جان الیور می رود هسته ای در مغلوب ساختن پیشی جستن به استناد جورج Floyd: 'کاملا F*cking نفرت انگیز'

یکشنبه شب پس از یکی از هرج و مرج در هفته های اخیر, حافظه, John Oliver بازگشت به stripped-down مجموعه ای از هفت

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

یکشنبه شب پس از یکی از هرج و مرج در هفته های اخیر, حافظه, John Oliver بازگشت به stripped-down مجموعه ای از هفته گذشته امشب به روکش جنون.

"در تمام طول هفته به معترضان همچنان به پر کردن خیابان ها در تمام 50 ایالت در پی قتل وحشتناک از جورج فلوید توسط پلیس," او گفت:. "و در پاسخ به کسانی که تظاهرات شده اند که تکان دهنده مقاومت مواجه برابر نهادی نژادپرستی و خشونت آن بوده است رک و پوست کنده مشمئز کننده به آنها را ملاقات کرد با این."

کمدین و سپس پخش یک مونتاژ از پلیس با استفاده از سبک نظامی تاکتیک معترضان—آنها را غرق در گاز اشک آور و ضرب و شتم آنها را با باطوم و گرفتن آنها را با اسپری فلفل در بسیاری از موارد برای جرم و جنایت بالا از نور heckling.

"اگر پلیس در حال تلاش برای متقاعد کردن افکار عمومی آنها نیست گناه از نمایش از نیروی بیش از حد این احتمالا ایده خوبی نیست که بارها و بارها نمایش نیروی بیش از حد در تلویزیون ملی—از جمله در این شهرستان که در آن شهردار de Blasio ستایش آنها خود را "فوق العاده ای داری" و فرماندار کومو تهدید به ارسال در گارد ملی" توضیح Oliver. "و من این را می گویند: اخیرا گفت: من نمی توانستم صبر کنید برای رفتن به نفرت اندرو کومو دوباره من فکر نمی کنم فرصتی خواهد آمد کاملا این زودی."

پس از آن ماده وجود دارد رئیس جمهور تهمت که دارای یک تاریخچه ترویج خشونت پلیس و نقش مرد سخت و در عین حال مخفی در یک پناهگاه هنگامی که معترضان با تجمع در مقابل ساختمان به شدت غنی شده ،

"در حال حاضر به عنوان رئیس جمهور خود او در ابتدا مخفی از معترضان در یک پناهگاه و بعد ادعا نبود او پنهان او فقط "بازرسی" آن" ترک خورده Oliver. "سپس او دادستان کل تا به حال پلیس گاز معترضان در برابر کاخ سفید به طوری که تهمت می تواند غیر قابل توضیح عکس op در نزدیکی یک کلیسا در حالی که نگه داشتن یک کتاب مقدس مانند این بلیط برای ساندویچ خود را جهت بود که فقط به نام. او همچنین اعلام شغل اعداد در جمعه استناد جورج فلوید نام گفت: "این یک روز بزرگ برای او" است که کاملا لعنتی نفرت انگیز." (تهمت را بازتوییت کرد بعد یک صدای جیر جیر حمله به جورج فلوید شخصیت.)

الیور همچنین در زمان هدف در رسانه ها و اعضای عمومی برای تمرکز بسیار مورد توجه در غارتگران به جای غیر مسلح سیاه مردم قتل عام شدند.

"اگر شما گفت: نام "میسی" بیشتر از شما گفت: نام "Breonna تیلور' این هفته شما می توانید بسیار fuck off," او گفت:. "اگر شما در حال پرسیدن که چرا خود به خود غیر متمرکز اعتراض نمی توانید کنترل هر یک از شرکت کنندگان در آن بیش از شما درخواست همان مالیات دهندگان بودجه سنگین-regimented پرداخت نیروی کار, شما همچنین می توانید از کلمه از این نسل رابرت فراست, 'مرد و خفه کردن آن است. Fuck you.'"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن