بیلا تسرکفا پارک صنعتی انتخاب مدیریت شرکت و تصویب طرح توسعه

در "بیلا تسرکفا" پارک صنعتی (IP) را تایید کرده است طرح توسعه. "با توجه به ما تخمین می زند توسط 2026 باید ایجا

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

در "بیلا تسرکفا" پارک صنعتی (IP) را تایید کرده است طرح توسعه. "با توجه به ما تخمین می زند توسط 2026 باید ایجاد بیش از چهار هزار شغل ساخته شده 235,000 sq. m صنعتی املاک و مستغلات از جمله تولید و تدارکات در قلمرو دو پارک صنعتی. کل حجم سرمایه گذاری باید به 250 میلیون تومان," ولدیمیر Khmurych مدیر عامل شرکت "بیلا تسرکفا" IPگفت.
 
سرمایه گذاری خواهد بود روت برای ساخت و ساز ساختمان های تجاری خرید جدید تولید و تدارکات و تجهیزات و ساز و برگ از امکانات موجود کسب و کار و فرآیندهای هرکولس و صدور گواهینامه R&D است که کمک خواهد کرد به توسعه نوآوری و اجرای بهترین شیوه های صنعت. همچنین صرفه جویی در انرژی پروژه و آن پروژه در نظر گرفته شده به عنوان سرمایه گذاری جذاب است.
 
عطف به موضوع نیروی انسانی برای شرکت ولدیمیر Khmurych روشن است که به تولید محصولات ارزش افزوده بالا و قطعات آنها متخصصان واجد شرایط مورد نیاز هستند. "وجود بیش از ده موسسات آموزشی از جمله هشت فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی و شاخه های خود را در بیلا تسرکفا. همکاری ما با همه آنها و بر این باورند که نیروی کار ماهر در بازار, مجاورت یکی از مزیت های رقابتی از پارک های صنعتی" آندری Ropitskiy سر از کسب و کار و توسعه پارک صنعتی مدیریت LLC (IPM)می رود ،
 
این پژوهشگاه موفق به کسب پیشنهاد برای مدیریت شرکت "بیلا تسرکفا 1" و "بیلا تسرکفا 2" پارک های صنعتی. در مارس 06, 2020, یک موافقت نامه همکاری امضا شد بین مدیریت شرکت و پارک های صنعتی. با توجه به شرایط قرارداد شرکت مدیریت تضمین اجرای استراتژی های توسعه کسب و کار و برنامه های پارک های صنعتی را به خود جذب ساکنان انجام برنامه های بازاریابی به دست آوردن مجوز و تاییدیه از دولت و مقامات محلی مرتبط با پارک های صنعتی و ساکنان آب و برق و امکانات طراحی و ساخت و ساز.
 
"بسیاری از شرکت های تولیدی بزرگ روبرو هستند و زنجیره تامین شوک و اختلال در تولید. در جستجو برای تعادل بهتر بین جهانی شدن و درجه لازم از استقلال این شرکت ها خواهد بود انتخاب و بومی سازی تولید در کشور و یا در سطح منطقه ای. ما می تواند ارائه بهترین شرایط برای بومی سازی تولید در منطقه است. مدیریت شرکت کمک خواهد کرد که پارک صنعتی در جذب شرکت های خارجی به, پارک," ولدیمیر Khmurych مدیر عامل شرکت "بیلا تسرکفا" IPگفت.
 

در مورد
 
هدف از این بیلا تسرکفا پارک صنعتی (منطقه کیف اوکراین) توسعه مدرن تولید صنعتی در اوکراین است. پارک ارائه می دهد زمین صنعتی با تمام زیرساخت های مهندسی و ساخته شده و آماده تولید مدرن تدارکات و تجهیزات ذخیره سازی برای اجاره یا خرید. دانش و تجربه گسترده در املاک و مستغلات توسعه اجازه می دهد تا پارک تیم برای ارائه به مشتری با طیف وسیعی از خدمات و خدمات برای تولید کارآمد تنظیم.
 
همانطور که از آغاز سال 2020 شش شرکت ها از ساکنان این پارک صنعتی. پارک صنعتی متعلق به UFuture پروژه ها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب