آن دیوار و پیرسون گروه رسانه ای برای شروع یک قلب پمپاژ مسابقه بین خوب و بد

پیرسون گروه رسانه ای نیز در کنار خوزه زامبرانو Cassella برنده جایزه کارگردان, تهیه کننده و فیلم بردار با تجربه

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

پیرسون گروه رسانه ای نیز در کنار خوزه زامبرانو Cassella برنده جایزه کارگردان, تهیه کننده و فیلم بردار با تجربه در چندین نمایشی منتشر شد, فیلم های, فیلم های مستند بیش از 500 ملی و بین المللی تلویزیون آگهی های بازرگانی تلویزیون و خیلی بیشتر.

آن دیوار فیلمنامه ثبت خواهد شد در 25 جشنواره های فیلم. آن را به ارمغان می آورد به زندگی او کتاب "نفرین Bletherwytch," است که باید برای افرادی که به دنبال غنی تخیلی, فانتزی, ماجراجویی. کتاب خود را با آوردن شرح است که خوانندگان را با غور داستان با سهولت صحنه در اطراف آنها تاری به دور از سر و صدا به عنوان آنها را در هر مرحله به این سفر. یک نسخه فیلم خواهد اجازه دهید طرفداران دیدن این صحنه که چگونه آنها در نویسنده ذهن, آن را قطعا به عنوان لذت بخش است.

دیوار با موفقیت می نویسد و در عین حال یکی دیگر از داستان نگه می دارد که خوانندگان را بر روی لبه. جذاب تاب نگه داشتن خوانندگان چرخش صفحه تا زمانی که هیجان انگیز به پایان رسید. شخصیت جوان نیز آسان به تحسین و به ریشه.

الفی تاکر یک dauntless ماجراجو در یک زمان محدود به جستجو برای یک آرزو مصنوع. همراه او تلاش های خطر ناک هستند و نیروهای شیطانی که در هیچ چیز متوقف به گرفتن دست خود را بر روی این گنج. اما الفی مصمم است برای تنظیم همه چیز راست و او در برابر آنها با همه او را فقط برای بازگرداندن افتخار از کلمه نوشته شده است. آیا او موفق خواهد شد ؟

دیوار کتاب منجنیق خوانندگان خارج از این جهان و مستقیم به یکی دیگر از جادویی هیجان. او نوشتن به سبک رنگ تصاویر خود را در آن. آن است که مناسب به خصوص برای شجاعانه قلب است که می تواند رویای هر چیزی می تواند جادویی در چنین دنیوی واقعیت است. آن را می دهد هر فرصتی برای با هم سوار با قهرمان در یک ماموریت برای نجات جهان است.

سریع و لذت بخش خوانندگان می توانند انتخاب این کتاب و پایان آن قبل از آنها حتی متوجه.

"نفرین Bletherwytch"
نوشته شده توسط Anne دیوار
منتشر شده توسط AuthorHouse انگلستان
تاریخ انتشار: October 29, 2015
شومیز: $19.76
 
درباره نویسنده
کلمه نوشته شده است که غیر قابل تعویض گنج و یکی که الهام گرفته از آن دیوار به نوشتن این کتاب دوم خود را در جذاب سری از ماجراهای بر اساس مداوم در موضوع ادبی. آن را می سازد هیچ سری از این واقعیت است که الفی تاکر نزدیک به قلب او. پس از همه, او خود را قهرمان جوان پس سرنوشت او نهفته است بصورتی پایدار و محکم در دست او است. او همچنان به بافت سحر و جادو آن را به خوانندگان می تواند به جلو نگاه به حتی بیشتر در این هیجان سری از رمز و راز ماجراهای در آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب