فدرال اکسپرس معرفی "روز بزرگ کوچک"

فدرال اکسپرس شرکت (NYSE: FDX) امروز اعلام کرد راه اندازی این شرکت بزرگ "روز از" دو روز (جولای 15 و 16) خرید رو

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

فدرال اکسپرس شرکت (NYSE: FDX) امروز اعلام کرد راه اندازی این شرکت بزرگ "روز از" دو روز (جولای 15 و 16) خرید رویداد نمایشگاه انتخاب کسب و کارهای کوچک ارائه در یک زمان تنها معاملات به هر کسی که می خواهد به حمایت کوچک در این تابستان.

"روز بزرگ کوچک" ویژگی های یک دوجین کسب و کارهای کوچک ارائه انواع محصولات مانند بوتیک, شکلات, علم کیت های خورشیدی چراغ هر بشکه اجاق گاز و بسیاری از بیشتر. تخفیف و معاملات متفاوت است و خرید رویداد باز است به هر کس اجازه می دهد شرکت صاحبان کسب و کار به رقابت با بزرگترین خرده فروشان آنلاین در اطراف.

"کسب و کارهای کوچک پارچه آمریکا است. آنها را وادار نوآوری خار رشد اقتصادی و استخدام های بی شماری از شهروندان در سراسر کشور" گفت: Brie Carere معاون اجرایی رئیس جمهور, مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات افسر فدرال اکسپرس. "ما اعتقاد داریم در حمایت از این کارآفرینان به طوری که آنها می تواند به رقابت و برنده شدن در امروز چالش محیط زیست است."

کسب و کار انتخاب شدند و از مشارکت آنها در فدرال اکسپرس کسب و کار کوچک اعطای مسابقه. این صاحبان کسب و کار نشان داده اند باور نکردنی تعيين وقتی که می آید به نگه داشتن کسب و کار خود رفتن در طول COVID-19 جهانی همه گیر. آنها عبارتند از:

  • AnaOno: پس از مواجهه با خود نبرد با سرطان پستان, موسس دانا Donofree ایجاد AnaOno یک شرکت لباس زیر زنانه برای زنان مبتلا به سرطان پستان و جراحی ترمیمی است که پذیرای هر دو آرامش و زیبایی است.
  • Broglie جعبه: BroglieBox باعث می شود آن را ساده برای ارسال عزیزان پشتیبانی از راه دور با سرپرستی جعبه پر از هدیه به ارزش محصولات و منابع است که حمایت از سلامت روانی خوبی بودن از جمله شرکت قطعه ای از ذهن مجله.
  • Ginjan برادران: Ginjan سنتی غرب آفریقایی, زنجبیل, آب ساخته شده توسط دو برادر که می خواستم برای به اشتراک گذاشتن عشق خود را از این نوشیدنی طراوت از دوران کودکی خود را.
  • Kanga کولر: Unimpressed موجود کولرهای Kanga بنیانگذاران رفت و پس از آنچه از دست رفته بود: لذت و راحتی. نتیجه این است که بدون یخ نگه دارید-در-مورد Kase همسر koozie برای یک مورد از نوشیدنی های مورد علاقه شما.
  • LuminAID: LuminAID باعث می شود قابل حمل بادی و خورشیدی فانوس ایده آل برای استفاده های تفریحی از قبیل حیاط, قایقرانی, پیاده روی و خیلی بیشتر!
  • تو در تو باقلا: مامان-دهکده های تو در تو باقلا ارائه می دهد به آرامی وزن لباس خواب که شبیه یک مادر را لمس تسکین دهنده برای کمک به آرامش و بهبود خواب. با محصولات برای نوزادان 0-24 ماه ذن لباس خواب خط شامل swaddles کیسه و بیشتر.
  • سرخپوشان رفتار: سرخپوشان رفتار bakes گلوتن در غلات و فراورده های لبنی رایگان دسر و تنقلات برای مشتریان در تعقیب سالم و مولد و با نشاط زندگی است.
  • پنی شانس کفش: پنی شانس است که مردان شرکت کفش با طرح های بی انتها بالا و مواد با کیفیت و صنعتگری ماهر. هر جفت کفش می آید با یک امضا خوش شانس پنی در کف است که می تواند سفارشی و بخشی از درآمد حاصل می رود برای کمک به جانبازان مبتلا به PTSD.
  • فیلیپ اشلی شکلات: فیلیپ اشلی شکلات ایجاد بصری خیره کننده و نفس منحط دست گردد شکلات با استفاده از نمایشگاه شکلات و مواد تشکیل دهنده دیگر از سراسر جهان است.
  • گودال بشکه اجاق گاز: Veteran-متعلق به خانواده اجرا گودال بشکه اجاق گاز Co. باعث می شود پخت و پز در فضای بدون هیچ زحمتی رایگان با ابتکاری گوشت-دار زدن روش و بشکه به شکل اجاق گاز است که طول می کشد کار حدسی از کباب.
  • کوسه چرخ: کوسه چرخ اختراع مجدد چرخ. بخشی مکعب بخش حوزه و بخش موج سینوسی است. اگر چه به نظر می رسد چرخ به میدان کوسه چرخ رول روان و خوبی انجام دهد بیش از همه موقعیتهای.
  • زرد دامنه: زرد دامنه از یک شرکت است که فراهم می کند سرگرم کننده علم کیت کمک به بستن شکاف جنسیتی در بنیادی تاسیس شد توسط دانشمندان و مادران رانده شده و اشتیاق به علم و آموزش و پرورش.

پیوستن به فدرال اکسپرس و کارآفرینان کسب و کار کوچک جولای 15 و 16 به عنوان آنها ترویج محصولات و خدمات خود را نشان دادن خلاقیت و شور و شوق در کنار یک زمان تنها می پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بزرگ "روز از" بازدید www.fedex.com/bigdaysofsmall.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب