آمازون رهبران بازار خرید جعبه کارشناسان و Egility اعلام کسب

رهبران دو کشور در آمازون عملکرد بازاریابی, آژانس, فضایی, خرید جعبه کارشناسان (لیندون UT) و Egility (پلزنت گروو

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

رهبران دو کشور در آمازون عملکرد بازاریابی, آژانس, فضایی, خرید جعبه کارشناسان (لیندون UT) و Egility (پلزنت گروو UT) اعلام تکمیل یک کسب خواهد کرد که ارائه سطح بی سابقه ای از تجربه و تخصص به برندها به دنبال کنترل و رشد در آمازون بازار. خرید جعبه کارشناسان ادامه خواهد داشت که مقر آن در Lindon, Utah.

یوسف هانسن مدیر عامل شرکت خرید جعبه کارشناسان ادامه خواهد داد و منجر به تازگی در ترکیب شرکت به عنوان مدیر عامل. هانسن به ارمغان می آورد سال از بازاریابی دیجیتال تجربه و موفقیت به این فضا. قبل از خرید جعبه کارشناسان هانسن تاسیس و فروش پنج شرکت. در سال 2015 هانسن و خرید جعبه کارشناسان شریک جیمز تامسون دکترا تاسیس رستگار نشان می دهد که در آن آنها با هم رشد کسب و کار از دو فرد هنگام راه اندازی به بزرگترین مستقر در ایالات متحده, آموزشی, کنفرانس آمازون برای فروشندگان. آنها با موفقیت به فروش می رسد این شرکت به Emerald Expositions در پایان سال 2017.

با توجه به هانسن: "با کسب Egility ما رهبری تیم تبدیل شده است متنوع تر و حاصل تجربه های اضافی و بهترین در کلاس تجربه و تخصص. ما در حال حاضر مجهز به راحتی در مقیاس با فروشندگان همه ابعاد ارائه آنها را با استراتژیک و تاکتیکی خدمات برندها نیاز به رشد در آمازون کانال. این کسب تقویت استراتژی ما برای اولین بار آموزش و مشورت با نام تجاری ما همکاران و سپس توسعه و پیاده سازی برش لبه جامع خدمات که اجازه می دهد آنها را به رشد سودآوری و حرکت پیچیدگی آمازون بازار است."

این Egility تیم را قوی آمازون تبلیغات مجموعه ای از مهارت های برای خرید جعبه کارشناسان, LLC به عنوان به خوبی به عنوان منابع اضافی برای مثال بهینه سازی.

"پس از Egility راه اندازی در سال 2015 ما با موفقیت کوچک ما ارائه محصول و با حروف بزرگ در یک میزبان از فرصت هایی که به کمک ایجاد Egility به عنوان یک رهبر در آمازون فضا" اضافه شده لیز آدامسون Egility بنیانگذار و مدیر عامل شرکت که می تواند به عنوان معاونت از تایید مدیریت در شرکت های جدید است. "پیوستن به نیروهای با خرید جعبه کارشناسان به ارمغان می آورد ارزش اضافی به مشتریان ما و ما با هم در حال بالا بردن استانداردهای صنعت و نوآوری آمازون آژانس فضایی در راه است که هرگز قبل از انجام شده است."

شرکت جدید خواهد شد که بیش از 115 کارکنان از جمله نزدیک به 20 که قبلا شاغل در آمازون—همراه با لینک مستقیم تجربه مدیریت بیش از 1000 فروشندگان شخص ثالث و اول برندها در آمازون است. خرید جعبه کارشناسان را در خدمت یک پایه مشتری گسترده ای از مارک های از آن فقط شروع به فروش در آمازون به پیچیده تر شرکت با مارک های پیچیده نیازهای تبلیغاتی و قابل توجهی کاتالوگ محصول.

خرید جعبه کارشناسان, LLC را مهار آن دانش عمیق و تجربه در خدمت برندها از طریق مجموعه خود را از عملکرد بازاریابی خدمات که شامل استراتژیک مشاوره, مشاوره رشد مبتنی بر تبلیغات محصول, لیست بهینه سازی و 1P/3P مدیریت حساب در آمازون کانال.

تامسون توضیح داده شده که چرا این خدمات بسیار مهم برای مارک های موفق در به طور فزاینده ای رقابتی و پیچیده آمازون بازار. "علامت های تجاری است که به طور فعال خود را مدیریت آمازون کانال استراتژی از جمله نام تجاری کانال حکومت و تبلیغات قادر به سرمایه گذاری سودآوری در صدها میلیون ها نفر از مشتریان آمازون." تامسون نیز که قبلا در کسب و کار از خدمات آمازون و اولین حساب مدیر برای تحقق آمازون (FBA) برنامه است.

اطلاعات بیشتر در مورد خرید جعبه کارشناسان مجموعه از آمازون عملکرد بازاریابی خدمات را می توان در یافت www.BuyBoxExperts.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب