رده مربیان به بحث COVID-19 دیدگاه در WFS زنده

رئیس فیفا جیانی رده مربیان را مورد بحث پس از COVID-19 بحران در فوتبال و فیفا چشم انداز برای بازی آینده در WFS

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

رئیس فیفا جیانی رده مربیان را مورد بحث پس از COVID-19 بحران در فوتبال و فیفا چشم انداز برای بازی آینده در WFS زندگی می کنند.

رده مربیان خواهد بود یکی از 50 بالا مشخصات سخنرانان در صندوق جمع آوری رویداد آنلاین co-سازمان جهانی فوتبال, اجلاس, رونالدو Nazário و هشت ضلعی برزیل است که با گرد هم آوردن جهانی فوتبال رهبران هم بین 6 و 10 جولای به بحث در مورد چالش ها و فرصت های رو به فوتبال در این بی سابقه بار.

درآمد حاصل از اهدا خواهد شد به هدف مشترک و Fundação Fenômenos برای کمک به مقابله با اثرات COVID-19 آسیب پذیر در جوامع است.

"من خوشحال به پذیرفتن دعوت از دوستان من و FIFA افسانه رونالدو برای شرکت در این رویداد که او میزبانی آنلاین گفت:" رئیس فیفا خواهد شد که صحبت در 10 جولای. "این یک زمان برای جهانی جامعه فوتبال به ایران و این رویداد را فراهم می کند یک پلت فرم منحصر به فرد برای مدیران و ذینفعان در سراسر جهان برای پیوستن به نیروهای و با هم کار کنند در حالی که جمع آوری کمک مالی برای مقابله با اثرات COVID-19 آسیب پذیر در جوامع است."

"صنعت نیازهای واقعی رهبران بیش از همیشه است و ما نمی توانیم از فکر می کنم بیشتر الهام بخش شکل در فوتبال از آقای جیانی رده مربیان گفت:" رونالدو. "کار خود را در فیفا کمک کرده است globalise, popularise و democratise فوتبال به نفع کل جهان است. من فکر می کنم این خبر خوبی است که سهامداران در سراسر جهان قادر خواهد بود برای شنیدن از او در WFS زندگی می کنند طراحی شده توسط Octagon و ما واقعا افتخار به او را داشته باشد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن