هند آماده به بازگرداندن تا یک میلیون رشته اتباع

عظیم مهاجرین ورزش شده است باعث شده به رشته سرخپوستان که ساخت تجدید نظر به بازگشت به خانه. بسیاری از مضطرب سرخپ

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

عظیم مهاجرین ورزش شده است باعث شده به رشته سرخپوستان که ساخت تجدید نظر به بازگشت به خانه. بسیاری از مضطرب سرخپوستان هستند و کارگران مهاجر در کشورهای خلیج فارس است.

هند تنظیم شده است برای بازگرداندن صدها نفر از هزاران نفر از اتباع هند رشته در خارج از کشور از شنبه به بعد.

مسافران خواهد بود به ارمغان آورد در هواپیما عمدتا توسط حامل ملی هوایی هند نیروی دریایی کشتی های این کشور به وزارت امور خارجی گفت: در آزادی مطبوعات.

ادامه مطلب: هالیوود و بالیوود ستاره ها با هم می آیند به جمع آوری کمک مالی برای هند

در حال حاضر بیش از 17 میلیون هندی ها زندگی در خارج از کشور. در حالی که تعداد دقیق اتباع که نیاز به بازگشت نیست, آن است که تخمین زده است که این تعداد می تواند به یک میلیون نفر است.

در ماه مارس خارجی وزیر امور Subrahmanyam Jaishankar خواسته سرخپوستان خارج از کشور برای جلوگیری از بازگشت تا COVID-19 وضعیت فروکش کرد. هند در حال حاضر وارد فاز سوم از مستند, پس از کاهش برخی از محدودیت.

در مرحله اول ممکن است از 7-14, 60 پروازهای تجاری به بازگرداندن برخی از 15,000 شهروندان از 12 کشور, با توجه به رسانه های محلی. حدود نیمی از پروازهای انتظار می رود که این عمل از کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله امارات عربی Emitrates (امارات متحده عربی), کویت, عمان, قطر, عربستان سعودی و بحرین.

پروازها نیز مسافران را از ایالات متحده و بریتانیا و سنگاپور و مالزی و فیلیپین و بنگلادش است.

شهروندان امیدوار به عودت در فاز اول خواهد صرفا در صورت پرداخت. قیمت کرایه سفر مشخص نیست که از در حال حاضر.

ادامه مطلب: چگونه crowdfunding است کمک به هند فقیر در سن COVID-19

پرواز ورود در هند توزیع شده در سراسر 10 متحده با بسیاری از ترافیک هوایی رفتن به پایتخت دهلی نو و ایالات جنوبی تامیل نادو و کرالا.

وزیر دارایی کرالا یکی از کشورهای با بالاترین جمعیت مهاجر به شرق میانه توییتی که دولت انتظار 500,000 مهاجران به بازگشت.

اولین پرواز برنامه ریزی شده بودند از ابوظبی و دبی و ریاض و دوحه است. عظیم بازگشت برنامه ریزی شده بود پس از سرخپوستان رشته در خارج از کشور به دادگاه تجدید نظر به دولت بازگشت.

کشورهای خلیج فارس یکی از بالاترین هندی مهاجر جمعیت با حدود 8.5 میلیون کارگران هندی در سراسر منطقه است.

هندی سفارتخانه ها و کمیسیون های بالا در حال حاضر در حال آماده سازی لیست از شهروندان که در پریشانی. بیش از 200 ، 000 نفر در حال حاضر ثبت نام تمایل به بازگشت از امارات متحده عربی به تنهایی.

با توجه به کروناویروس مستند و تاثیر اقتصادی آن و همچنین به عنوان یک جریان بحران نفت بسیاری از کارگران مهاجر شده اند در سمت چپ و بدون شغل.

ادامه مطلب: Coronavirus عمیق تر خطرات برای کارگران مهاجر در خلیج فارس

در حالی که بسیاری از کارگران مهاجر از کشورهای خلیج فارس در حال انتظار برای بازگشت نیروی دریایی کشتی زنان و به خصوص زنان باردار — اولویت داده خواهد شد به بازگشت در هواپیما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن