آلمان دارای مذاکرات با چین لی در COVID-19 و هنگ کنگ

با COVID-19 بحران wreaking اقتصادی ویران آلمان مشتاق به راه اندازی مجدد تجارت با چین. اما سیاستمداران آلمانی و

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

با COVID-19 بحران wreaking اقتصادی ویران آلمان مشتاق به راه اندازی مجدد تجارت با چین. اما سیاستمداران آلمانی و گروه های حقوق بشر هشدار داد که تقویت روابط اقتصادی نمی تواند در هزینه از حقوق بشر است.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در مورد تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس با لی کچیانگ نخست وزیر در طول یک ویدئو کنفرانس در روز پنج شنبه صبح.

در یک بیانیه مرکل گفت: رهبران دو کشور مورد بحث و بررسی یک رویداد در محدوده زمانی از مسائل با مسائل اقتصادی به شدت در تمرکز.

مذاکرات آمد در میان یک وضعیت دشوار در بازار جهانی به کشورها نگاه کنید به مانور را از طریق COVID-19 بحران و همچنین تنش های پس از چین نقل مکان کرد به سفت گرفتن آن در این مستعمره سابق بریتانیا از هنگ کنگ و اتهامات از اتحادیه اروپا که در پکن راه اندازی هدفمند COVID-19 "کمپین دروغ."

آنچه که مورد بحث است ؟

  • سرمایه گذاری و تجارت به نظر می رسد تمرکز از گفتگو با مرکل با تاکید بر "آلمان علاقه مبتنی بر قانون و رایگان چند جانبه تجارت"
  • مرکل تاکید کرد که چین نیاز به برداشتن گام های بیشتر برای باز کردن بازار خود و به درمان برابر به شرکت های خارجی
  • رهبران دو کشور همچنین در مورد حقوق بشر و "وضعیت در هنگ کنگ"
  • مرکل و لی به نظر نمی رسد به صراحت آدرس رو به رشد تنش بین آمریکا و چین اگر چه "زمان موضوعات بین المللی" مورد بحث قرار گرفت
  • نیز وجود دارد هیچ بتنی اشاره ای به لغو اصلی اتحادیه اروپا و چین در اجلاس سران که قرار است به اتفاق در شهر لایپزیگ این سپتامبر

مرکل خواست به دفاع از هنگ کنگ

قبل از مذاکرات مرکل در مواجهه با فشار از گروه های حقوق بشر و سیاستمداران آلمانی از جمله در درون خود حزب را به یک موضع قوی در برابر چین را سرکوب در هنگ کنگ.

این کارشناس سیاست خارجی صدراعظم آلمان محافظه کاران Roderich Kiesewetter خواست چین به احترام هنگ کنگ خودمختار وضعیت پس از پکن منتقل شد به پیاده سازی امنیت ملی قانون است که می تواند مورد استفاده برای سرکوب مخالفان است.

بیشتر بخوانید: یک سال از هنگ کنگ تظاهرات: پکن است در نهایت به دست آوردن کنترل کرد ؟

آلمانی کسب و کار تماس برای مقابله

اگر چه چین یکی از آلمان مهم ترین شرکای تجاری و کسب و کار اروپا در چین عامل مبارزه کرده اند به کار در کشور است.

رئیس فدراسیون صنایع آلمان (BDI) به آژانس خبری DPA پیش از مذاکرات که بهتر دسترسی به بازار در چین نیاز به مطمئن باشید. این BDI شده است هل دادن برای اتحادیه اروپا-چین قرارداد سرمایه گذاری و امیدوار است که یک توافق خواهد رسید این سال است.

اتحادیه اروپا و چین تنش بیش ویروس

مرکل در تماس تلفنی با لی نیز آمد در میان افزایش تنش ها میان پکن و بروکسل است. آن بوده است که این باورند که اتحادیه اروپا و چین در اجلاس سران در ماه سپتامبر نبود به نام خاموش با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس بلکه با توجه به تنش بیش از هنگ کنگ تغییر آب و هوا و مسائل دیگر.

اتحادیه اروپا همچنین متهم چین و روسیه روز چهارشنبه از به راه انداختن هدفمند coronavirus دروغ است که کمپین های هدفمند اروپا است.

rs/rt (dpa رویترز)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب