Atos قرار به عنوان یک رهبر در Gartner Magic Quadrant برای مرکز داده های برون سپاری و ترکیبی زیرساخت های خدمات مدیریت برای اروپا و آمریکای شمالی در 2020

Atos یک رهبر جهانی در انتقال دیجیتال امروز اعلام کرد که Gartner Inc. قرار Atos به عنوان یک رهبر در آن سحر و جا

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

Atos یک رهبر جهانی در انتقال دیجیتال امروز اعلام کرد که Gartner Inc. قرار Atos به عنوان یک رهبر در آن سحر و جادو ربع برای مرکز داده های برون سپاری و ترکیبی زیرساخت های خدمات مدیریت برای اروپا و شمال امریکا هر دو منتشر شده در ماه ژوئن سال 2020 است.

این 9 سال متوالی است که Atos شده است به نام یک رهبر در اروپا متمرکز بر گزارش و 4 سال متوالی در شمال امریکا متمرکز گزارش.

گارتنر بررسی 20 ارائه دهندگان خدمات است که ارائه اطلاعات مرکز برون سپاری (DCO) و با ترکیبی از زیرساخت های مدیریت خدمات (HIMS) در اروپا و دیگر 20 در آمریکای شمالی بر اساس کامل بودن چشم انداز و توانایی اجرای.

"ما مفتخریم به رسمیت شناخته شود یک بار دیگر به عنوان یک رهبر جهانی در مرکز داده های برون سپاری و ترکیبی زیرساخت های خدمات توسط گارتنر. ما معتقدیم این شناخت بیشتر سیمان ثابت ما تخصص در مدیریت و مهاجرت از خدمات برنامه های کاربردی و زیرساخت" گفت: Jo Debecker, EVP سر از زیرساخت ها و مدیریت داده ها در Atos. "ما همچنین بر این باورند این تشخیص تایید توانایی ما برای ارائه به مشتریان ما با کارآمد ترین end-to-end Hybrid Cloud و مرکز داده خدمات است که بنیاد درست برای سازمان به دنبال درایو تحول دیجیتال تغییر".

Atos در ادامه به ساخت عمیق قابلیت در ارائه خدمات ابری برای پشتیبانی مشتریان خود را تحول به خدمات دیجیتالی. قابل اثبات نمونه شامل اخیر تکمیل کسب Maven موج ایالات متحده مبتنی بر ابر و فناوری شرکت مشاوره جایزه "Google Cloud دستیابی به موفقیت شریک از سال" در سال 2019 و درآمد "خدمات مدیریت ارائه دهنده" وضعیت از Google Cloud. جدید دیجیتال Hybrid Cloud ارائه با VMware نیز به تازگی اعلام کرد برای فعال کردن کسب و کار برای سرعت بخشیدن به زمان به بازار و کاهش هزینه ها. در کنار ما Magic Quadrant شناخت ما فکر می کنم این همه تقویت Atos' رهبری جهانی در ابر راه حل برای برنامه های کاربردی و داده ها تجزیه و تحلیل و یادگیری ماشین در ترکیبی و چند ابر سیستم عامل است.

گارتنر را تایید نکرده و هر فروشنده محصول و یا خدمات به تصویر کشیده شده در آن نشریات پژوهشی و توصیه تکنولوژی کاربران را انتخاب کنید فقط آن دسته از فروشندگان با بالاترین رتبه و یا دیگر تعیین. گارتنر نشریات پژوهشی شامل نظرات گارتنر سازمان پژوهش و نباید تعبیر به اظهارات واقعیت است. گارتنر سلب همه گونه ضمانت صریح یا ضمنی با توجه به این تحقیقات از جمله هر گونه ضمانت نامه از فروش و یا تناسب اندام برای یک هدف خاص.

***

در مورد Atos

Atos یک رهبر جهانی در انتقال دیجیتال با 110,000 کارکنان در 73 کشور جهان و با درآمد سالانه € 12 میلیارد دلار است. اروپا شماره یک در ابر امنیت و عملکرد بالا محاسبات این گروه فراهم می کند پایان به پایان هماهنگ Hybrid Cloud, داده های بزرگ, کسب و کار برنامه های کاربردی و دیجیتال در محل کار, راه حل. این گروه در سراسر جهان فناوری اطلاعات شریک برای المپیک & پارالمپیک و در عمل تحت مارک Atos Atos|Syntel و متحد کردن. Atos یک SE (Societas Europaea), ذکر شده در, CAC40 پاریس شاخص سهام.

هدف از Atos است برای کمک به طراحی آینده از اطلاعات فضا. تخصص و خدمات پشتیبانی توسعه دانش آموزش و پژوهش در یک رویکرد فرهنگی و کمک به توسعه علمی و فن آوری تعالی. در سراسر جهان این گروه را قادر می سازد مشتریان خود و کارکنان و اعضای جوامع است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب