جان الیور وزد 'Idiot' مغلوب ساختن پیشی جستن برای حمایت 'دیو اسپرم,' دکتر

یکشنبه شب جان الیور در زمان استراحت از dunking در Sean Hannity و Tucker Carlson را نژادپرستانه و پوشش اخبار به

توسط NEWSCENTERALS در 13 مرداد 1399

یکشنبه شب جان الیور در زمان استراحت از dunking در Sean Hannity و Tucker Carlson را نژادپرستانه و پوشش اخبار به آدرس چه بود متاسفانه یکی از بزرگترین داستان هفته گذشته: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را ادامه داده و گسترش اطلاعات غلط در اطراف رمان coronavirus که به کشته شدن بیش از 157,000 نفر در آمریکا

"بی مبالاتی است فراوان در حال حاضر تشدید نیاز به رهبری قوی. و متاسفانه ما در حال گرفتن در مقابل آن" گفت: John Oliver قبل از اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن را "تکان دهنده بی پروا" ثبت شرکت دکتر استلا امانوئل با نام مستعار "دکتر دیو اسپرم" که تصویری از او cosplaying به عنوان یک "خط مقدم دکتر" متصلب تا ده ها میلیون ها نفر از نمایش و به اشتراک گذاشته شده توسط هر دو رئیس جمهور و پسرش. دکتر امانوئل که تنها به تازگی به دست آورد و مجوز طبابت در آمریکا شده است هل دادن بی اثر COVID-19 "درمان" هیدروکسی کلروکین و معتقد است در میان چیزهای دیگر که در زندگی واقعی بیماری مانند تومورها و کیست های بنیادی از شیطان اسپرم است که انباشته شده است پس از یک دیو با شما در رویاهای خود را.

"این بسیار ناراحت کننده از یک دکتر. شما می خواهم انتظار می رود که مزخرف از برخی از ادم سفیه و احمق که ادعا می کند به دانستن در مورد پزشکی اما نمی باید پروانه پزشکی مانند من نمی دانم شما dipshit عمو یا Dr. Phil اما از مجوز پزشکی حرفه ای است که به طور افراطی غیر مسئولانه" گفت: هفته گذشته امشب میزبان.

او افزود: "او همچنین در این گزارش ادعا کرد که دی ان ای بیگانه است که مورد استفاده در درمان های پزشکی; دولت اجرا شده توسط reptilians; و دانشمندان در حال پخت و پز تا یک واکسن برای جلوگیری از مردم را از تبدیل شدن به مذهبی توضیح داد:" الیور " با استناد به یک مقاله توسط روزانه وحش خواهد Sommer که شکست ، "و هنگامی که نظرات او بودند با اشاره به رئیس جمهور او حاضر به بازگشت."

بله مغلوب ساختن پیشی جستن است در دفاع از دکتر استلا امانوئل چندین بار از جمله در یک کنفرانس مطبوعاتی. "او در هوا همراه با بسیاری دیگر از پزشکان. آنها طرفداران بزرگ هیدروکسی کلروکین و من فکر کردم او بسیار چشمگیر" نعره میکشید مغلوب ساختن پیشی جستن. "از جایی که او آمد—من نمی دانم که کشور او می آید—اما او گفت که او تا به حال موفقیت فوق العاده ای با صدها نفر از بیماران مختلف و با خودم فکر کردم صدای او مهم بود صدای, اما من می دانم که هیچ چیزی در مورد او."

"وای. او فکر می کند صدای او است 'مهم' اما اذعان می کند به دانستن هیچ چیز دیگری در مورد او. این است که فلسفه شما می خواهید زمانی که بررسی کارشناسان پزشکی گفت:" الیور بعد اضافه میکند: "قوی ترین ادم سفیه و احمق از همه [تهمت] هزینه شده است مردم زندگی خود را. و از آن زمان گذشته است که ما شروع به حفاظت از هر یک از دیگر و در نظر گرفتن این جدی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب