Amber Heard می دهد وحشتناک حساب جانی دپ Alter Ego 'هیولا'

در دوشنبه, جانی دپ افترا محاکمه در برابر خورشید ناشر گروه اخبار روزنامه ها وارد آن یکی مانده به آخر روز با NGN

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

در دوشنبه, جانی دپ افترا محاکمه در برابر خورشید ناشر گروه اخبار روزنامه ها وارد آن یکی مانده به آخر روز با NGN وکیل ساشا Wass این استدلال که دپ مبارزه با مواد مخدر استفاده از سوخت "غیر منطقی نوسانات خلق و خوی و غیر طبیعی الگوهای رفتاری که داشته اند در حال حاضر زمانی که آقای دپ تمیز بود و هوشیار"که این بازیگر بیش از حد بالا بود به یاد داشته باشید به اتهام سوء استفاده از همسر سابق خود, Amber Heard.

دپ است تحت پیگرد NGN برای افترا بیش از یک سال 2018 مقاله که در زد آفتابکه او را به نام "wife-beater" در تیتر آن. ناشر دفاع استوار بر 14 اتهامات سوء استفاده های داخلی از شنیده که گفته رخ داده بین سال های 2013 و 2016. دپ را رد کرده است تمام اتهامات سوء استفاده و افترا کت و شلوار است این قرن بزرگترین, در انگلستان, در هر انجمن مطبوعات.

روز دوشنبه Wass ساخته شده خود را ارائه نهایی در دفاع از NGN; دپ وکیل دیوید شربرن را نهایی خود را ارسال در روز سه شنبه. به عنوان Daily Mail گزارش Wass توصیف دپ به عنوان "نا امید کننده معتاد که بارها و بارها خود را از دست داده خود را کنترل و تمام توانایی خود را مهار خشم است."

"نفوذ تمام شواهد در این مورد" Wass افزود: "شخصیت آقای دپ خود—خود شواهد مستند از خشونت و تخریب بیش از زندگی بزرگسالی خود را که رخ داده است زمانی که او تحت تاثیر نوشیدنی و مواد مخدر."

دپ تا به حال یک نام استعاری alter-ego است که گفته پیشی گرفت و او در حالی که او تحت تاثیر, Daily Mail گزارش: "این هیولا."

Wass همچنین استدلال کرد که دپ سوء مصرف مواد به طور مستقیم تاثیر می گذارد خود را "خاطره ای از خود را ننگین انجام است که پس از شدت اختلال با مواد مخدر سوء استفاده است که او حتی ممکن است آگاه بوده است از میزان خشونت و رفتار وحشتناک که در بیش از یکی از این التماس حوادث قرار داده Ms شنیده در ترس از زندگی" در ایمیل های روزانه.

دپ افترا محاکمه در برابر NGN ظاهر جزئیات اسفبار از چند مجادلات بین دپ و شنیده می شود که در آن دو متهم یکی دیگر از نشت مواد مشترک خود را در خانه با ادرار و مدفوع و بحث جزئیات خشونت مجادلات که منجر به کبودی و در یک مورد قطع انگشت. در موارد متعدد شنیده است گفت: دپ ادعا کلامی و حملات فیزیکی ساخته شده او ترس برای زندگی خود را—به خصوص در رابطه به سال بعد.

در طول محاکمه دپ ادعا کرده است که از آن شنیده شد که آزار جسمی و بحیث یک سال پیش برنامه ریزی شده طرح به فریم او. اما به عنوان Wass گفت: دادگاه در روز دوشنبه هر ایمیل روزانه "دقیقا Ms شنیده شد بیمه در برابر در این دوره از جعل غیر قابل توضیح باقی مانده است."

Wass همچنین با اشاره به اصطلاح "هیولا" دپ گفته می شود ادعا کرد که در زمان بیش از زمانی که او نوشید و مصرف مواد مخدر. در یک متن از دپ ارسال به جری قاضی در 2015, Daily Mail گزارش این بازیگر نوشت که پس از او تا به حال متوقف مصرف الکل و مواد مخدر خود را در رابطه با شنیده بود "کامل - تمام من مجبور به انجام ارسال هیولا دور و قفل او را."

"این متن نشان می دهد که آقای دپ کاملا آگاه بود که مصرف نوشیدنی ها و مواد مخدر منجر به عدم کنترل و انداخته خشونت هیولا آقای دپ که نا امید کننده معتاد" Wass گفت.

Wass همچنین خواندن یک ایمیل است که شنیده می شود گفته می شود نوشت: در سال 2013 اما هرگز فرستاده—توجه داشته باشید او گفت: ارائه یک حساب پرده از ماهیت رابطه زن و شوهر. آن هم اشاره شده "هیولا."

""من فقط نمی دانم اگر من می تواند انجام این کار دیگر. مثل دکتر جکیل و آقای هاید. نیمی از شما دارم. دیوانه وار. نیم دیگر مرا می ترساند. من نمی توانم او را. من آرزو می کنم من می توانم, اما من می توانم. همچنین مواد مخدر به نظر می رسد به ضمانت من مجبور خواهد شد برای مقابله با هیولا به عنوان به خوبی."

"من فقط نمی دانم اگر من می تواند انجام این کار دیگر" ایمیل خوانده شده در اخبار آسمان. "مثل دکتر جکیل و آقای هاید. نیمی از شما دارم. دیوانه وار. نیم دیگر مرا می ترساند. من نمی توانم او را. من آرزو می کنم من می توانم, اما من می توانم. همچنین مواد مخدر به نظر می رسد به ضمانت من مجبور خواهد شد برای مقابله با هیولا به عنوان به خوبی. یک بار دیگر آن را دانستن اینکه چه چیزی/چقدر/و وقتی که می سازد همه تفاوت. گاهی اوقات خماری صبح روز بعد از آن فقط به عنوان بد به عنوان کامل در دیسکو حمام خون من آمده ام به انتظار."

شنیده متهم دپ از اطراف خود را با توانمندسازها برش و تنفر کسانی که حاضر به او را قادر می سازد.

"دیروز من دیدم شما از عبور از میان استفراغ سه بار" شنیده نوشت توصیف دپ همکاران حمل او و از طریق شکستن قفل درب به بیدار بازیگر پس از او می خواهم گذشت کردن در توالت. "شما را خجالت زده خود را بارها و اگر کسی خواهد بود به اندازه کافی صادقانه با شما به شما بگویم," او اضافه شده است. "به شما نشان می دهد. اگر کسی فیلم برداری شما در حالی که شما در این حالت شما خواهد بود میگردند. آن را شرم آور فقط تماشای آن اتفاق می افتد."

"من خودم به تماشای عبور شما سرد بر روی زمین پس از نوشیدن خودتان بیمار" شنیده نوشت. "یکی از این بار شما خودتان برش بدی که شما نیاز به بخیه. به شما می گویند چیزهایی که شما لازم نیست. شما در حال غیر ممکن است به همین دلیل با. بنابراین هر کس placates شما. به شما نهفته است. بدتر حتی شما به خودتان دروغ. و شما آن را باور ندارد."

شنیده ایمیل نیز منتقل حس خیانت او گفته احساس پس از آشنایی با دپ هوشیار تنها به بعد کشف آنچه که او بود که تحت تاثیر.

"شما ساخته شده من احساس می کنم در آغاز امن" شنیده نوشت. "مثل شما می تواند مراقبت از من. مانند من می تواند یک خانواده با شما. شما ساخته شده من احساس می کنم مثل شما یک مرد واقعی – که تنها نیمی از شما. آنچه که من دیدم دیروز و در بسیاری از موارد قبل است که نیازمند انسان است. من به عنوان دیده بان های دیگر رشد کرده و مردان را برای پاک کردن شما برسه. و شما می توانید راحت از مزایای داشتن هرگز به یاد داشته باشید آن است. که خوب است. برای شما."

"من دیوانه" شنیده بعدها نوشت. "پس رفته.... چگونه احساس می کنید اگر شما فروخته شد نادرست کالا?? من برای شما در حالی که شما هوشیار بودند. یک سال تمام. چگونه می تواند من می دانم که این وضع در فروشگاه برای من ؟ چگونه شما جرات را به من سقوط در عشق با شما در حال حاضر این دیگر خود را خوب نیمه تنها به پاره کردن این ماسک یک بار من بود؟! من احساس می کنم بزرگترین ادم سفیه و احمق در جهان است."

"من قرار داده اند تا با خیلی" شنیده ام به این نتیجه رسیدند. "من باید تمیز گه, استفراغ با کیر, استفراغ, سکس از کون, کردن هر دو به معنای واقعی کلمه و ظاهرا. من متهم شده اند گه دیوانه – هیچ یک از آن من سزاوار – تنها هرگز به شنیدن عذرخواهی برای خود مشروب الکلی سوخت تعصب و غیرت. شما باید به من ضربه تکرار شود. چیزی است که شما هرگز انجام داده اند. آنچه یک مرد شما می باشد. و هیچ یک از این خواهد بود که ممکن است بدون مشروب و مواد مخدر. هیچ کدام."

در پاسخ به این دادگاه در بیانیه ای به غرور نمایشگاهیک نماینده برای شنیده نوشت: "کهربا هرگز خواست این اقدامات را به محل. کهربا به دست آمده داخلی-خشونت سفارش محدود در برابر دپ در سال 2016 و در تلاش است به حرکت در زندگی خود را با. آن است که جانی دپ در آورده است که این اقدامات بر علیه یک روزنامه انگلیسی و کشیده او را به انگلستان دادگاه به شواهد در برخی از ناراحت کننده ترین لحظات زندگی خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن