Avaya به رسمیت شناخته شده توسط آی بی ام با ترکیبی ابر جایزه تعالی برای ارتباطات و همکاری راه حل هایی که برای بهبود تجربه مشتری و بهره وری

BM همچنین نام Avaya به عنوان پیشرو جاسازی شده برنامه های کاربردی راه حل های شریک زندگی در اولین دیجیتال IBM فک

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

BM همچنین نام Avaya به عنوان پیشرو جاسازی شده برنامه های کاربردی راه حل های شریک زندگی

در اولین دیجیتال IBM فکر می کنم کنفرانس IBM ارائه شده Avaya منابع شرکت (NYSE: AVYA) با 2020 آی بی ام Award for Hybrid Cloud تعالی. این جایزه به رسمیت می شناسد و عملکرد فوق العاده Avaya OneCloud ReadyNow ابر خصوصی راه حل برای ارتباطات یکپارچه و تماس با مرکز به عنوان یک سرویس ارائه سازمان های سرمایه گذاری سریع و راحت و خودکار مسیر به مزایای استفاده از cloud ارتباطات است. Avaya OneCloud ReadyNow ارائه ویژگی های هر صندلی مصرف و استاندارد بسته نرم افزاری از هر دو ایالات ارتباطات و تماس با مرکز راه حل کمک به کاهش خطر ابتلا به هزینه و پیچیدگی برای مشتریان انتقال به یک ابر پلت فرم از پیش فرض راه حل.

"ما می دانیم که بسیاری از مشتریان ما در حال مهاجرت از پیش فرض سیستم عامل به hybrid cloud solutions" گفت: Judd Ficklen VP شریک اکوسیستم شمال امریکا است. "کار با IBM شرکای کسب و کار مانند Avaya ارائه می دهد که پیشرفته همکاری تکنولوژی در آی بی ام ابر عمومی مشتریان می تواند ساده خود را از آن فرآیندهای بهره مندی از روند سریع تر زمان و به حداقل رساندن اختلالات را به مشتریان خود در حالی که حفظ سطح بالایی از تجربه مشتری."

Avaya و آی بی ام همکاری برای گسترش جهانی دسترس بودن Avaya OneCloud ReadyNow راه حل برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد از مشتریان در سراسر جهان. بسیاری از سازمان های علاقه مند به مزایای ابر, ارائه, مانند یک opex-بر اساس الگوی مصرف و انعطاف پذیری و سرعت استقرار است. آنها را کنترل و نگرانی های امنیتی همراه با یک میل برای بیشتر برنامه های کاربردی برنامه ریزی برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد خود که ارائه می کند مطابقت ندارد. Avaya و IBM قادر به ارائه انعطاف پذیری آنها نیاز دارید در خصوصی یا ترکیبی مدل.

"شرکت امروز می خواهیم به ارائه بهترین تجربه را برای مشتریان خود و کارکنان در حالی که بهبود بهره وری و عملکرد کسب و کار. آی بی ام و Avaya در حال ایجاد یکی از بهترین در کلاس تجربیات ترکیب قدرتمند ابر شبکه و در دسترس بودن قابلیت های آی بی ام با Avaya پیشرو ارتباطات, همکاری, خدمات و برنامه های کاربردی" گفت: Eric Rossman VP اتحاد و مشارکت Avaya. "Avaya قصد دارد برای ادامه ارائه انتخاب برای مشتریان به دنبال به حرکت به ابر از جمله عمومی و خصوصی و ترکیبی. همکاری با آی بی ام به عنوان بخشی از ما ترکیبی multicloud استراتژی ما را قادر می سازد به گسترش بیشتر توانایی های ما و ارائه ارزش اضافی به مشتریان ما است."

آی بی ام همچنین ارائه Avaya با IBM جایزه تعالی – آمریکای شمالی بالا تعبیه شده در نرم افزار راه حل است. IBM جغرافیا جوایز تعالی تشخیص آی بی ام شرکای کسب و کار است که ارائه ایستادگی کردن نتایج در جغرافیا برای کمک به درایو کسب و کار ارزش و تبدیل راه مشتریان و صنایع به کار گیرند.

در مورد Avaya

کسب و کار ساخته شده است در تجارب آنها ارائه و هر روز میلیون ها نفر از کسانی که تجربه های ساخته شده توسط Avaya (NYSE:AVYA). برای بیش از یک صد سال ما فعال سازمان در سراسر جهان برای برنده شدن – با ایجاد ارتباطات هوشمند تجربه برای مشتریان و کارکنان. Avaya می سازد باز همگرا و راه حل های نوآورانه به منظور افزایش و تسهیل ارتباطات و همکاری در ابر فرض و یا ترکیبی از هر دو. خود را به رشد کسب و کار ما در حال متعهد به نوآوری مشارکت و بی امان تمرکز بر روی آنچه که در آینده. ما فن آوری شرکت شما اعتماد برای کمک به شما ارائه تجارب است که مهم است. دیدار ما در www.avaya.com.

توجه داشته باشید احتیاطی در مورد اظهارات به جلو نگاه

این سند شامل برخی از "اظهارات به جلو نگاه." تمام اظهارات دیگر از اظهارات واقعیت تاریخی هستند "به دنبال" اظهارات برای مقاصد ایالات متحده فدرال و ایالتی قوانین اوراق بهادار. این اظهارات ممکن است شناسایی با استفاده از رو به جلو به دنبال اصطلاحات مانند "پیش بینی" "ايمان" "ادامه" "می" "برآورد" "انتظار" "قصد," "مه" "ممکن است" "ما چشم انداز" "طرح" "بالقوه" "مقدماتی" "پیش بینی" "باید" "را" و یا "می" و یا منفی آن و یا تغییرات دیگر آن و یا مقایسه اصطلاحات. این شرکت بر اساس این اظهارات به جلو نگاه در آن زمان انتظارات مفروضات برآورد و پیش بینی. در حالی که این شرکت معتقد است که این انتظارات مفروضات برآورد و پیش بینی های معقول هستند چنین اظهارات به جلو نگاه تنها پیش بینی و شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته و عدم قطعیت که بسیاری از آنها خارج از کنترل خود. عوامل مورد بحث در این شرکت در گزارش سالانه در فرم 10-K و پس از آن گزارش های سه ماهه در فرم 10-Q زمینه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (از "SEC") موجود در www.sec.gov و ممکن است باعث شود این شرکت نتایج واقعی عملکرد و دستاوردها به اختلاف مادی از هر آینده نتایج عملکرد و دستاوردهای بیان شده یا ضمنی با این اظهارات به جلو نگاه. شرکت شما اخطار می دهد که لیستی از عوامل مهم گنجانده شده در این شرکت براده SEC ممکن است حاوی تمام مواد عواملی که برای شما مهم هستند. علاوه بر این در نور از این خطرات و عدم قطعیت مسائل مورد اشاره در اظهارات به جلو نگاه موجود در این آزادی مطبوعات ممکن است در واقعیت رخ می دهد. این شرکت متعهد هیچ الزامی برای عموم به روز رسانی و یا تجدید نظر به دنبال بیانیه به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت به جز به عنوان در غیر این صورت توسط قانون مورد نیاز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن