آمازون بهترین فروشنده "مرگ داخل سر الماس" رایگان برای دانلود برای فقط 1 روز بیشتر (06/28/2020)!

Randolph Mase مفتخر است به ارائه خود آمازون پرفروش ترین رمان "مرگ در داخل است." این پنجمین بار در متی Hogan, ر

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

Randolph Mase مفتخر است به ارائه خود آمازون پرفروش ترین رمان "مرگ در داخل است."

این پنجمین بار در متی Hogan, راز و مربوط به ماجراهای محقق خصوصی است که کشیده شده است را به یک رمز و راز هنگامی که بدن از نیویورک پلیس است که در داخل الماس سر دهانه اتش فشان در هاوایی است.

Randolph Mase را "مرگ داخل سر الماس" رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون تنها 1 روز بیشتر (06/29/2020). این کتاب دارای امتیاز 4.8 توسط کسانی که آن را خریداری کرده اند. در اینجا چیزی است که برخی از داوران گفته اند:

"اگر شما یک ساعت یا دو را انتخاب کنید تا. آن را به خوبی به ارزش آن است و شما را نا امید خواهد. عنوان می گوید شما فقط قادر نخواهد بود برای قرار دادن پایین است." – E. Slade

"آیا شما لذت می برد دیگر Mathew هوگان رمز و راز با او نافذ بررسی سرنخ و یا شما در حال ملاقات با او برای اولین بار شما واقعا لذت بردن از این جاذب کتاب. آن را بسیار سرگرم کننده به عنوان خوانده شده در مورد همبرگر در بهشت و یا مشاهده از الماس ، با چند مای Tais شما واقعا می تواند احساس می کنید مانند شما در این جزیره بودند با هوگان حل رمز و راز با او. اضافه تنش های جنسی بین کتی و هوگان اضافه فریبنده حماسه. تابستان بزرگ به عنوان خوانده شده. فقط آرزو می کنم آن را طولانی تر بود!" – L. Brussow دکترا
 

برای کسب اطلاعات بیشتر:
برای سوال و یا برنامه یک مصاحبه در مورد این آزادی مطبوعات, لطفا تماس با نویسنده در randolphmase@comcast.net .
 

درباره نویسنده:
Randolph Mase متولد شد و در شهر نیویورک زندگی می کردند و خود را در اوایل سال در منطقه شهری فارغ التحصیل از غرب تا نقطه رودخانه هادسون. او زندگی در هاوایی برای چند سال, و پیاده به بالای سر الماس دهانه 4 بار. او در حال حاضر زندگی در پنسیلوانیا مرکزی.
 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن