ایتالیا ادعا اقیانوس وایکینگ مهاجر نجات کشتی

ایتالیا گارد ساحلی اشاره کرد "ویژگی های بی نظمی" و گفت: این کشتی حامل بیش از حد بسیاری از مسافران است. SOS Med

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

ایتالیا گارد ساحلی اشاره کرد "ویژگی های بی نظمی" و گفت: این کشتی حامل بیش از حد بسیاری از مسافران است. SOS Mediterranee کمک گروه اجرا می شود که کشتی به نام حرکت "یک سطح جدید از رسمی آزار و اذیت."

گارد ساحلی ایتالیا می گوید که بازداشت اقیانوس وایکینگ مهاجر نجات کشتی مسدود کردن آن را در Sicilian بندر پورت امپدکل با توجه به "چند بی نظمی است."

این کشتی بوده است اجازه پیاده شدن در بندر در جولای 7, با 180 مهاجران نجات پردازنده انتقال به یکی دیگر از قایق برای دو هفته coronavirus قرنطینه. که قرنطینه به پایان رسید روز سه شنبه اما روز بعد کشتی تثبيت شده بود.

گارد ساحلی در بیانیه ای گفت که یک بازرسی نشان داده بود "چندین فنی و عملیاتی بی نظمی" و ایران در "بازداشت اداری" تا زمانی که اصلاح شد. مقامات همچنین گفت: این کشتی حامل بیشتر مردم از اظهار داشت: در کشتی گواهی.

ادامه مطلب: اقیانوس Viking: نزدیک به 200 مهاجر پیاده شدن از کشتی نجات در ایتالیا

نجات سازمان SOS Mediterranee اجرا می شود که رگ محکوم کرد و این حرکت به عنوان "یک سطح جدید از رسمی آزار و اذیت" و "آشکار اداری آزار و اذیت مانور با هدف مانع ما کار نجات."

آژانس استدلال کرد که وجود دارد گاهی اوقات بیشتر مسافران این کشتی از مجاز است در کشتی اسناد و مدارک. که این افراد نباید تعریف شده به عنوان مسافر بلکه به عنوان یک "اضطراری در دریا" و یا افرادی که نجات از غرق شدن است. "زیر بین الملل دریایی خود را نجات اجباری" فردریک Penard مدیر عملیات SOS Mediterranee در بیانیه ای گفت.

ادامه مطلب: اقیانوس Viking: ایتالیا برای انتقال مهاجران به قرنطینه کشتی پس از اقدام به خودکشی

این مهاجران عمدتا از بنگلادش و کشورهای شمال آفریقا و پاکستان برداشت شد در چهار جداگانه نجات در مدیترانه در ژوئن 25 و 30.

کشتی از سر گرفته عملیات نجات در 22 ژوئن پس از سه ماه استراحت به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

ادامه مطلب: اقیانوس وایکینگ خیریه کشتی نجات 109 مهاجران در مدیترانه

سوالات بیش از ایمنی

گارد ساحلی مشخص نیست مشکلات فنی اما گفت که آنها "از طبیعت به احتمال زیاد به سازش نه تنها ایمنی کشتی و خدمه آن بلکه از مردم شده اند و می تواند بهبود پردازنده." همچنین با اشاره به "نقض با هدف حفاظت از محیط زیست دریایی."

"چرا نبود ایمنی بیشتر از یک نگرانی به دریایی مقامات که در اوایل این ماه در اقیانوس وایکینگ تا به حال به صبر و 11 ماه برای یک پورت اختصاص داده می شود?" فردریک Penard مدیر عملیات در سازمان, خواست, در بیانیه ای.

بیش از 100 ، 000 مهاجران تلاش برای عبور از دریای مدیترانه در سال گذشته با بیش از 1 ، 200 مرگ در تلاش به گفته سازمان بین المللی مهاجرت ،

ایتالیا و مالت — برای بسیاری از مهاجران اولیه نقاط تماس با اروپا — نمی شد خود را ارائه بنادر به عنوان پناهگاه های امن در طول اولیه ماه از این بیماری همه گیر. رم و والتا اما به تازگی آغاز شده و اعتراف افرادی که در کشتی دوباره.

گارد ساحلی ایتالیا قبلا اقدام مشابه در زمینه های دیگر در برابر مهاجر کمک عروق از جمله در اوایل این ماه در برابر دریا-سازمان دیده بان 3, اجرا, توسط, آلمانی, موسسه خیریه دریا-سازمان دیده بان.

بیشتر بخوانید: مهاجر نجات سازمان دریا-سازمان دیده بان: "ما حتی نمی باید وجود داشته باشد'

lc/اس ام اس (dpa AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب