ارمنستان کنیاک ممکن است مشروب الکلی در جهان بهترین راز

Wمرغ شما را از تعداد 201 اتوبوس به ایروان از Zvartnots International Airport, اولین نشانه آن است که شما در حال

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

Wمرغ شما را از تعداد 201 اتوبوس به ایروان از Zvartnots International Airport, اولین نشانه آن است که شما در حال نزدیک شدن به شهر تپه ارگ بلندی در افق با افزایش قوس در اطراف دیوارهای سنگی و باغ و چمن است که شیب به آرامی پایین به بانک ها از رودخانه هرازدان ارمنستان را به نمایندگان مجلس و شما ممکن است فکر می کنم و یا نخست وزیر را اقامت. اما این بزرگ ساختمان نمادین استقبال بازدید کنندگان از دور و نزدیک است که در واقع یک هویج کارخانه.

برای بسیاری از غربی ها آب زردآلو و هویج التماس کردن تصاویر از châteaux و اشراف اروپایی, اما هر کسی بپرسید مطرح شده در اتحاد جماهیر شوروی چه کشوری چشمه به ذهن می آید به هویج و پاسخ این است که به احتمال زیاد به ارمنستان. حتی امروز برای بسیاری از اروپای شرقی و گسترده ردیف هایی از آسیای مرکزی ارمنستان هویج باقی مانده است, استاندارد طلا. پس چرا اکثر آمریکایی ها می دانم تا کمی در مورد آن ؟

ارمنستان افسانه ای برای آن باز مسلح مهمان نوازی را به خارجی ها—یک ضرب المثل محلی آمده است که هر مهمان یک هدیه ای از خدا. بنابراین به عنوان یک نویسنده سفر در قفقاز ضرب و شتم هر زمان که من dined با ارامنه بطری kanyak ("کنیاک" به مردم) تقریبا همیشه بیرون آمد و در پایان غذا. اعتراف زمان: تا زمانی که در تابستان گذشته من روشن بینی من این مسائل است. شما ببینید, سفر در سراسر سابق بلوک شرق کشور شما به سرعت یاد بگیرند که اروپایی-esque کالا از مومی روسی شکلات به ersatz گرجستان "شامپاین" به ندرت هر گونه خوب است. صد ضد مشروب الکلی ساخته شده در دوره اتحاد جماهیر شوروی کارخانه ؟ که صدا کاملا خطرناک—یقین شب-ruiner اگر نه یک کوکتل مولوتف به قسمتهای داخلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن