NEC-رهبری تیم به ارائه هاوایی فرودگاه با مسافر غربالگری تکنولوژی

NEC Corporation, NEC Corporation of America و شریک زندگی خود را, دوربین های مادون قرمز, Inc., انتخاب شد هاوایی

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

NEC Corporation, NEC Corporation of America و شریک زندگی خود را, دوربین های مادون قرمز, Inc., انتخاب شد هاوایی بخش حمل و نقل (HDOT) به ارائه حرارتی متوسط غربالگری و تشخیص چهره تکنولوژی در هاوایی عمومی فرودگاه برای کمک به حفاظت از جامعه و شناسایی مسافران با یک برنامه به طور بالقوه افزایش درجه حرارت بدن است. شرکت ترکیب منابع برای ارائه یک متحد پیشنهاد برای پروژه.

"با در نظر گرفتن این مراحل را برای پیاده سازی این تکنولوژی در فرودگاه های ما نشان می دهد که تعهد ما به ارائه اقدامات پیشگیرانه در برابر COVID-19 برای جامعه" گفت: هاوایی فرماندار David Ige. "ما می دانیم که متوسط غربالگری نمی گرفتن هر آلوده مسافر, اما آن است که یک ابزار در دسترس است که می تواند اجرا شود و همراه با دیگر اقدامات دولت ارائه شده است برای کمک به جلوگیری از گسترش این ویروس در حالی که کمک به بازسازی اقتصاد است."

"ما در حال افتخار به تبدیل شدن به یک بخشی از این مهم پروژه برای هاوایی نسبت به احیای گردشگری و کسب و کار در دولت" گفت: Toshifumi Asian, معاون ارشد رئیس جمهور, NEC Corporation. "ما اعتقاد داریم NEC فناوری کمک خواهد کرد که برای اطمینان از ایمنی و سلامت بازدید کنندگان و ساکنان هاوایی در برابر COVID-19 و تیم ما را هر تلاش برای اطمینان از موفقیت این دولتی و خصوصی در پروژه مشترک با هم با تمام شرکت های همکار."

"تیم NEC رویکرد مبتنی بر افزایش فرآیندهای موجود و خدمات به جای معرفی یک تنگنا و یا تاثیر منفی به سرعت پردازش" گفت: Raffie Beroukhim ارشد تجربه افسر برای NEC Corporation of America. "ما مشتاقانه منتظر به کار با ایالت هاوایی بیشتر به طور خودکار و افزایش مسافران تجارب ما با توان بالا چند فرد حرارتی غربالگری راه حل است."

NEC و دوربین های مادون قرمز انتخاب شدند با یک پیشنهاد از $23.3 میلیون دلار برای تجهیزات و نصب و راه اندازی و 10 سال برنامه تعمیر و نگهداری از $1.42 میلیون در سال برای کل قرارداد مبلغ 37.5 میلیون. شرکت انتخاب شدند در بخشی به دلیل مفهوم نوآورانه و قابلیت ارائه دقیق و کارآمد حرارتی متوسط غربالگری برای افرادی که سفر به هاوایی. انتخاب کمیته ارزیابی سیستم های مختلف و فن آوری و NEC و دوربین های مادون قرمز تعيين شد به بهترین جا برای هاوایی را نیاز دارد.

حرارتی متوسط غربالگری تجهیزات نصب خواهد شد بلافاصله در Daniel K. Inouye فرودگاه بین المللی (HNL), کهولوی فرودگاه (OGG), Lihue فرودگاه (LIH), الیسون Onizuka Kona فرودگاه بین المللی در Keahole (KOA) و هیلو فرودگاه بین المللی (ITO). فاز 1 خواهد شد که درجه حرارت اسکنرهای نصب شده در این ماه در دروازه در حال حاضر در حال استفاده برای ورود به اقیانوس آرام پرواز.

فاز 2 خواهد شد که درجه حرارت اسکنرهای نصب شده در باقی مانده گیتس در هفته های آینده.

فاز 3 انتظار دارد که به این صورت به رسمیت شناختن تجهیزات نصب شده در دسامبر 31 سال 2020 است.

در حالی که فرودگاه هاوایی سیستم اهرم تشخیص چهره, تکنولوژی, مردم نباید فکر می کنم از ویژگی های ممکن است آنها را دیده اند در یک فیلم. این سیستم شامل حریم خصوصی حمایت از طراحی تا استقرار و NEC با HDOT در طول این فرایند برای اطمینان از راه حل مطابق با الزامات از ایالت هاوایی است.

علاوه بر این سیستم را تنها به طور موقت حفظ یک تصویر از یک فرد با یک درجه حرارت بالا از 100.4 درجه و بالاتر به کمک فرودگاه نمایندگان آنها را شناسایی و رفتار اضافی ارزیابی برای تعیین اینکه آیا سلامت اقدامات احتیاطی لازم است. تصویر پاک خواهد شد در عرض 30 دقیقه و به اشتراک گذاشته نمی شود با هر گونه خارج از سازمان. هر کسی با دمای زیر 100.4 درجه نمی خواهد که تصویر خود را حفظ کرده و در همه.

سیستم به طور خودکار یک فرد اطلاعات شخصی مانند نام و آدرس و یا راننده مجوز شماره. آن را حاوی اطلاعاتی در مورد سابقه کیفری یا حکم برجسته.

استفاده از حرارتی ضبط تصویر فن آوری است که پیش بینی می شود امن تر و بیشتر مقرون به صرفه نسبت به دما دستی چک. بدون استفاده از تکنولوژی شناسایی چهره یک کارمند باید در کنار هر دوربین در همه زمان ها به جلو و یک نفر در کنار آنها به عنوان راه رفتن توسط دوربین ایجاد تنگناها و بیشتر در معرض کارکنان به مسافران و در نتیجه ممکن است COVID-19 عفونت است.

LinkedIn: www.linkedin.com/company/nec/
یوتیوب: www.youtube.com/user/NECglobalOfficial
Facebook fan page: www.facebook.com/nec.global/
توییتر: توییتر: https://twitter.com/NEC_corp

در مورد NEC Corporation
NEC Corporation ایجاد کرده است خود را به عنوان یک رهبر در ادغام آن ها و فن آوری های شبکه در حالی که ترویج نام تجاری بیانیه ای از "سازماندهی روشن تر جهان است." NEC را قادر می سازد کسب و کار و جوامع برای انطباق با تغییرات سریع در حال وقوع در هر دو جامعه و بازار به عنوان آن را فراهم می کند و برای ارزش های اجتماعی از ایمنی و امنیت و عدالت و بهره وری برای ترویج توسعه پایدار در جهان که در آن هر کس این فرصت را به رسیدن به پتانسیل کامل خود را. برای اطلاعات بیشتر NEC در www.nec.com.

در مورد NEC Corporation of America
NEC Corporation of America (NEC) پیشرو در تکنولوژی و جامع ارائه راه حل های که بهبود راه مردم کار می کنند و ارتباط برقرار کنند. NEC ارائه راه حل های یکپارچه برای جامعه ای که در تراز وسط قرار دارد با مشتریان ما اولویت را به ایجاد ارزش جدید برای مردم کسب و کار و جامعه با تمرکز ویژه بر ایمنی و امنیت و بهره وری. ما با ارائه یکی از این صنعت قوی ترین و نوآورانه ترین مجموعه ارتباطات تجزیه و تحلیل امنیت بیومتریک و راه حل های فن آوری که از بند باز کردن مشتریان بهره وری بالقوه است. از طریق این راه حل, NEC ترکیبی از آن بهترین در کلاس راه حل ها و تکنولوژی و اهرم قوی شریک اکوسیستم برای حل امروز پیچیده ترین مشکلات کسب و کار. NEC Corporation of America یک شرکت تابعه تماما متعلق به از NEC شرکت جهانی پیشرو در تکنولوژی با حضور در 160 کشور از 25 میلیارد دلار در درآمد.

© 2020 NEC Corporation. NEC یک علامت تجاری ثبت شده از NEC Corporation. تمام حقوق محفوظ است. دیگر محصول یا خدمات علائم ذکر شده علائم تجاری صاحبان مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب