نظر: Coronabonds می تواند تبدیل به یک واقعیت

آلمان و فرانسه پیشنهاد مشترک ابزار بدهی برای کمک به اتحادیه اروپا از بهبود اقتصادی خرید اینترنتی از COVID-19 ب

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

آلمان و فرانسه پیشنهاد مشترک ابزار بدهی برای کمک به اتحادیه اروپا از بهبود اقتصادی خرید اینترنتی از COVID-19 بیماری همه گیر. این یک حرکت خطرناک — اما یکی که لازم بود می گوید: Bernd Riegert.

فرانسه و آلمان بار دیگر هل دادن به جلو با یک مشترک اروپا — در نهایت. رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان غلبه بر تفاوت های خود را با توجه به اقتصاد اتحادیه اروپا در مسیر برگشت پس از coronavirus بیماری همه گیر. مرکل به تغییر رویه در اصل موافقت به ایده جمعی بدهی — با وجود ممنوعیت بدهی های در معاهدات است که ایجاد منطقه یورو است.

پاکسازی کرده است که یک پیشنهاد است که می توانید ببینید €500 میلیارد دلار (حدود 546 میلیارد دلار) عمدتا به شدت مدیون جنوبی عضو اتحادیه اروپا در کمک های مالی به جای وام همانطور که در ابتدا پیش بینی های آلمان و دیگر ثروتمند اتحادیه اروپا. پاکسازی اتفاقا تا به حال در ابتدا به نام برای سه برابر این مقدار پول برای توزیع شود.

اتحادیه اروپا نیاز به نشان دادن همبستگی

تا کنون پاکسازی ایده یک پیشنهاد باقی مانده است. یکی این که در حال حاضر حمایت کمیسیون اروپا و در نتیجه قرار می دهد شرقی و شمالی اتحادیه اروپا تحت فشار به تسلیم. ترتیب بعد از همه خواهد آنها را ببینید دریافت پول کمتر و پرداخت یارانه کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا و فرانسه که ضربه COVID-19.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا مانند لهستان و مجارستان و بلغارستان و رومانی — که خالص دریافت کنندگان بودجه اتحادیه اروپا — در حال حاضر خواهد شد انتظار می رود برای نشان دادن همبستگی خود با کشورهای عضو وضعیتی وخیم از اثرات این بیماری همه گیر.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا €1 تریلیون coronavirus سوال

یک ایده معقول

قبل از هر یک از این می تواند تبدیل به یک واقعیت با این حال مرکل را به او بسیار خود و حزب دموکرات مسیحی در هیئت مدیره به عنوان به خوبی به عنوان آن باواریا, خواهر, پارتی, مسیحی اتحادیه اجتماعی. این ثابت خواهد کرد که به چالش کشیدن به عنوان هر دو مخالف این ایده از افزایش هزینه.

پاکسازی و مرکل پیشنهاد کرده اند که کمیسیون اروپا می تواند سرمایه گذاری بازیابی صندوق با در نظر گرفتن جمعی اتحادیه اروپا بدهی. بیش از 20 سال آینده کشورهای عضو خواهد پس از آن جمعی بازپرداخت آنچه است که بدهکار با توجه به کلی خود را در کمک به بودجه اتحادیه اروپا. این بلندی بدهی خواهد اما محدود کردن دولت های اروپایی و پارلمان در توانایی خود را برای صرف در خانه تا 2040.

پاکسازی و مرکل به طور موثر پیشنهاد بلوک موضوع یوروباندز یا coronabonds — اوراق قرضه دولتی با مسئولیت محدود. این ممکن است نقض ماده 311 پیمان در عملکرد اتحادیه اروپا که تصریح می کند که بودجه اتحادیه اروپا تامین می شود صرفا متحده از منابع خود. آن را در حال حاضر در اتحادیه اروپا و کارشناسان حقوقی برای پیدا کردن نقاط ضعف در اطراف این ماده.

البته برای coronabonds

پاکسازی و مرکل گرفته اند لازم اقدام قاطع در میان یک بحران بی سابقه ای. آنها در حال هل دادن برای یک مشترک اروپایی راه حل است. اما آن باقی مانده است دیده می شود اگر همه کشورهای عضو در حال حاضر به برچسب همراه است.

هفته آینده کمیسیون اروپا خود را در حال حاضر جامع طرح بودجه از آن بهبود بودجه است اما یک عنصر. اعضای اتحادیه اروپا باید برای رسیدن به توافق به زودی اگر پول به دست از این سال به پا زدن شروع بلوک اقتصاد. اما آن را مانند این یک را تشکیل می دهند می تواند تبدیل به یک واقعیت است.

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن