اتهام جاسوسی: Macri دولت ذخیره پروفایل های از 400 نفر

آرژانتین فدرال آژانس اطلاعات (AFI) نشان داده است جزئیات جاسوسی به روزنامه نگاران و دانشگاهیان و تجار و بازرگان

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

آرژانتین فدرال آژانس اطلاعات (AFI) نشان داده است جزئیات جاسوسی به روزنامه نگاران و دانشگاهیان و تجار و بازرگانان.

فدرال هوش آژانس سر کریستینا Cañamo ثبت یک شکایت در پی کشف یک هارد دیسک با ادعا شواهد غیر قانونی e-mail جاسوسی مختلف مردم است. در آرژانتین جاسوسی داخلی نیاز به یک نظم قضایی.

AFI فاش کرد که بیش از 400 نفر در جاسوسی در دولت قبلی از Mauricio Macri در رابطه با سازمان تجارت جهانی و اجلاس G20 برگزار شده توسط این کشور آمریکای جنوبی. این هفته یک فایل اکسل منتشر شد به رسانه ها حاوی نام و در برخی موارد نکاتی در مورد موضع سیاسی از این روزنامه نگاران است.

این افراد که گفته می شود در جاسوسی شامل روزنامه نگاران از آرژانتین و رسانه های بین المللی مانند آسوشیتد پرس (AP) رویترز و فرانس پرس اخبار آژانس ها و از ایستگاه های تلویزیونی از جمله سی ان ان و همچنین حدود 100 دانشگاهیان و تجار و بازرگانان و دیگر جامعه مدنی آمار و ارقام.

خبرگزاری آسوشیتدپرس تماس گرفته Macri را سخنگوی سابق ایوان Pavlovsky که برای اولین بار گفت: رئیس جمهور سابق بود و نه رفتن به یک نظر و سپس روشن است که او دیگر سخنگوی خود را. یک افسر مطبوعات از طرفدار آرژانتین این در حالی است که ریاست سابق امنیتی وزیر پاتریشیا Bullrich گفت: او نه در وظیفه و گوشی را گذاشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن