Atos برقرار علوم زندگی مرکز تعالی برای حمایت از محققان در سراسر جهان

Atos یک رهبر جهانی در انتقال دیجیتال در توافق با ژنوم خوش آمدید پردیس در Cambridgeshire, انگلستان امروز اعلام

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

Atos یک رهبر جهانی در انتقال دیجیتال در توافق با ژنوم خوش آمدید پردیس در Cambridgeshire, انگلستان امروز اعلام کرد آن جهانی HPC AI & کوانتومی علوم زندگی مرکز تعالی به منظور ارائه به سازمان ها در محوطه دانشگاه و جهانی ژنوم و داده های زیستی و موسسات در سراسر جهان دسترسی به ظهور HPC AI & کوانتومی فن آوری.

این Atos علوم زندگی مرکز تعالی را تکمیل موجود پردیس محاسبه امکانات با دسترسی به فن آوری های پیشرو مانند کوانتومی محاسبات با کارایی بالا و هوش مصنوعی پشتیبانی شده توسط Atos محصولات و خدمات و تخصص در این بخش است. Atos کارشناسان همکاری خواهد کرد به طور مستقیم با ژنوم و داده های زیستی تحقیقات دانشمندان برای کمک به تقویت علوم زندگی کشف و نوآوری است.

"من خوشحال هستم که Atos پیوستن به دانشگاه ما جامعه ارائه بینش بیشتر به biodata در برتر سرعت و کارآمدی منجر به ابتکاری جدید روش ها و محصولات و همچنین کاهش این تحقیق به توسعه محصول سفر ایجاد یک تاثیر مثبت قابل توجهی برای حوزه های مختلف علوم زندگی", گفت: Dr جولیا Wilson, دانشیار مدیر ژنوم خوش آمدید پردیس.

 "قابل توجه برنامه های توسعه در محل Atos به سرعت تبدیل به یک شریک ارزشمند در دانشگاه ما جامعه است. در حال حاضر زمان به قدرت تحقیقات ما از طریق اعمال می شود استفاده از فن آوری های نوآورانه است که می تواند تا حد زیادی پیشرفت biodata پژوهش است. این منجر به فرصت های بیشتر به ترجمه تحقیقات به ملموس اجتماعی مزایای", اضافه شده ,,,, Dr جو میلز کارآفرینی و نوآوری مرکز مدیریت خوش آمدید ژنوم پردیس.

در این مرکز محققان و فناوران در سراسر جهان را کاوش های مختلف کاربردهای فن آوری های مانند کوانتومی محاسبات با کارایی بالا و هوش مصنوعی از طریق طیف گسترده ای از فعالیت هایی مانند اثبات مفهوم تولید و نوآوری و کارگاه های دوره ها و کنفرانس ها.

Atos کوانتومی یادگیری ماشین جهان بالاترین-انجام صورت تجاری در دسترس کوانتومی شبیه ساز است که در حال حاضر کمک به تحقیقات و تحلیل قابلیت سازمان ها از جمله بایر در آلمان به مرکز محاسبات و تحقیقات و فن آوری (CCRT) در CEA در فرانسه, این Hartree مرکز در انگلستان و آزمایشگاه ملی اوک ریج در ایالات متحده است.

محققان همچنین قادر خواهد بود برای بهره مندی از Atos' قدرتمند BullSequana X سوپرکامپیوترها که ارائه عملکرد بالا محاسبات قدرت برای حمایت از محققان در دستیابی به نتایج سریع تر. آنها هستند که امروز استفاده می شود در سراسر جهان برای حمایت از زمان مبارزه با Covid-19.

Pierre Barnabé, ارشد اجرایی, معاون رئیس جمهور, رئیس بزرگ داده ها و امنیت سایبر در Atos, گفت: "ما خوشحال هستیم که برای ایجاد این مرکز به عنوان پتانسیل برای همکاری فرصت با علوم زندگی موسسات در سطح جهان بسیار زیاد است. کوانتومی محاسبات با کارایی بالا و همچنین لبه محاسبات با کمک هوش مصنوعی نگه هیجان انگیز, تحول بالقوه برای بخش علوم زندگی است و ما به دنبال به جلو به استفاده از این در حالات دنیای واقعی با ترکیب تحقیقات تخصص با فن آوری ما تخصص برای باز کردن فرصت است."

این مرکز در حال حاضر عامل از راه دور و ارائه پشتیبانی برای محققان در سراسر جهان مشغول به تحصیل بسیاری از جنبه های مختلف از Covid-19 مانند توصیف ساختار SARS-CoV-2 به درک بهتر مکانیسم های خود را از عفونت و یا مدل سازی گسترش این بیماری با استفاده از روش های ریاضی.

علاوه بر این دو دموی در حال توسعه هستند که باز ارزش HPC و AI به مدل ناهنجاری های قلبی و عروقی و برای سرعت بخشیدن به تفسیر های پزشکی است. این خواهد بود به نمایش گذاشت به عنوان به زودی به عنوان مرکز باز می شود درهای خود را.

در مورد Atos

Atos یک رهبر جهانی در انتقال دیجیتال با 110,000 کارکنان در 73 کشور جهان و با درآمد سالانه € 12 میلیارد دلار است. اروپا شماره یک در ابر امنیت و عملکرد بالا محاسبات این گروه فراهم می کند پایان به پایان هماهنگ Hybrid Cloud, داده های بزرگ, کسب و کار برنامه های کاربردی و دیجیتال در محل کار, راه حل. در انگلستان و ایرلند Atos ارائه کسب و کار راه حل های فناوری برای برخی از بزرگترین کشور های دولتی و سازمان های بخش خصوصی این گروه در سراسر جهان فناوری اطلاعات شریک برای المپیک & پارالمپیک و در عمل تحت مارک Atos Atos|Syntel و متحد کردن. Atos یک SE (Societas Europaea), ذکر شده در, CAC40 پاریس شاخص سهام.

هدف از Atos است برای کمک به طراحی آینده از اطلاعات فضا. تخصص و خدمات پشتیبانی توسعه دانش آموزش و پژوهش در یک رویکرد فرهنگی و کمک به توسعه علمی و فن آوری تعالی. در سراسر جهان این گروه را قادر می سازد مشتریان خود و کارکنان و اعضای جوامع بزرگ برای زندگی, کار و توسعه پایدار در امن و مطمئن اطلاعات فضا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن