Coronavirus: یک راه جدید برای زندگی در هند سالمندان

به عنوان هند در تلاش برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس کوچک لحظات شادی اغلب نادیده گرفته شده است.

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

به عنوان هند در تلاش برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس کوچک لحظات شادی اغلب نادیده گرفته شده است. برای 80 سال شاشی Luthra گرفتن گیر در دهلی نو به معنای کشف اتصال خود را با خواهر بزرگتر او است.

زمانی که شاشی Luthra چپ کلکته در اوایل این سال برنامه ریزی شده بود 40 روز تعطیلات به دیدار او خواهر و نوه در هند در شهر دهلی نو. هیچ چیز می تواند آمادگی خود را برای پنج سال تحت مستند در هند کشور با سومین coronavirus caseload در جهان است.

شاشی و 80 پرواز به دهلی نو در فوریه 14, زمانی که هند تا به حال سه مورد تأیید ویروس. او در حال رفتن به صرف زمان با نوه اش زندگی می کند که در دهلی نو چیترنجن منطقه پارک و خواهر بزرگتر او که به تنهایی زندگی می کردند در شهرستان همسایه از فریدآباد. او هنوز هم نمی تواند به خانه.

هند تا به حال کمتر از 400 تایید مواردی که در سراسر کشور 14 ساعت مقررات منع رفت و آمد عمومی اجرا شد در مارس 22. تعداد کل عفونت بود زیر 500 زمانی که این کشور رفت و به مستند. همه پرواز و قطار لغو شد.

سه ماه گذشت. پروازهای داخلی از سر گرفته اند. اما هند coronavirus caseload در حال حاضر عبور از 700 ، 000.

ادامه مطلب: هند HIV و بيماران مبتلا به سل رنج می برند عواقب ناشی از بیماری همه گیر کوروناویروس

کروناویروس و سالمندان

پس COVID-19 اعلام شد یک بیماری همه گیر در اوایل سال جاری دولتها و سازمان های بین المللی شده اند و صریح در هشدارهای خود را که افراد مسن صورت قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری شدید اگر آنها قرارداد این بیماری است.

برای بسیاری از شهروندان مسن در هند زندگی می کنند این شامل بازآموزی خود را به یک شیوه زندگی مملو از خطرات جدید بدون اجازه رفتن از چیزهایی که نگه داشتن آنها را عاقل — مثلا نماز, فعالیت بدنی و همراهی است.

"به عنوان جهان شیوه های اجتماعی فاصله آن را بسیار آسان به سقوط در دام انزوا و این چیزی است که من در تلاش برای جلوگیری از در همه هزینه ها گفت:" شاشی. "به جای من وصل با خواهر من در راه است که ممکن نیست قبل از."

شاشی و خواهرش Phool Rajpal, 85, کردم, ازدواج و نقل مکان به شهرهای مختلف در 1950s. زندگی خود را هم نقل مکان کرد و در جهات مختلف.

آن نیست تا زمانی که در اوایل سال جاری که شرایط پیش بینی نشده قرار داده و آنها را با هم و دور از فرزندان و نوه و بقیه جهان است.

Shashi Luthra and her sister have been living together as India's coronavirus cases increase with each passing day

شاشی Luthra و خواهر او بوده است با هم زندگی می کنند به عنوان هند coronavirus موارد افزایش می دهد و با گذشت هر روز

"این تقریبا به عنوان اگر ما در حال کشف هر یک از دیگر" شاشی گفت. "بیدار شدن از خواب با هم رفتن را از طریق ما کارهای روزمره مانند پخت و پز و تمیز کردن کوتاه پیاده روی در اطراف خانه — این دوره واقعا ویژه است برای ما."

قدرت دعا

دین یک جزء کلیدی از زندگی است. آنها به عنوان مسن تر رشد می کنند و مردان و زنان انتظار می رود به مواد می خواهد و ارتباط با خدا در یک سطح عمیق تر.

برای برخی از, این به این معنی شروع روز خود را در 4 صبح با نماز. برای دیگران ممکن است آن را یک بعد از ظهر را صرف مطالعه مذهبی و مقدس. در نهایت برخی وجود دارد که به نوبه خود به معنویت به جای دین صرف روز خود را در مراقبه است.

به عنوان همه گیر بر بازديد از خانواده و یا هر طرح به مرحله زمان صرف شده در دعا یا مراقبه کمک کرده است بسیاری از مردم در برخورد با استرس نمی دانستند چه می آید بعدی.

سرگرمی نیز گرفته شده مذهبی به نوبه خود با شب صرف در مقابل تلویزیون و تماشای دوباره اجرا می شود را نشان می دهد بر اساس باستانی سانسکریت حماسه Ramayan و Mahabharat Shashi توضیح داد.

 

فعالیت فیزیکی تحت مستند

Charanjeet Kaur, 78, زندگی در گسترده مجتمع مسکونی در گورگان است که به بسیاری از افسران بازنشسته ارتش. شیوع بیماری منجر به فوری وحشت در میان ساکنان و مناطق خاص تعیین شده بودند به عنوان "مهار مناطق" پس از برخی از عفونت گزارش شده است.

پس از اینکه مجبور به ماندن در خانه برای اولیه 40 روز از مستند ساکنان به شدت ابراز نگرانی از عدم فعالیت بدنی و به دنبال مجوز برای راه رفتن در محوطه پیچیده است.

ساکن رفاه ارتباط در نهایت به در, اجازه می دهد تا ساکنان به پیاده روی در خارج از منزل به عنوان طولانی به عنوان آنها ماسک عینک حفظ فاصله ایمن راه می رفت و تنها در یک جهت — جهت عقربه های ساعت در اطراف پیچیده است.

Charanjeet Kaur sits in her living room for her afternoon prayers. Her residential complex has been a containment zone as India struggles to deal with the pandemic

Charanjeet Kaur نشسته در اتاق نشیمن خود را برای او از نماز ظهر. او مجتمع مسکونی شده و یک مهار منطقه به هند در تلاش برای مقابله با این بیماری همه گیر

"بسیاری از ما به رهبری یک زندگی فعال به ما ارسال شده و در سراسر هند" Kaur گفت. "همه گیر ممکن است تغییر کرده باشد که زندگی برای همیشه, اما همانطور که ما راه رفتن حتی با ماسک — آن را به ما می دهد یک ظاهر عادی."

"برای روز زمانی که پله دشوار است ما همیشه می توانید راه رفتن به ما بالکن مانند آن فیلم ما شاهد از ایتالیا!" Kaur افزود: با اشاره به فیلم بیرون آمدن از همه گیر-ضربه ایتالیا که در آن مردم در تعامل با همسایگان با میزبانی مبارک ساعت در بالکن.

"من نمی الکل می نوشند تا شاید من می تواند به من فنجان چای!"

ادامه مطلب: اتحاد هند هندو ملی دولت جناح کشور در پاسخ به کروناویروس?

تسلط بر تکنولوژی اما انتخابی

در حالی که بسیاری از خودداری از استفاده از تکنولوژی قبل از این مستند آن را تبدیل به یک بخشی از زندگی خود را در حال حاضر.

Kaur تماس های ویدئویی در ایالات متحده به عنوان او را از خواب بیدار هر روز صبح. "او یک دکتر در برخورد با COVID-19 موارد," او گفت:. "صحبت کردن به او را هر روز تنها راه من می تواند احساس بهتری در مورد خود بودن در خط مقدم."

جریان سیستم عامل مانند Netflix و آمازون نخست و همچنین به عنوان خوب YouTube با آن پیر پاکستان نشان می دهد او را درگیر در تمام طول روز. "هیچ وقت حوصله," او گفت:.

Kaur steps out on her balcony to care for her plants amidst India's COVID-19 restrictions

Kaur مراحل بر روی بالکن خود را برای مراقبت از گیاهان در میان هند COVID-19 محدودیت

Kaur هنوز هم نشده است قادر به master phone برنامه های است که اجازه می دهد تا یک فرد برای دریافت مواد غذایی با تحویل به خانه اما این که فرزندان و نوه ها مفید واقع شده اند.

"من به آنها بگویید چه چیزی نیاز دارم و به آن می رسد آستان من فقط چند ساعت بعد" Kaur گفت. "اما من هنوز هم ترجیح می دهند به خرید سبزیجات در خود من. شما نمی توانید بگویید که چگونه تازه آن خواهید بود با این اینترنت چیزی."

برای شاشی تقویم مشخص شده است که با زوم جلسات با گل باشگاه و سازمان های دیگر که او بخشی از.

مشخصات فنی پروازهای داخلی از سر گرفته اند و شاشی می تواند رفتن به خانه در حال حاضر. وجود دارد بیش از حد بسیاری از ناشناخته خطرات مرتبط با مسافرت هوایی در میان بحران بهداشت و درمان. صف های طولانی در فرودگاه نشسته در مجاورت نزدیک از مسافران همکار و یا ایده از یک PPE با توجه به گرفتن یک پرواز ممکن است به نظر می رسد که جذاب است.

از سوی دیگر شاشی فقط می تواند به تاخیر انداختن برخی از صرف زمان بیشتری را با خواهر بزرگتر او مانند آنها را زمانی که آنها بچه بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن