تس ماموریت کشف عظیم یخ غول پیکر

این "غول یخ" سیارات نپتون و اورانوس بسیار کمتر متراکم از راکی, زمینی, سیاره مانند زهره و زمین است. فراتر از من

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

این "غول یخ" سیارات نپتون و اورانوس بسیار کمتر متراکم از راکی, زمینی, سیاره مانند زهره و زمین است. فراتر از منظومه شمسی ما بسیاری دیگر از نپتون به اندازه سیارات در حال چرخش دور ستاره ها ظاهر می شود به همین ترتیب کم تراکم است.

در حال حاضر یک سیاره جدید کشف شده توسط ناسا Transiting Exoplanet Survey Satellite تس به نظر می رسد برای جفتک انداختن این روند است. این سیاره به نام TOI-849 b است 749th "تس شی مورد علاقه" شناسایی شده تا به امروز است. دانشمندان کشف سیاره گردان یک ستاره در حدود 750 سال نوری در هر 18 ساعت و برآورد آن در حدود 3.5 برابر بزرگتر از زمین آن را یک نپتون به اندازه سیاره است. جای تعجب این پرت و دور افتاده نپتون به نظر می رسد 40 برابر بیشتر از زمین و فقط به عنوان متراکم.

TOI-849 b است عظیم ترین نپتون به اندازه سیاره کشف شده تا به امروز و برای اولین بار به چگالی است که قابل مقایسه با زمین است.

"این سیاره جدید است که بیش از دو بار به عنوان گسترده ای به عنوان خود ما نپتون است که واقعا غیر معمول می گوید:" چلسی هوانگ, یک فوق دکترا در دانشگاه MIT Kavli موسسه فیزیک نجومی و تحقیقات فضایی و عضو تس تیم علمی. "تصور کنید اگر شما تا به حال یک سیاره با زمین دانسیته متوسط ساخته شده است تا 40 برابر زمین جرم است. آن را کاملا دیوانه به فکر می کنم آنچه اتفاق می افتد در مرکز یک سیاره با این نوع از فشار است."

کشف و گزارش شده است امروز در مجله طبیعت. نویسندگان این مطالعه عبارتند از: هوانگ و اعضای تس تیم علمی در دانشگاه فنی ماساچوست.

یک لعنتی مشتری?

پس از راه اندازی آن در مارس 18, 2018 به تس ماهواره ای شده است اسکن آسمان برای سیارات فراتر از منظومه شمسی ما است. این پروژه یکی از ناسا اخترفیزیک اکسپلورر ماموریت و رهبری و اداره شده توسط MIT. تس طراحی شده است به بررسی تقریبا تمام آسمان با pivoting آن مشاهده هر ماه به تمرکز بر روی یک پچ از آسمان به عنوان آن را در مدار زمین است. به عنوان آن را اسکن آسمان تس مانیتور نور از درخشان ترین نزدیکترین ستاره و دانشمندان به دنبال دوره ای نرخهای پایین در نور ستاره است که ممکن است سیگنال که یک سیاره در حال عبور از مقابل یک ستاره است.

داده های گرفته شده توسط تس در قالب یک ستاره نور منحنی و یا اندازه گیری روشنایی است که برای اولین بار در دسترس ساخته شده به تس تیم علمی بین المللی و چند موسسه گروهی از محققان به رهبری دانشمندان در دانشگاه MIT. این محققان یک نگاه برای اولین بار در داده ها برای شناسایی امیدوار کننده سیاره نامزد یا تس اشیاء مورد علاقه. این مشترک هستند علنا با کلی جامعه علمی همراه با تس داده ها برای تجزیه و تحلیل بیشتر.

برای اکثر ستاره شناسان تمرکز جستجوی خود را برای سیاره در نزدیکترین ستاره درخشان که تس مشاهده شده است. هوانگ و تیم او در دانشگاه MIT به تازگی به حال برخی از زمان اضافی به نگاه بیش از داده ها در طول ماه های سپتامبر و اکتبر 2018 و تعجب اگر هر چیزی می تواند در بر داشت در میان ضعیف ستاره. مطمئن شوید که به اندازه کافی آنها کشف تعداد قابل توجهی از حمل و نقل مانند نرخهای از یک ستاره 750 سال نوری دور و به زودی پس از تایید وجود TOI-849 b.

"ستاره مثل این معمولا نمی تواند نگاه با دقت توسط تیم ما پس از این کشف خوشحال بود تصادف" هوانگ می گوید.

پیگیری مشاهدات از ضعف ستاره با تعدادی از تلسکوپ زمینی بیشتر تایید این سیاره و همچنین کمک به تعیین آن جرم و چگالی.

هوانگ می گوید که TOI-849 ب کنجکاو نسبت به چالش کشیدن نظریه های موجود در سیاره ای تشکیل شود.

"ما واقعا متعجب و متحیر در مورد اینکه چگونه این سیاره تشکیل" هوانگ می گوید. "همه زمان نظریه ها نمی به طور کامل توضیح دهد که چرا آن را بسیار عظیم در محل فعلی خود. ما انتظار نداریم که سیارات به رشد به 40 زمین توده و سپس توقف وجود دارد. به جای آن باید فقط نگه داشتن در حال رشد و در نهایت به عنوان یک غول گاز مانند یک مشتری در چند صدها نفر از زمین توده ها."

یک فرضیه دانشمندان آمده اند تا با به توضیح این سیاره جدید را جرم و چگالی است که شاید آن را یک بار بسیار بزرگتر از غول های گاز شبیه به سیاره مشتری و زحل — سیاره با گسترده تر پاکت گاز که enshroud هسته تصور می شود به عنوان متراکم زمین است.

به عنوان تس تیم پیشنهاد در مطالعه جدید در طول زمان بسیاری از این سیاره پاکت گازدار ممکن است لعنتی دور توسط ستاره, تابش — یک سناریو بعید است به عنوان TOI-849 b مدار بسیار نزدیک به ستاره میزبان. مداری آن دوره فقط 0.765 روز و یا فقط بیش از 18 ساعت است که در معرض این سیاره به حدود 2000 برابر تابش خورشیدی که دریافت زمین از خورشید است. با توجه به این مدل نپتون به اندازه سیاره که تس کشف ممکن است باقی مانده هسته ای بسیار عظیم تر مشتری در اندازه های غول پیکر.

"اگر این سناریو درست است TOI-849 b تنها مانده سیاره هسته و بزرگترین غول گاز و هسته ای شناخته شده به وجود می گوید:" هوانگ. "این چیزی است که دانشمندان واقعا هیجان زده به دلیل تئوری های قبلی نمی تواند توضیح دهد این سیاره است."

این پژوهش تامین شد, در بخش, توسط ناسا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب