کره جنوبی و رهبر کلیسا بازداشت بیش از شیوع کروناویروس

بنیانگذار مرموز فرقه مسیحی در مرکز کره جنوبی بزرگترین شیوع COVID-19 عفونت بازداشت شده است به اتهام پنهان کردن

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

بنیانگذار مرموز فرقه مسیحی در مرکز کره جنوبی بزرگترین شیوع COVID-19 عفونت بازداشت شده است به اتهام پنهان کردن اطلاعات مهم از تماس با ما-ردیاب و جرائم دیگر.

کره جنوبی مقامات در روز شنبه دستگیر Lee Man-hee قدرتمند سر Shincheonji کلیسای عیسی مسیح است که مربوط به بیش از 5,200 coronavirus عفونت یا 36 درصد از کره جنوبی در مجموع موارد است.

کلیسا شعبه در جنوب شهر Daegu ظهور به عنوان بزرگترین خوشه در کشور پس از عفونت های مشخصی در اواخر فوریه.

ادامه مطلب: در کره جنوبی است را همجنسگرایان+ جامعه بودن scapegoated برای COVID-19 گسترش یابد ؟

دادستان ادعا 89-سال توطئه با دیگر رهبران فرقه به خودداری اطلاعات از مقامات در اوج شیوع بیماری در میان بیش از 200 ، 000 پیروان.

لی که در توصیف این رمان coronavirus به عنوان "شیطان عمل" برای جلوگیری از فرقه را, رشد, مخفی کرده اند جزئیات اعضا و مکان جلسه به عنوان مقامات در تلاش برای ردیابی عفونت مسیرهای در فوریه Yonhap news agency گزارش.

لی همچنین مظنون به اختلاس حدود 5.6 میلیارد وون ($4.7 میلیون) در کلیسای بودجه از جمله حدود 5 میلیارد برنده که او گفته و مورد استفاده برای ایجاد یک عقب نشینی Yonhap گفت.

یک ویروس تجدید حیات

لی و کلیسای خود را صبورانه رد این اتهامات میگوید همکاری با مقامات بهداشتی. خود را سخنگوی, Kim Young-eun گفت: کلیسا خواهد شد بهترین خود را به طوری که "حقیقت این است که به وضوح در دادگاه به اثبات رساند."

کره جنوبی مقامات بهداشتی استفاده تهاجمی تست-و-قرنطینه برنامه برای جلوگیری از شیوع بیماری در Daegu و شهرهای نزدیک آوریل, اما این کشور دیده شده است ظهور مجدد این ویروس در سئول شهری از اواخر ماه مه.

کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز شنبه گزارش 31 تازگی تایید موارد است. حداقل 23 از, گره خورده بودند به ورود بین المللی.

روپیه/rc (AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب