اسمیتسونیان فرهنگ عامه جشنواره ارائه "فراتر از بازار"

برنامه های سال جاری شد طرح میتوانست جهانی همه گیر اما سازمان اسمیتسونیان فرهنگ عامه جشنواره باقی می ماند متعهد

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

برنامه های سال جاری شد طرح میتوانست جهانی همه گیر اما سازمان اسمیتسونیان فرهنگ عامه جشنواره باقی می ماند متعهد به ساخت فضایی برای به اشتراک گذاری ایده های غذا و موسیقی است. در این سال آن را به اتفاق می افتد به صورت آنلاین از طریق یک سری از دیجیتال بحث ها و کارگاه های آموزشی و اجرای برنامه. این برنامه در دسترس است festival.si.edu/schedule; حوادث هفته رخ می دهد از طریق مرداد و وقایع روزانه 24 ژوئن–ژوئیه 5.

به نام "اسمیتسونیان فرهنگ عامه جشنواره: فراتر از بازار" برنامه نویسی شده است مشترک ایجاد شده با همکاران از امارات متحده عربی; برزیل ایالت باهیا, Maranhão و Pernambuco; U. s. Department of Energy, Solar Decathlon; و سرگرمی حفاظت عوام. در همراهی با کلی تم برای سال 2020 بسیاری از این جلسات بررسی می کند که چگونه جوامع رسم بر شیوه های فرهنگی برای رسیدگی و انطباق با چالش های زیست محیطی.

"فراتر از بازار" را نیز اضافه کنید و به ملی گفتگو در مورد نژاد پرستی و intersectional تبعیض است. درست به هدف آن فرهنگ عامه جشنواره میزبان صنعتگران و هنرمندان و مربیان و دیگران به بحث در مورد نقش فرهنگ می تواند در تقویت همدلی تعمیق درک و ایجاد یک فقط عادلانه جهان است.

زمان واقعی captioning و اصل تفسیر در دسترس خواهد بود برای همه این وقایع است. فقط به عنوان در بازار ملی بازدید کنندگان را تشویق به مشارکت فعال در زندگی بخش نظرات هر برنامه.

بازدید کنندگان می توانید تجربه فرهنگ عامه جشنواره آنلاین در Facebook, YouTube و Instagram, #BeyondTheMall و یا بر روی وب سایت جشنواره festival.si.edu.

دیجیتال برنامه نویسی ادامه خواهد داد در طول تابستان و پاییز.

در مورد اسمیتسونیان فرهنگ عامه جشنواره

اسمیتسونیان فرهنگ عامه جشنواره افتتاح در سال 1967 افتخارات معاصر زندگی و سنت های فرهنگی و تجلیل از کسانی که تمرین و حفظ آنها. تولید سالانه توسط اسمیتسونیان مرکز فرهنگ عامه و میراث فرهنگی در همکاری با خدمات پارک های ملی این جشنواره ویژه شرکت کنندگان از تمام 50 ایالت و بیش از 100 کشور جهان است. به دنبال این جشنواره در Facebook, Twitter, Instagram و یوتیوب.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب