محصولات حیوانی (همه دام تولید گازهای گلخانه ای) به حساب:

  • 2.1 GtCO2e/yr از روده تخمیر از حیوانات
  • 0.99 GtCO2e/yr از کود
  • 0.34 GtCO2e/yr از کود تولید گازهای گلخانه ای (از مجموع 0.68; حداقل 50 درصد به طور مستقیم به صورت خوراک)

مجموع انتشار مستقیم از دام (صنعتی و یا در غیر این صورت) بنابراین به مقدار 3.43 GtCO2e/yr است که 59 درصد از مجموع مستقیم محصولات کشاورزی تولید گازهای گلخانه ای.

[3] با توجه به سازمان بین المللی صلح سبز شمارش معکوس برای انقراض گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن