آمریکا وزن از دست دادن بازار محور برای زنده ماندن Covid-19 رکود

1 ژوئن 2020: Marketdata LLC پیشرو مستقل تحقیقات بازار ناشر "خارج از قفسه" مطالعات در مورد صنایع خدمات پس از سا

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

1 ژوئن 2020: Marketdata LLC پیشرو مستقل تحقیقات بازار ناشر "خارج از قفسه" مطالعات در مورد صنایع خدمات پس از سال 1979 منتشر کرده است جدید 65-صفحه مطالعه: وضعیت ایالات متحده وزن از دست دادن بازار: اثرات این بیماری همه گیر . این یک تجزیه و تحلیل کامل و هوا برای تمام اقشار ایالات متحده رژیم غذایی بازار در سال 2020 است.
 
"این Covid-19 بحران مجبور است بسیاری از وزن از دست دادن کسب و کار به سرعت عملیات خود را به سمت مجازی ارائه خدمات. کسانی که نمی توانند به این pivot نمی خواهد زنده ماندن این رکود است.", با توجه به تحقیقات مدیر جان LaRosa.
.
یافته های مهم:
 
ارزش بازار... Marketdata تخمین می زند که کل ایالات متحده کاهش وزن, بازار رسیده, جدید اوج از $78 میلیارد دلار در سال 2019. اما با بسته فراز آغاز شد که در ماه مارس در بازار است که انتظار می رود به کاهش 9% در مقدار به $71 میلیارد دلار در این سال است. برخی از بخش های بازار که در واقع رونق.
 
تجاری و زنجیر و... درآمد عمده از دست دادن وزن رقبا (WW NutriSystem جنی کریگ Medifast دیگران) پیش بینی می شود به شیب 2.3 ٪ به $3.9 میلیارد دلار در سال 2020 است. WW Intl. و Medifast انتظار می رود به پست بهترین نتایج در حالی که کریگ جنی ممکن است سخت ترین ضربه.
 
وعده غذایی جایگزین (حرکت میله تغذیه)... وعده غذایی جایگزین و OTC قرص رژیم غذایی فروش همراه پیش بینی می شود رشد 5.4% در این سال به $5.25 میلیارد--با وعده غذایی جایگزین رشد پیشی قرص های رژیم غذایی. این محصولات را تا حد زیادی موفق به فرار اثرات این بیماری همه گیر به دلیل قیمت پایین و دسترسی آسان در مواد غذایی و فروشگاه های راحتی و MLM کانال که باز مانده است در طول بیماری همه گیر.

پزشکی از برنامه های کاهش وزن... ارزش همه از دست دادن وزن پزشکی برنامه های پیش بینی کاهش 16.3 درصد در سال 2020 به $7.78 میلیارد دلار است. این بخش از وزن از دست دادن بازار خواهد شد سخت ترین ضربه به علت 8-10 هفته تعطیلی از برنامه های مستقر در بیمارستان و درمانگاه و پزشک دفاتر. بیمارستان در تقلا بودند به خدمات Covid-19 بيمار نه از دست دادن وزن بیماران. جراحی از دست دادن وزن هستند هوا به سقوط 17٪.
 
تجویز داروهای کاهش وزن... فروش آمریکا پیش بینی می شود کاهش 15 ٪ در سال 2020 در ایالات متحده به $590 میلیون دلار به عنوان caseloads در MD دفاتر و درمانگاه ها و بیمارستان ها کاهش یافته است.
 
کم کال منجمد شام غذای اصلیو... خرید و فروش منجمد رژیم غذایی شام هستند و در واقع پررونق است. آنها پیش بینی رشد 12 درصد در سال 2020 به $2.6 میلیارد دلار به عنوان مصرف کنندگان به تغییر بیشتر استفاده مناسب و مواد غذایی منجمد. بهتر بسته بندی و تولید کننده محصول و نوآوری در سال 2019 کمک کرده اند به طور قابل توجهی.
 
رژیم غذایی نوشابه & شیرین کننده های مصنوعیs... فروش انتظار می رود به افزایش 5% در این سال, ادامه واکنش 2019.
 
دیتر رفتار شیفت... Coronavirus باعث شده برخی از تغییرات قابل توجهی در رفتار مصرف کننده. "سنتی "رژیم غذایی در فصل" شده است منتقل شده از ماه ژانویه ماه مه به تابستان و پاییز. علاوه بر این مصرف کنندگان هستند, جوراب زنانه ساقه بلند در مواد غذایی منجمد آنها دوری فقط چند سال پیش. آنها دسترسی به از دست دادن وزن و برنامه های ورزشی بسیار بیشتر از طریق برنامه های آموزشی, وب سایت پخش زنده مربیگری توسط تلفن و از طریق صفحه اصلی تمرینات است.
 
شرکت های که در حال انتظار برای آب و هوا رکود و همه گیر خوبی عبارتند از: WW Intl., Noom لوازم, Medifast به سادگی غذاهای خوب (اتکینز نام تجاری), نستله (Lean Cuisine), HMR بوستون Glanbia (SlimFast نام تجاری) وزن aps و وعده غذایی جایگزین تولید.
 
 
در مورد گزارش
 
وضعیت ایالات متحده وزن از دست دادن بازار: اثرات گیر منتشر شده در ماه ژوئن سال 2020 به طور مستقل تحقیق "خارج از قفسه" مطالعه. این مطالعه 65 صفحات در طول. آن را به فروش می رساند برای $595. موجود در فرمت pdf. یک جدول دقیق از محتویات موجود در وب سایت و یا از طریق ایمیل. سوال ؟ تماس با ما: Marketdata LLC 7210 ورهم درایو Tampa, FL 33647, (813) 971-8080. جان LaRosa در دسترس است برای مصاحبه.
 
 در مورد Marketdata
 
Marketdata خصوصی تحقیقات بازار و مشاوره شرکت که متخصص در ردیابی و تجزیه و تحلیل از وزن از دست دادن بازار از سال 1989 است. آن را منتشر کرده است بیش از 50 در عمق کاهش وزن مطالعات بازار و دارای teleconferences در مورد بازار است. سفارشی پروژه های تحقیقاتی و مشاوره نیز ارائه شده است. آقای LaRosa مشورت برای بسیاری از کوچک و بزرگ از دست دادن وزن شرکت ها و پزشکان و شروع یو پی اس و کارآفرینان و رسانه ها. Marketdata نیز به اجرا در رایگان کاهش وزن در اخبار سایت: DietBusinessWatch.com.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب