Anti-مستند معترضان در حال حاضر رو به پایین پلیس در خارج از میله های

پس از coronavirus ظهور قابل رویت ترین درگیری در طول اقامت در خانه سفارشات به معنای مبارزه با ویروس پخش شده در

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

پس از coronavirus ظهور قابل رویت ترین درگیری در طول اقامت در خانه سفارشات به معنای مبارزه با ویروس پخش شده در دولت capitols با مردان مسلح در تلاش برای عجله ایالتی میشیگان خانه یا معترضان برخورد با گشت بزرگراه کالیفرنیا افسران در ساکرامنتو.

اما شنبه گذشته مقابل خطوط coronavirus فرهنگ جنگ شروع به حرکت به دور از فاصله دولت و نزدیک به سمت واقعی خیابان اصلی.

آخر هفته گذشته بد "S" یخچال در سواحل خلیج فارس شهرک صدف Creek, تگزاس, شد, صحنه ای از یک چنین رویارویی پس از صاحب Shauntae جانستون به بازگشایی در سرپیچی از رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت (R) اجرایی جهت بستن میله های زندان. رو این احتمال که کلانتر معاونان بسته Johnston پایین صاحبان اسلحه از سراسر کشور به رهبری به استقرار چند تا از آنها مسلح به تفنگ و ورزشی پیراهن هاوایی همراه با تفنگ خود را—یک نماد ضد دولت "Boogaloo" جنبش که طرفداران برای دومین جنگ داخلی.

"اگر پلیس تماس در تقویت و سپس تماس با من در تقویت" CJ گریشام رئیس جمهور باز حمل تگزاس و گوش خراش تگزاس تفنگ راست فعال گفت: در یک ویدیو اصرار پیروان خود را به "تعداد پلیس" در نوار. گریشام خود حضور نداشتند اعتراض.

دیوید آماد معاون رئیس جمهور از باز حمل تگزاس رفت و بیشتر در فیلم دیگری مقایسه county sheriff به یک تبه کار از "رابین هود."

"ما باید تمام قدرت شلیک ما می توانید دریافت کنید چرا که ظاهرا ما یک کلانتر پایین وجود دارد که فکر می کند او را کلانتر ناتینگهام" آمد گفت.

وجود دارد در نهایت هیچ رویارویی جدی بین نمایندگان و جانستون حامیان پس از Johnston حمایت پایین در نظر دارد برای برگزاری یک کنسرت. اما این تجمع هنوز هم به نظر می رسد حاکی از خطرناک روند جدید: معترضان مسلح در کسب و کار عامل در اجتماعی فاصله سفارشات شجاعانه مقامات مجری قانون برای آنها تعطیل است.

مشابه صحنه بازی کردن در جای دیگر در تگزاس روز دوشنبه اما با عواقب جدی برای مسلح داعش است. دارای حق اعمال تفنگ شرح داده شده توسط اجرای قانون به عنوان AR-15 به سبک طرفداران وست اودسا نوار بزرگ, پدر, Zane را احاطه کسب و کار امیدوار کننده برای محافظت از آن را از کلانتر نمایندگان به دنبال اجرای ابوت سفارش.

اما Ector شهرستان کلانتر نمایندگان پاسخ با سلاح گرم خود را. در فیلم که بعد از ویروسی رفت کلانتر نمایندگان — حمایت یک خودروی زرهی با یک توپچی در سقف آن — با نزدیک شدن معترضان در حالی که هدف اسلحه در آنها. نوار صاحب گابریل الیسون دستگیر شد برای نقض نظم همراه با شش معترضان به اتهام در اختیار داشتن سلاح گرم در روز مجاز در اموال.

نمایندگان' پاسخ به معترضان بود که به طور گسترده ای مورد انتقاد در محافل محافظه کار به عنوان نفس بیش از حد و کلانتر شده است deluged با تهدیدات در پی.

دیگر مسلح به معترضان نشان داد تا به "محافظت" دالاس سالن A La Mode که در آن صاحب شلی لوتر یک قهرمان شد در سمت راست برای عامل کسب و کار خود را در چهره اجتماعی محدودیت فاصله. لوتر به طور خلاصه مواجه زندان برای امتناع از باز پس از امتناع یک قاضی ارائه به صورت تنها خوب است اگر او عذرخواهی کرده و توافق کردند به رعایت نظم. ابوت دستور آزادی او در روز پنج شنبه.

اکثریت قریب به اتفاق رای گیری عمومی نشان می دهد که حمایت گسترده ای را برای دولت ها به ادامه تهاجمی اجتماعی فاصله تلاش برای مبارزه با Covid-19. و بر این اساس تظاهرات از ماندن در خانه سفارشات در دولت های مختلف پایتخت شده اند فروتنی حضور داشتند و همیشه با مردم متعهد به علت. تظاهرات را تبدیل به چوب بست و زمینه را برای ضد واکسن طرفداران دولت برای فعالان و تفنگ suppporters با توجه به هوارد گور, یک تحلیلگر ارشد پژوهش در مرکز قانون فقر جنوب هوش پروژه.

"که واقعا بدبینانه راه آنها را با استفاده از anti-مستند تظاهرات به عنوان یک راه برای مطرح کردن دیدگاه خود را خود را ضد دولت اعتقادات به خصوص در اطراف اسلحه" گور گفت. "من واقعا معتقدم که این دوستان واقعا لزوما در مورد مراقبت از قرنطینه و یا کسب و کارهای محلی."

برخی از این معترضان عبارتند از حامیان "boogaloo" خود-توصیف "boog پسران" که به اشتراک گذاری یک فرهنگ استادانه درست شده ضد دولت memes. اصطلاح "boogaloo" یک بازی در فیلم Breakin 2': Electric Boogalooبا این ایده که معترضان امیدوارند برای "Civil War 2: Electric Boogaloo."

با وجود تازگی خود را از الگوهای رفتاری و پیراهن هاوایی, اما, گور گفت: "مسلح "boogaloo" معترضان مسئله به دفاع از کسب و کار در حال تکرار بسیاری از همان شعارهای استفاده شده توسط زودتر ضد دولت و گروه های شبه نظامیان.

"متناسب با آن به خوبی با گذشته خود خواستار خشونت شورش" گور گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن