آرژانتین را رد طلبکاران 'ممکن' counteroffer

یک گروه متشکل از سه نفر از آرژانتین بزرگترین طلبکاران توصیف کرده است دولت پیشنهاد به بازسازی بدهی به عنوان "از

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

یک گروه متشکل از سه نفر از آرژانتین بزرگترین طلبکاران توصیف کرده است دولت پیشنهاد به بازسازی بدهی به عنوان "از چه چیزی طلبکار گروه می تواند قبول کند." دولت گفت این اتاق کمی برای مانور.

سه تا از آرژانتین بزرگترین طلبکاران اعلام کرد روز دوشنبه که آنها را رد کرده بود دولت پیشنهاد به بازسازی بدهی به ارزش بیش از $66 میلیارد (€58 میلیارد دلار).

دولت آرژانتین تا به حال ارائه شده 53.5 سنت به دلار تحت یک طرح تغییر ساختار. که رقم قابل توجهی بالاتر از پیشنهاد اولیه ارائه شده است که 39 سنت افزایش به دلار.

"آرژانتین ارائه کوتاه است از چه چیزی طلبکار گروه می تواند قبول کند" گفت: بیانیه صادر شده توسط مبادله دارندگان اوراق قرضه Ad Hoc و آرژانتین طلبکار کمیته. سه گروه ادعا می کنند به نمایندگی از بیش از یک سوم از دارندگان اوراق قرضه بین المللی.

در عوض این گروه گفت: آنها صادر counteroffer به رئیس جمهور آلبرتو فرناندز دولت. صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) به حمایت دولت محافظه کار تلاش برای بازسازی بخشی از بدهی خود را به آن را بیشتر پایدار در دراز مدت.

بیشتر بخوانید: آرژانتین در به طور پیش فرض برای بار دوم این قرن

'ممکن' counteroffer

ساعت پس از اعلام counteroffer آرژانتین دولت آمریکا گفت: برخی از طلبکاران خود شدند, نشان دادن "عدم درک" با توجه به وضعیت کنونی اقتصادی کشور را.

دفتر رئيس جمهور گفت: از آن خواهد بود "غیر ممکن" برای تغییر آن ارائه جدیدترین و اضافه کرد که دولت به شدت معتقد است طلبکاران دیگر باز به حرکت رو به جلو در که پیشنهاد.

آرژانتین بدهی به ارزش $324 میلیارد دلار بالغ به حدود 90 درصد از تولید ناخالص داخلی. در زیر آخرین آن پیشنهاد آرژانتین خواهد بازسازی حدود یک پنجم از بدهی های آن است.

آینده در آرژانتین 2018 رکود رمان coronavirus همه گیر است و بیشتر فرو اقتصاد به آشفتگی. صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده است یک انقباض از 9.9 درصد در سال جاری.

در زیر آخرین پیشنهاد دولت آرژانتین آغاز خواهد شد سرویس دهی بدهی های خود را در ماه سپتامبر 2021 زیر یک سال مهلت.

ls/nm (AFP ساعت و EFE)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب