Austin جالبترین استخر همواره بیش از یک استخر

تیوی اولین بار من شروع به پریدن کرد به Austin, Texas,' بارتون چشمه من در شوک بود. به معنای واقعی کلمه در شوک ا

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

تیوی اولین بار من شروع به پریدن کرد به Austin, Texas,' بارتون چشمه من در شوک بود. به معنای واقعی کلمه در شوک است. روشن آبی آب 68 درجه طول سال و بنابراین با وجود این که سوزان 100 درجه در خارج, من برای آماده نیست آب به طوری یخی, خیلی باحال, خیلی با طراوت.

بلافاصله من شنا به لبه چسبیده به دال بتنی و نگاه بیش از. تاسیسات در میان ترد, زمرد کبود, و به طور قابل توجهی unchlorinated آب شد حداقل یک صد نفر قطعا بیشتر است. کودکان راه اندازی backflips کردن غواصی تخته پاشیده و تشویق توسط کف زدن برای موفقیت هر شیرجه و یا شکست خورده بدترین بازیکن میدان. در شیب تپه پوشیده از چمن در اطراف استخر سامانه sunbathers, کشیده, روی حوله, استفاده از کرم های ضد آفتاب را فرا گرفته در کتاب هیپنوتیزم با ناهمواری آب.

این قابل توجه است واقعا برای شنا کردن از طریق بارتون چشمه به نگاه کردن بر مدارس از ماهی کمی پنهان استخر اعماق و یا اگر شما خوش شانس به سراسر نادر رویت در معرض خطر بارتون تپه سمندر. هنگامی که پای خود را چراندن پایین شما می توانید احساس جلبک twirling بین انگشتان نرم و صاف کردن لجن پوشش سنگ های ناهموار ممکن میکند و از طریق آن همه آن را احساس مثل شما در حال شنا کردن در آبهای آبی دریای مدیترانه به جای در یک شهری استخر در وسط یکی از سریع ترین رشد در شهرستانها.

اما برای سه ماه گذشته بارتون چشمه بسته شد با توجه به COVID-19. راه رفتن را از طریق محله اضطراب سوالات به زمانی که چشمه خواهد بازگشایی می تواند شنیده گفتم پشت پنبه ماسک و bandanas. در حالی که به غیر خودی بارتون چشمه فقط ممکن است به نظر می رسد به یک استخر به جامعه از آستین آن را نقطه عطفی یک افسار به عمیق و غنی و بعضی اوقات مشکل تاریخ از آستین.

بارتون چشمه خود را متشکل از سه هکتار از آب با آهک و پوشش کف و دیوارهای اطراف آن. آن را همیشه پر توسط چهار, چشمه, همه, که تابع به عنوان اصلی ادواردز تخلیه آبخوان منطقه در آستین. اگر شما راه رفتن بارتون کریک کمربند سبز که بافت راه خود را از طریق شهرستان و شامل بارتون چشمه مناسب شما می توانید کمی فواره آب متلاطم به سطح از نهر حتی زمانی که نهر خود را در غیر این صورت فقط یک شمع از خشک کردن سنگ آهک.

و این ساده ترین راه برای توصیف چگونه آب است که قادر به حفظ دمای آن بیش از حد. به دلیل آن را ذخیره شده در زیر زمین به عنوان آب های زیرزمینی چشمه منتشر می کنند تنها آب است که جای تعجب سرد 68 درجه فارنهایت است.

این چشمه در اصل کشف شده توسط Comanche و Tonkawa سرخپوستان بومی آمریکا و پس از آن حل و فصل توسط اسپانیایی قبل از شهرداری شد و سمان در 1900s. این Tonkawa قبیله با استفاده از چشمه های معنوی, تصفیه, آداب و رسوم, و آن را آسان به درک چرا. یک استخر است که باقی می ماند پر طول سال بدون در نظر گرفتن بارش باران با بلوری سرد آب قابل توجه است به هر وسیله.

به این روز Austinites ادعا بارتون چشمه دارای خواص درمانی برخی از مرتب کردن. نگاهی آلیسون شری یک روانشناس پزشکی قانونی است که زندگی در آستین برای 18 سال است. شری است اسپوندیلیت مهرهها ورم مفاصل است که نه تنها باعث درد و تورم در مفاصل بزرگ اما همچنین باعث می شود او ضعف سيستم ايمنی. او "مطمئن نیستید که آیا این عجله آدرنالین یا فقط آب سرد" اما در هر صورت "این کمک می کند تا با تورم فوق العاده" و شنا ویژه "تنها شکلی از ورزش [او] بدن می تواند تحمل کند, دیگر از یوگا است."

یکی دیگر از آستین محلی, آلیسون هوبارد که زندگی در این شهر برای چهل سال معتقد است چیزی است که وجود دارد در مورد خاص است که آب خود را. "من مطمئن هستم که آنچه در آن است اما بسیاری از ما هنوز هم فکر می کنم آن را دارای خواص درمانی است. آن را بیش از فقط که آن را سرد."

در حالی که بحث خشم در که آیا یا نه بهار آب واقعا شفا حقیقت غیر قابل انکار است: بارتون چشمه های بسیار زیادی باقی مانده است ازلی شنا سوراخ است که در واقع خود را به پارچه و هویت یکی از آمریکا به سرعت در حال گسترش شهرها در برابر روند و مد ها از دهه های بعدی و پدید آمده و امروز به عنوان یک محل که شبیه چگونه Tonkawa قبیله در بر داشت آن را قرن ها پیش.

اما نگه داشتن آن است که راه شده است آسان نیست.

زمین حقوق برای بارتون چشمه را تغییر داده اند چندین بار در طول سال. در اصل به فروش می رسد به بن Mialm در سال 1826 توسط دولت مکزیک, زمین منتقل شد به Henry P. Hill که تا 1870s ذکر شده بود به عنوان مالک در شهرستان سوابق. اما در سال 1838 ویلیام بارتون کاربردی برای "patent" و اعطا شد زمین. قبل از مرگ او بارتون اجاره بخشی از این چشمه که در وضعیت آنها نیست مورد استفاده قرار گیرد برای اهداف صنعتی (به زودی پس از آنها استفاده می شود برای مقاصد صنعتی). پس از آن بود که استخر یک مکان ثابت تا زمانی که وجود دارد هیچ, برهنه, حمام آفتاب و یا الکل به فروش می رسد.

در اوایل 1900s اندرو Zilker به دست آورد زمین در نزدیکی چشمه و به زودی پس از فروش 50 هکتار به شهرستان با هدف ایجاد یک پارک عمومی. او بلافاصله اهدا پول به آستین مدارس و با وجود این سخاوت به پایان رسید تا با اختصاص این پارک به "خاطرات Robert E. Lee و آلبرت Sidny Johnston." برای سال پشت ورودی بارتون چشمه شد از Robert E. Lee جاده ها است. در سال 2018 Austin تغییر نام این خیابان به Azie مورتون جاده به افتخار اولین و تنها زن سیاه به عنوان ملت و خزانه دار.

1970s آورده عظیم توسعه شهری در Austin و اطراف آن تپه کشور است که همچنان به این روز ساخت Austin 11th, پرجمعیت ترین شهر در آمریکا و 6 در حال رشد سریع با توجه به 2019 سرشماری. به عنوان بیشتر محله های مسکونی فنر در Austin مشخص شد که آنها توسعه داده شد از بیشترین اهمیت برای هر دو جوامع تامین آب و حفظ منابع طبیعی به عنوان ساکنان شروع به درک که آب از آبخوان در حال رشد بود murkier و murkier.

در سال 1992 Austin گذشت صرفه جویی در بهار ما فرمان و همراه با آن Austinites تاسیس محلی گروه حمایت ما را نجات چشمه (SOS) با هدف نگه داشتن به عنوان بسیاری از حوزه های است که تغذیه چشمه ها توسعه نیافته و به طور مستقیم آن را به محافظت دائمی.

"از نظر فیزیکی آن را تغییر داد" سخنگوی SOS گفت: روزانه وحش. "کیفیت آب است که قطعا آن را به عنوان یک بار بود اما با این حال گفت:, آن را بسیار قابل توجه با این وجود. در روز روشن, شما هنوز هم می توانید ببینید یک پنی در پایین آن است."

و در عین حال به تازگی وجود ندارد و حتی مردم در اطراف به شکایت در مورد اینکه آیا استخر تیره یا نه. برای سه ماه گذشته بسیاری از Austinites' اتصال به متعالی شده بود خو با توجه به COVID-19. اما در ژوئن 9th, بارتون چشمه بازگشایی با محدودیت. این اتفاق چند روز قبل از تگزاس دیدم 48 درصد افزایش در COVID مرگ و میر و همانطور که از نوشتن این ایالت تگزاس آمار جدید ثبت روزانه موارد.

برای اولین بار دو ساعت در هر روز از 5 تا 7 هستم هر کسی می تواند وارد کنید و در آنچه که به عنوان "شنا در معرض خطر خود شما." سپس به مدت سه روز از هفته به چشمه خواهد شد با توجه به محدودیت نیروی انسانی. چهار دیگر آن را باز خواهد بود از 8 صبح تا 10 شب با رزرو اسلات اجازه ورود محدود در دسترس هر دو ساعت. ماسک های مورد نیاز برای توان هنگامی که در استخر و بعد از هر دو ساعت زمان اسلات کارکنان را پاکسازی تمام حمام و سرویس بهداشتی امکانات و چشمه.

در حالی که رزرو برای روز اول پر شد رزرو در عرض چند دقیقه دیگر تصمیم به از خواب بیدار اوایل سعی کنید به ضرب و شتم جمعیت. آنها مقدار زیادی از دیگران همان ایده.

"من در حدود شش بود و تنها قادر به شنا کردن یکی از دامان قبل از آن بیش از حد شلوغ اما راستش من فقط احساس خیلی بهتری می گوید:" شری. "این اولین بار بود جای من شده است پس از خاموش کردن و آن را به ارزش صبر کنید. من یک بار به جلو و عقب در صورتی که همه من را دریافت کنید. من آن را. من زود بیدار می شوم. متفاوت است اما من آن را."

برای شری بارتون چشمه است یک مهلت. شنا دور وجود دارد بیش از شنا دور آن را مراقبه و نه فقط برای خود بلکه برای شهر Austin و ساکنان آن را به عنوان یک کل ، بسیاری از مردم با مراجعه به یکپارچه بارتون چشمه به عنوان "روح آستین" و در حالی که من می خواهم به طور معمول انقباض غیر ارادی ماهیچه به دور از چنین مقایسه, من باید به توافق برسند. تاسیسات آب در بارتون چشمه نشاط آور است. جهان خارج است بیهوش است و رها از نیاز به درک که آیا آن را در جهان مسائل خود و یا رمز و راز از استخر و محل خود را. به جای دست و پا آور, استعفای خزد تا از اعماق تاریک از پیر و جوان در پریدن در مخالفت با لبه های استخر جایی که آنها ملاقات در وسط و خنده در میان همواره معتدل و آب های با هم در یک حس قریب از سعادت در جایی که آنها هستند و آنها چه کسانی هستند احاطه شده توسط در حال حاضر.

"این که آیا آن را تا به قدرت شفا یا نه مهم نیست (اگر چه آن را ندارد) می گوید:" هوبارد. "بارتون چشمه است که بیش از یک استخر. آن را به یک جزء اصلی از جامعه است. آن را به ارمغان می آورد مردم با هم آنها را می آموزد Austin راه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب