Warner Music Group / Blavatnik خانواده پایه و اساس عدالت اجتماعی صندوق اعلام خارجی اعضای هیئت مدیره

این Warner Music Group / Blavatnik خانواده پایه و اساس عدالت اجتماعی صندوق اعلام کرد خارجی اعضای هیات مدیره آن

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

این Warner Music Group / Blavatnik خانواده پایه و اساس عدالت اجتماعی صندوق اعلام کرد خارجی اعضای هیات مدیره آن پوشا یک تنوع زمینه های سنی و رشته های. پنج رهبران برجسته با گسترده تخصص کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود این صندوق را اداره خواهد شد و شامل مستقل نظارت و پاسخگویی است. 15-قوی هیئت مدیره نیز شامل هفت مدیران از Warner Music Group و سه چرخش نمایندگان Blavatnik بنیاد خانواده.

$100 میلیون Warner Music Group / Blavatnik خانواده پایه و اساس عدالت اجتماعی صندوق پشتیبانی از علل خیریه مرتبط با صنعت موسیقی عدالت اجتماعی و آموزش و پرورش و همچنین مبارزات علیه خشونت و نژادپرستی. صندوق کمک خواهد کرد در یک پایدار به صورت دراز مدت به سازمان در خط مقدم مبارزه برای عدالت تنوع شمول و متعلق. پیشنهادات را می توان فرستاده شده به WMG.BFF.Fund@wmg.com.

خارجی اعضای صندوق را هیئت مدیره عبارتند از:

تانیا ککمدیر فورد بنیاد جنس نژادی و قومی عدالت تیمی که تمرکز بر مسائل مربوط به جرم حبس پلیس و تحرک اقتصادی; سخت درمان از مهاجران و جنسیت و تولید مثل عدالت. کک سابق مدافع و استراتژی مشاور متعدد کیفری و نژادی عدالت مبارزات انتخاباتی در ایالات متحده است.

شاون هیرئیس جمهور از زندگی ملت شهری و یک مدیر و شریک در زندگی ملت Maverick مدیریت شرکت است. Gee نظارت بر مشاغل از ریشه و جیل اسکات. از طریق سرمایه گذاری خود را با ملت او همچنین مسئول توسعه منحصر به فرد زندگی می کنند جهانی سیستم عامل های شهری و محتوای فرصت با تمرکز به طور خاص در مناطق hip-hop, R&B و انجیل.

پل هندرسونمدیر اجرایی, سان فرانسیسکو, اداره پلیس پاسخگویی (DPA) و یک رئیس سابق دادستان. هندرسون پیشگام در مترقی عدالت کیفری اصلاحات تأثیر محلی, دولت و سیاست های ملی. DPA که همچنین به عنوان کمیته نظارت برای San Francisco, کلانتر, استخدام هیبرید مدل غیر نظامی-نظارت در خط مقدم در تکامل مدرن پلیس. پل به دست آورده کارشناسی از دانشگاه UCLA و JD از دانشگاه شهر جایی که او نیز در خدمت به عنوان کلاس جمهور.

Alencia جانسونرئیس تاثیر افسر و بنیانگذار 1063 غرب گسترده آژانس تاثیرات اجتماعی کار در تقاطع عدالت اجتماعی و تغییر فرهنگ – اتصال برندها و سازمانها و مردم به ماموریت محور راه حل. به نام آبنوس, مجله's "قدرت 100" لیست با نفوذ آمریکایی های آفریقایی جانسون که قبلا برگزار شد پست بالا در سناتور وارن انتخابات ریاست جمهوری و در برنامه ریزی والدین.

مونا Sutphenارشد مشاور Vistria گروه LLC شیکاگو شرکت سهام خصوصی. Sutphen به عنوان کاخ سفید و معاون رئیس ستاد سیاست رئیس جمهور اوباما و کارکنان شورای امنیت ملی در دولت کلینتون و همچنین در ایالات متحده ماموریت سازمان ملل متحد در میان پست های دیگر. Sutphen دارای مدرک لیسانس خود را از کالج مونت هولیوک و کارشناسی ارشد از مدرسه اقتصاد لندن.

دیگر مدیران عبارتند از:

Temi AdenijiVP بین المللی استراتژی و عملیات Warner Music Group. قبل از پیوستن به WMG در سال 2016 Temi شد دیپلم در چندین برجسته شرکت های حقوقی. او دارای یک JD از کلمبیا دانشکده حقوق و کارشناسی ارشد از دانشگاه کالج لندن و کارشناسی از دانشگاه پرینستون.

Mark Baker, VP سیاست های عمومی دولت & امور Warner Music Group. علامت پیوست WMG در سال 2017, پس از دو دهه کار در تجارت بین المللی سیاست و مسائل جامعه برابری مسائل. یک محقق فولبرایت او دارای یک MALD از فلچر دانشکده حقوق و دیپلماسی در دانشگاه تافتز و لیسانس خود را از دانشگاه تگزاس در آستین.

Austin دبه, EVP در Atlantic Records UK. علاوه بر جدید به وارنر خانواده Austin پیوست اطلس در ماه ژوئن سال 2020 از اپل موسیقی بریتانیا که در آن او بود سر از سرمقاله. نفوذ خلاق اجرایی که قبلا برگزار پست با Spotify, BBC Radio 1 & 1Xtra و مرکز سرگرمی.

کامیل Hackneyرئیس مشارکت افسر در اقیانوس اطلس/رئیس جهانی با نام تجاری مشارکت در شورای WMG. کامیل شده است بخشی از موسیقی وارنر خانواده برای 26 سال از جمله پست در WMG, Elektra و اقیانوس اطلس. او دارای مدرک MBA از دانشکده کسب و کار هاروارد و لیسانس خود را از دانشگاه پرینستون.

Michael Lynton, رئیس, Snap, Inc. مایکل انتخاب شد غیر اجرایی و رئیس هیئت مدیره از WMG در فوریه 2019 و همچنین به عنوان صندلی از Warner Music Group / Blavatnik خانواده پایه و اساس عدالت اجتماعی صندوق. او قبلا مدیر عامل شرکت سونی سرگرمی و برگزار کرده است پست بالا در زمان وارنر پنگوئن گروه و شرکت والت دیزنی است. او دارای هر دو MBA و کارشناسی مدارک تحصیلی از دانشگاه هاروارد.

Riggs مورالسSVP A&R هنرمند و توسعه در اقیانوس اطلس. قبل از پیوستن به اقیانوس اطلس در سال 2014 Riggs خدمت دو نقش به عنوان معاونت A&R برای امینم در سوابق مشکوک و تولید/مدیر در جالوت هنرمندان. او شروع به کار خود را به عنوان یک موسیقی اشاره کرد روزنامه نگار از جمله خدمت به عنوان یک ویرایشگر موسیقی در منبع.

جولیان خرده, EVP سر از کسب و کار و امور حقوقی در وارنر سوابق. قبل از پیوستن به وارنر در سال 2019 جولیان یک شریک در Nixon Peabody LLP و روباه روچیلد LLP. او دارای یک JD از دانشگاه دنور دانیلز دانشکده حقوق و BBA از دانشگاه هاوارد.

رایان پرس, رئیس جمهور, A&R, ایالات متحده آمریکا برای Warner Chappell موسیقی. رایان پیوست این شرکت در سال 2009 و پیشرفت از طریق صفوف از مدیر ارشد, A&R به رهبری فعلی پست. قبل از WCM رایان تاسیس کنفرانس مطبوعاتی مدیریت و برگزار پست در ناتینگ هیل انتشار J. Erving و بعد یکی Productions



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن