کارول دستی قلم, مذهبی, رمان تاریخی در مورد بهائی

در "سفر از غم و اندوه سفر امید" (بهائی انتشارات; 2014) توسط کارول دستی نویسنده بافت تاریخی حقایق و داستان کافی

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

در "سفر از غم و اندوه سفر امید" (بهائی انتشارات; 2014) توسط کارول دستی نویسنده بافت تاریخی حقایق و داستان کافی لمس درام و معنویت برای ارائه یک فوتی و فوری روایت می کند که نه تنها سرگرم کردن خوانندگان; "سفر از غم و اندوه سفر امید" با هدف گیاه در هر خواننده یک دانه از معنویت و تشویق او به تغذیه است که دانه و اجازه رشد آن را از طریق سفر خود و پرس و جو.
 
"سفر از غم و اندوه سفر امید" باز می شود با یک پیشگفتار و مقدمه است که روایت اعدام - حسین - از باب (دروازه به زبان انگلیسی) برای ارتداد در تبریز, Persia (مدرن روز, ایران) در تاریخ 9 ژوئیه 1850. رمان سپس به داستان شیرین یک سالمند فارسی زن که خانه سوخته است توسط دولت ايران در طول آزار و اذیت پیروان باب. شیرین است مجبور به فرار به اروپا و جایی که او در عشق می افتد و می آموزد بیشتر در مورد او به بهائیان. Shirin, همراه با پدر عازم شخصی و معنوی سفر در سراسر سرزمین های خارجی
 
"سفر از غم و اندوه سفر امید" باید تیز کردن منافع خوانندگان, مذهبی, جویندگان و علاقمندان تاریخ در میان آنها است. دیگر چگونه برای به اشتراک گذاشتن داستان از بهائیان و بیان درس هایی از امید کامل رمان مانند این ؟
 
خرید یک کپی از کارول دستی را "سفر از غم و اندوه سفر امید" در آمازون و بارنز و شریف و بر روی وب سایت خود https://www.carolhandybooks.com/
 
 
سفر از غم و اندوه سفر از امید
نویسنده | کارول دستی
ناشر | بهائی چاپ و نشر
| تاریخ انتشار 2014
شومیز قیمت |
 
 
درباره نویسنده
 
کارول دستی با حضور کالج گرینل در آیووا و مطالعه در دانشگاه ایالتی میشیگان و همچنین اندروز دانشگاه. او یک شاعر منتشر شده و به عنوان نویسنده/ویرایشگر بهایی اخبار بین المللی خدمات در حیفا از سال 1989 تا 1990. او که قبلا منتشر شده یک بهائی با مضمون تخیلی با عنوان "اژدها از Rizvania." او proudest دستاوردهای او پنج فرزند دوازده نوه و هشت نوه بزرگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب