باستان شناسان کشف غول نوسنگی دایره شفت در نزدیکی استون هنج

کشف یک ساختار ماقبل تاریخ پوشا 1.2 مایل به باز کردن خطوط جدید از رسیدگی به مرموز استون هنج. شفت نشان می دهد که

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

کشف یک ساختار ماقبل تاریخ پوشا 1.2 مایل به باز کردن خطوط جدید از رسیدگی به مرموز استون هنج. شفت نشان می دهد که در اوایل ساکنان در حال توسعه یک راه برای شمارش.

باستان شناسان پیدا کرده اند یک دایره گسترده ای از شفت عمیق اطراف آن حل و فصل باستانی در نزدیکی استون هنج در سایت میراث جهانی توصیف آن به عنوان بزرگترین ساختار ماقبل تاریخ تا کنون یافت در انگلستان است.

این سایت واقع شده است و حدود 2 مایل (حدود 3 کیلومتر) شمال شرق استون هنج در دشت سالیسبوری. شواهد نشان می دهد شفت تاریخ بازگشت به همان دوره برخی از 4500 سال پیش.

یک تیم از باستان شناسان از چند دانشگاه اعلام کرد روز دوشنبه از کشف دایره شفت توصیف آن به عنوان یک شاهکار مهندسی است. ماقبل تاریخ ساختار پوشا 1.2 مایل (2 متر) و قطر هر یک حدود 10 متر (33 فوت) عرض و 5 متر عمق را احاطه حل و فصل Durrington دیوار.

Animation illustrating the landscape setting of the Durrington pit group, major monuments and the average distance from Durrington Walls to identified features as a line. (Crown copyright and database rights 2013 )

نقطه های قرمز در حال کشف شفت و رسم دایره تخمین می زند که چگونه آنها ممکن است مرتب شده اند در اطراف Durrington دیوار

"این یک بی سابقه ای پیدا کردن از اهمیت عمده ای در انگلستان گفت:" وینسنت گفنی پیشرو باستان شناس در این پروژه است. "کلید محققان در استون هنج و چشم انداز آن شده اند ناگهان توسط مقیاس و ساختار این واقعیت است که آن را تا به حال کشف شده است و تا الان نزدیک به استون هنج" او گفت:.

ادامه مطلب: زندگی می کردند که در نزدیکی Pömmelte به 'آلمانی استون هنج'?

بدون نیاز به حفاری

با استفاده از فن آوری سنجش از دور و نمونه باستان شناسان قادر به کشف بدون نیاز به حفاری.

"من نمی توانم بر اندازه کافی تلاش است که رفته اند به حفر چنین بزرگ شفت با ابزار از سنگ و چوب و استخوان" گفت: گفنی. "ما در حال شروع به دیدن چیزهایی که ما هرگز نمی تواند دیدن از طریق, استاندارد, باستان شناسی, چیزهایی که ما نمی تواند تصور کنید."

این باستان شناس گفت که حدود 20 شفت در بر داشت شده بود اما که ممکن است وجود بیش از 30. حدود 40 درصد از دایره است که دیگر برای مطالعه در دسترس به عنوان یک نتیجه از توسعه مدرن او توضیح داد.

ادامه مطلب: باستان شناسان آلمانی از زیرخاک در اوردن عظیم ماموت تاسک

ضبط cosmological اعتقادات

باستان شناسان گفت: "شگفت آور" دایره شفت نشان داد تمایل جوامع نوسنگی به رکورد های باور.

"این نشان می دهد اهمیت Durrington دیوار Henge, پیچیدگی ساختار تاریخی در استون هنج چشم انداز و ظرفیت و تمایل جوامع نوسنگی به رکورد خود cosmological اعتقاد به سیستم های در راه و در یک مقیاس است که ما هرگز قبلا پیش بینی" گفنی گفت.

Handout image provided 07 September 2015 by Stonehenge Hidden Landscape Project shows an artists impression of stone monoliths found buried near Stonehenge which could have been part of the largest Neolithic monument built in Britain, archaeologists believe. (picture-alliance/dpa/EPA/Stonehenge Hidden Landscape Project )

یک هنرمند تصور از آنچه Durrington دیوار ممکن است مانند نگاه; شفت کشف شد به نظر می رسد به فرم یک حلقه غول پیکر در اطراف ساختار

باستان شناس از دانشگاه برادفورد اضافه شده که برنامه ریزی های درگیر در قرارداد ماقبل تاریخ ساختار این قدر باید درگیر یک چوب خط حساب کردن و یا سیستم شمارش. او گفت: کشف این است که بیشتر از همه فوق العاده ای به دلیل آن را ارائه می دهد اولین شواهد که اوایل ساکنان انگلستان عمدتا کشاورزی جوامع در حال توسعه یک سیستم شمارش.

مرموز استون هنج — هدف که هنوز ناشناخته باقی مانده امروز با وجود دهه ها تحقیق — یکی بریتانیا معروف ترین نشانه جذب گردشگران و کسانی که در جستجوی ارتباط معنوی با طبیعت است.

"استون هنج روشن لینک به فصول و گذشت زمان از طریق انقلاب تابستانی. اما با Durrington شفت آن را گذر زمان اما محدوده توسط یک دایره شفت است که cosmological اهمیت" گفنی گفت.

A woman participates in a ritual at Stonehenge as the sun sets ahead of Summer Solstice on June 20, 2020 in Amesbury, United Kingdom. (Getty Images/F. Webster)

استون هنج باقی مانده بسته به عنوان یک نتیجه از coronavirus این یکشنبه گذشته — انقلاب تابستانی — وادار کردن مردم به انجام مراسم سالانه وجود دارد و در یک بزرگتر حذف بیش از حد معمول

منطقه اطراف استون هنج در دشت سالیسبوری مماس با دیگر سایت های ظاهری اهمیت به انگلیسی باستان تمدن مانند جوراب ساق بلند, barrows و Durrington دیوار و همچنین بعد از عصر آهن hillforts مانند Silbury تپه. نه دور نیز در Wiltshire, این روستای Avebury شامل چه تصور می شود بزرگترین megalithic سنگ دایره در بریتانیا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب