قبل از قرار گرفتن در معرض پیشگیری پیشنهادی برای COVID-19 بیماری

استقراض از موفق HIV/ایدز پیشگیری محققان پیشنهاد کرده اند یک راه برای جلوگیری از شدید COVID-19 بیماری با تجدید

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

استقراض از موفق HIV/ایدز پیشگیری محققان پیشنهاد کرده اند یک راه برای جلوگیری از شدید COVID-19 بیماری با تجدید نظر در استفاده از FDA تایید شده دارو است که ارزان و به آسانی در دسترس است. پیشنهاد شد منتشر شده توسط این مرکز برای باز کردن علم در OSF Preprints (https://osf.io/tm9r4).
 
در این گزارش با عنوان "قبل از قرار گرفتن در معرض پروفیلاکسی با هیدروکسی کلروکین برای COVID-19 بیماری" شد نوشته شده توسط متخصص داخلی رافائل Stricker و پزشک پرستار ملیسا Fesler از اتحادیه میدان, پزشکی همکاران در سان Francisco, CA. نویسندگان دارای تجربه ی گسترده ای در درمان بیماران مبتلا به بیماری های منتقله از راه و به تازگی منتشر شده یک پیشنهاد اولیه برای درمان SARS-CoV-2 ویروسی عامل COVID-19 بیماری بر اساس آن تجربه ( https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32343423/ ).
 
پیشنهاد برای قبل از قرار گرفتن در معرض پروفیلاکسی (دبستان) از COVID-19 بیماری بر هیدروکسی کلروکین (HCQ). این بحث عامل ضد میکروبی بد نامی بود که آن را در نظر گرفته و برای درمان شدید SARS-CoV-2 عفونت با استفاده از بالا دوز روزانه در ترکیب با آزیترومایسین. این رژیم به نظر می رسد که اثر ضد ویروسی بر اساس گزارش ها از فرانسه و ایالات متحده آمریکا اما نگرانی در مورد سمیت قلبی و آسیب شبکیه را محدود به استفاده از آن. این واقعیت است که HCQ درمان سیاسی شد اضافه شده به بحث بیش از ارزش خود را برای SARS-CoV-2 درمان است.
 
گزارش جدید اشاره می کند چندین ویژگی های جذاب از HCQ که نادیده گرفته شد و در میان جنجال: HCQ بسیار طولانی half-life از 40 روز در بدن انسان است که باعث می شود آن را یک نامزد ایده آل برای پیشگیری از عفونت های ویروسی است. آن استفاده شده است برای پیشگیری مالاریا برای چند دهه در محدود هفتگی دوز که اجتناب از مسمومیت دیده می شود با دوز روزانه. آن است که همچنین ارزان و به آسانی در دسترس است اگر دوز به حداقل نگه داشته است.
 
"ما متوجه شد که HCQ می تواند با خیال راحت استفاده می شود برای جلوگیری از شدید عفونت ویروسی می گوید:" Fesler. "این است که اصل همان است که منجر به دبستان با خیلی بیشتر داروهای گران قیمت برای HIV/AIDS. ما ممکن است قادر به جلوگیری از عفونت با این رویکرد اما ما امیدواریم که به منظور محدود کردن شدت آن و انتقال است."
 
محققان با اشاره به گروههای در معرض خطر بالا برای COVID-19 بیماری از جمله ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از بیماران مبتلا به فشار خون یا دیابت و افراد مسن. هفتگی دبستان با HCQ باید به نفع این گروه و جلوگیری از بیماری شدید. کنترل شده آزمایشی با استفاده از این روش این است که در حال حاضر در حال پیشرفت است اما نتایج حاصل شده بود را برای برخی از زمان. اگر چه تب کار بر روی یک محافظ واکسن همچنان موفق واکسن محصول است که هیچ جا در چشم.
 
"ما در حال ارسال مردم به کار بدون هیچ گونه دفاع می گوید:" Stricker. "دبستان به ما می دهد یک راه عملی برای مبارزه با ویروس ها و حفظ همه امن است. چه چیزی ما را به از دست دادن؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن