Anheuser-Busch راه اندازی اجتماعی باشگاه Seltzer – طعم کلاسیک الهام گرفته کوکتل

Anheuser-Busch معرفی جدید سخت آب معدنی با نام تجاری به رشد خود را با نمونه کارها به نام اجتماعی باشگاه Seltzer

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

Anheuser-Busch معرفی جدید سخت آب معدنی با نام تجاری به رشد خود را با نمونه کارها به نام اجتماعی باشگاه Seltzer. با 150 کالری در هر 12 اونس می توانید آن را ترکیبی از سه کوکتل محبوب الهام گرفته از طعم از جمله قدیمی از مد افتاده درشکه و مرکبات سوراخ کردن با sessionability از دار. آن را با طراوت و در عین حال پیچیده – سخت seltzer کوکتل برای کسانی که به دنبال تصفیه شده بیشتر طعم.

سخت seltzer دسته قابل ملاحظه ای رشد کرده با افزایش بیش از 300 ٪ در این سال به تنهایی*. این Anheuser-Busch نوآوری تیم شناسایی یک شکاف برای دوستداران کوکتل در سخت seltzer بازار مصرف کننده تحقیقات نشان می دهد که 83 درصد از کوکتل مصرف کنندگان علاقه مند در یک مجتمع و پیچیده آشامیدنی**. وارد اجتماعی باشگاه Seltzer.

"با رشد سخت seltzer صنعت می آید مصرف کنندگان به دنبال عرضه های جدید که متناسب با مناسبت های مختلف, بنابراین ما هیجان زده به معرفی جدید حق بیمه سخت seltzer کوکتل برای طرفداران لذت بردن از" گفت: Lana Kouznetsov VP فراتر از آبجو Anheuser-Busch. "با الهام از طعم کوکتل های کلاسیک و همراه با خستگی دار اجتماعی باشگاه تجدید نظر به کوکتل عاشقان که به دنبال طعم آنها را دوست دارم اما در بیشتر sessionable فرمت."

هر یک از طعم طراحی شده است به بیرون کشیدن همان پیچیده مشخصات عطر و طعم خود را به عنوان کوکتل همتای اما با فرمت دار با 7% ABV:

● قدیمی از مد افتاده - طراوت را در یک کوکتل ویسکی – توازن آن طعم پرتقال خون گرم ادویه و یک اشاره از دودی بلوط است.

● Sidecar – با الهام از کلاسیک کوکتل آن توازن غنی سنگ طعم میوه یادداشت با روشنایی تازه طعم لیمو, یادداشت ها.

● مرکبات سوراخ کردن - به همان اندازه تازه و پیچیده مرکبات, سوراخ کردن یک ترکیب روشن و عطر و طعم مرکبات یادداشت و یک اشاره از درخت عرعر عطر و طعم.

با شروع این ماه اجتماعی باشگاه Seltzer در دسترس است در فرمت بزرگ و خرده فروشان مستقل سراسر کشور. اجتماعی باشگاه Seltzer فروخته شده است در انواع طعم 12-بسته فردی و عطر و طعم 6-بسته.

وجود خواهد داشت بیشتر اخبار از باشگاه اجتماعی Seltzer در هفته های آینده پس به ماندن بگیرید به روز در آخرین و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول SocialClubSeltzer.com و @SocialClub در Instagram و توییتر.

*منبع: آبجو بازاریاب بینش 4/2020

**منبع: با توجه به مصرف کننده بررسی انجام شده توسط Qualtrics

###

در مورد اجتماعی باشگاه

راه اندازی در سال 2020 توسط Anheuser-Busch, اجتماعی, باشگاه, جدید, حق بیمه سخت seltzer کوکتل با طعم کلاسیک کوکتل و رفع خستگی از دار. اجتماعی باشگاه در دسترس است در سراسر کشور شروع آوریل 4 سال 2020 در انواع 12-بسته و تک-عطر 6-بسته. اجتماعی باشگاه دارای 7% ABV و 150 کالری در هر 12 اونس می تواند یک sessionable گزینه به کوکتل های کلاسیک. الکل می آید از سرد-تخمیر قند همراه با آب تصفیه شده سرد و فشرده میوه ها. برای کسب اطلاعات بیشتر به SocialClubSeltzer.com و به دنبال همراه در Instagram. لذت بردن از مسئولانه ©2020 Anheuser-Busch اجتماعی باشگاه™ Seltzer, IRC آبجو (آل در TX), St. Louis, MO 63118.

در مورد Anheuser-Busch

برای بیش از 165 سال Anheuser-Busch شده است بافته شده به فرهنگی پارچه ایالات متحده آمریکا حمل بر روی یک میراث دم مزه, با کیفیت بالا, آبجو که باید راضی مصرف کنندگان آبجو برای نسل های. امروز ما خود را و راه اندازی 23 کارخانه های لبنی, 14 distributorships و 23 کشاورزی و بسته بندی امکانات و بیش از 18,000 همکاران در سراسر ایالات متحده است. ما به چند از امریکا قابل تشخیص مارک آبجو از جمله Budweiser, جوانه, نور, Michelob فوق العاده و Stella Artois و همچنین به عنوان یک تعداد زیادی از مارک های منطقه ای که ارائه مصرف کنندگان آبجو با انتخاب بهترین مزه, هنر و صنعت آبجو در صنعت.

از نوشیدن مسئول برنامه ها و اورژانس نوشیدن آب کمک های مالی به صنعت پیشرو پایداری تلاش ما هدایت ما تعهد تزلزل ناپذیر به حمایت از جوامع تماس با ما صفحه اصلی.

برای اطلاعات بیشتر www.anheuser-busch.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن