جنگل آمازون موج به برزیل دعوا coronavirus

برزیل تبدیل شده است کانون این بیماری همه گیر کوروناویروس در آمریکای جنوبی است اما در حالی که این کشور پریشان ج

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

برزیل تبدیل شده است کانون این بیماری همه گیر کوروناویروس در آمریکای جنوبی است اما در حالی که این کشور پریشان جنگل های بارانی آمازون از دست داده است بیش از 1200 متر مربع تا کنون در سال 2020 است. این است که 55 درصد از سال گذشته است.

به تازگی منتشر شده ماهواره imagesshow که جنگل زدایی در آمازون است رسید در این سال است.

برخی از 1,202 کیلومتر مربع (464 کیلومتر مربع) از جنگل — منطقه بیش از 20 بار به اندازه منهتن — نابود شد از ژانویه تا مارس با توجه به ملی برزیل پژوهشگاه فضای.

ارقام منتشر شده در دوشنبه مقدار بیش از 55 درصد افزایش در مدت مشابه سال گذشته است و بالاترین رقم در چهار ماه اول سال پس از 2015.

"متاسفانه به نظر می رسد آنچه که ما می توانید انتظار برای این سال ها بیشتر شکستن رکورد آتش سوزی و نابودی جنگل ها گفت:" فعال صلح سبز Romulo Batista.

جنگل زدایی ناشی از هر دو آتش سوزی و غیر قانونی مخرب فعالیت های.

ادامه مطلب: جایی که می تواند برزیل را در تحقیقات جنایی از Jair Bolsonaro منجر شود ؟

برزیل ایالت آمازوناس شده است یکی از سخت ترین-آمار مناطق کشور با این بیماری همه گیر کوروناویروس با بسیاری از کشور منابع رفتن به مبارزه با این بیماری همه گیر است که باعث شده بیش از 10 ، 000 مرگ و میر در کشور و بیش از 140 ، 000 موارد است. فعالان ترس ممکن است این معنی است که تمرکز کمتر است که با توجه به مخرب جنگل زدایی.

Bolsonaro می فرستد در ارتش

انگشتان دست در حال اشاره در برزیل رئیس جمهور Jair Bolsonaro فقیر خود را تلاش برای حفاظت از بزرگترین جنگل انبوه و یکی از متنوع ترین اکوسیستم های روی زمین است. راست تغییر آب و هوا شکاک فرستاده ارتش در اوایل این هفته برای مقابله با ورود غیر قانونی کشاورزی و معدن.

سال گذشته در Bolsonaro سال اول در بیش از 10 ، 000 کیلومتر مربع از جنگل از دست داده بودند در آتش سوزی و غیر قانونی زدایی.

ادامه مطلب: برزیل آمازون تبدیل شده است و غرب وحشی به صورت غیر قانونی معدن طلا

اکثریت قریب به اتفاق از ضرر و زیان در سال 2019 صورت گرفت بین ماه مه و اکتبر. کارشناسان نگران این مقیاس از تخریب تا کنون در این سال پس از نابودی جنگل ها به طور معمول در مقیاس کوچکتر در این ماه با توجه به بارش بالا سطح.

برزیل سازمان محیط زیست دیده است بزرگ نیروی انسانی و کاهش بودجه پس از Bolsonaro زمان تصدی به عنوان رئیس جمهور آغاز شد. محیط زیست بارها و بارها گفت که حمایت از برزیل حفاظت از محیط زیست سازمان خواهد بود موثر تر برنامه نسبت به ارسال نیروهای نظامی.

اياد در سراسر جهان می گویند که آنها پیش بینی می کنند که بدترین است که هنوز به آمده است.

اد/mm (AFP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن