Allstate گسترش پناهگاه در محل بازپرداخت از طریق ژوئن

Allstate (NYSE: همه) را گسترش پناهگاه در محل بازپرداخت از طریق 30 ژوئن 2020, برای خودرو شخصی مشتریان بیمه آنها

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

Allstate (NYSE: همه) را گسترش پناهگاه در محل بازپرداخت از طریق 30 ژوئن 2020, برای خودرو شخصی مشتریان بیمه آنها به عنوان درایو کمتر و در کمتر از تصادفات در طول coronavirus بیماری همه گیر. این شرکت همچنین تمدید ثبت نام در دوره به صورت رایگان و حفاظت از هویت تا 30 ژوئن 2020 برای همه ساکنان ایالات متحده.

"Allstate در ادامه به حمایت از مشتریان در طول همه گیر با گسترش پناهگاه در محل بازپرداخت گفت:" تام ویلسون, صندلی, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت. "در حالی که بیشتر مردم به عقب در جاده ها تعداد کمتر شدید حوادث زیر سطح تاریخی پس گیری ادامه خواهد داد تا از طریق ژوئن به نمایندگی از حدود 1 میلیارد دلار به مشتریان بیش از سه ماه. ما نیز گسترش پیشنهاد ما به تمام ساکنان ایالات متحده رایگان حفاظت از هویت از طریق بقیه از سال 2020 است. هم ما را از طریق این بیماری همه گیر و قوی تر باشد."

Allstate Esurance و شامل خودرو شخصی مشتریان بیمه را دریافت خواهید کرد تمدید پناهگاه در محل بازپرداخت در ماه ژوئن. مشتریان خواهد شد به صورت خودکار اعتباری به حساب های خود را با بسیاری از دریافت 15 درصد از حق بیمه ماهانه. این مقدار نشان دهنده Allstate را منظم و تحلیل داده های موجود از جمله اطلاعات رانندگی از Arity آن تحرک داده ها و تجزیه و تحلیل شرکت. آن را نیز نشان می دهد که متوسط هزینه هر حادثه افزایش یافته است تا حدی جبران صرفه جویی در هزینه.

با افزایش جرایم اینترنتی به عنوان اتصال مردم عملا Allstate ساخت Allstate حفاظت از هویت محصول رایگان برای بقیه سال با هیچ opt-out-مورد نیاز است. ساکنان ایالات متحده می تواند دریافت رایگان حفاظت از هویت محصول از طریق Dec. 31, 2020, صرف نظر از اینکه آیا آنها در حال حاضر Allstate مشتریان با ثبت نام در allstateidentityprotection.com قبل از 30 ژوئن 2020.

در مورد Allstate

Allstate شرکت محافظت مردم از زندگی ابهامات با یک مجموعه گسترده ای از حفاظت از محصولات از جمله: خودکار, صفحه اصلی, اموال شخصی و بیمه عمر طرح حفاظت الکترونیکی برای دستگاه ها و لوازم شخصی و حفاظت از هویت. Allstate است که به طور گسترده ای شناخته شده برای شعار "شما را در دست خوب با Allstate."

برای اطلاعات بیشتر www.allstate.com. اطلاعات مالی از جمله مواد اطلاعیه در مورد Allstate شرکت است که به طور معمول نوشته شده در www.allstateinvestors.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب