باستان شناسان کشف باستان آزتک کاخ ویرانه در شهر مکزیک

مکزیکی شناسان باقی مانده از خانه های آزتک ها حاکم Axayacatl و اسپانیایی فاتح Hernan Cortes در مکزیکو سیتی. این

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

مکزیکی شناسان باقی مانده از خانه های آزتک ها حاکم Axayacatl و اسپانیایی فاتح Hernan Cortes در مکزیکو سیتی. این سایت در واقع در یک ساختمان تاریخی در پایتخت مرکزی پلازا.

بقایای باستانی آزتک کاخ که بعدها خانه اسپانیایی فاتح Hernan Cortes شدند و توسط یک تیم از باستان شناسان در زیر مهم نقطه عطفی ساختمان در مکزیکو سیتی, وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه اعلام کرد.

"باقی مانده از کاخ Axayacatl و یک خانه ساخته شده توسط منظور از Cortes کشف شده در Monte de Piedad" وزارت توییتی.

در حالی که انجام کار نوسازی در Nacional Monte de Piedad ساختمان که قدمت آن به سال 1755 و در حال حاضر یک تاریخی رهنی در مکزیک مرکزی شهر پلازا – کارگران سراسر غیر معمول بازالت دال طبقه زیر ساختمان.

به گفته باستان شناسان این طبقه شده بود یک محوطه باز کاخ آزتک حاکم Axayacatl — پدر Montezuma یکی از نهایی حاکمان باستانی آزتک امپراتوری — بین 1469 و 1481.

کارشناسان از مکزیک موسسه ملی انسان شناسی و تاریخ (INAH) گفت که منطقه "بخشی از یک فضای باز از Axayacatl کاخ احتمالا یک پاسیو."

بیشتر بخوانید: مکزیکی ها به نوبه خود به آزتک باستان شناور باغ برای احیای جنگل های حرا

صفحه اصلی اسپانیایی conquistador

در طول حفاری باستان شناسان همچنین شواهدی از خانه Cortes تا به حال در این سایت پس از سقوط امپراتوری آزتک. آنها گزارش کردند که طبقه بود به احتمال زیاد ساخته شده از مواد مورد استفاده مجدد از Axayacatl کاخ که مانند دیگر مقدس آزتک ها ساختمان های ویران اروپا فاتحان.

برخی از تعیین کننده ترین قسمت از فتح مکزیک-Tenochtitlan رخ داده در درون دیوار خانه های قدیمی از Axayacatl مانند مرگ tlatoani یا پادشاه هابز Xocoyotzin حدود 1520.

مکزیک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که در کاخ "تاب غیر منتظره" صورت گرفت "که تضعیف رابطه بین مکزیک و اسپانیا و باعث باز و رویارویی است."

بیشتر بخوانید: ماقبل تاریخ اخری معدن در مکزیک به وجد باستان شناسان

باستان شناسان برای اولین بار کشف خرابه های اطراف ساختمان و حیاط در سپتامبر سال 2017 با حفاری و تحقیقات همچنان ادامه دارد تا به امروز است.

اسپانیایی فاتح Cortes اولین بار وارد امروزی در مکزیک در سال 1518 در سفر به آماده سازی منطقه داخلی برای یک استعمار است. Cortes و همراهان او sieged و نابود آزتک سرمایه Tenochtitlan در 1521, کشتار محلی آزتک و گسترش بیماری های کشنده که جمعیت بومی فاقد ایمنی است.

Cortes' سفر شد کلید نقطه عطفی در سقوط امپراتوری آزتک.

mvb/dr (EFE AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن