زندانی اویغوری استاد آزادی نشان می دهد که چگونه پکن نیروهای وفاداری

پس از ناپدید شدن به مدت سه سال به سین کیانگ زندان اویغوری استاد Iminjan Seydin شده است به طور ناگهانی منتشر شد

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

پس از ناپدید شدن به مدت سه سال به سین کیانگ زندان اویغوری استاد Iminjan Seydin شده است به طور ناگهانی منتشر شد. در حال حاضر او محکوم دختر خود را به جستجو برای پاسخ به عنوان "ضد چین است."

آخرین بار سمیرا داد imin دیدم پدرش Iminjan Seydin بود سه سال پیش قبل از او روانه بازار شد به یک برنامه کار در چین شمال غربی سین کیانگ منطقه به عنوان بخشی از یک دولت "deradicalization برنامه است."

Seydin استاد سابق تاریخ چین در سین کیانگ اسلامی موسسه بوده و محکوم به 15 سال زندان برای "تحریک رادیکال ایدئولوژی است." جدای از اینکه یک استاد تاریخ در دانشگاه برای بیش از 30 سال Seydin نیز آغاز شده خود را در خانه چاپ و نشر در سال 2012 منتشر شده و بیش از 50 کتاب در فن آوری و آموزش و پرورش, روانشناسی و مسائل زنان.

با توجه به داد imin پدرش نبود به خصوص مذهبی و به طور کلی رعایت شده دولت چین دستورالعمل های دینی را رعایت.

بیشتر بخوانید: ظریف: چین سیستماتیک پیگیری بازداشت Uighurs در معرض در سین کیانگ نشت

زندگی به عنوان یک دانش آموز در ایالات متحده داد imin تلاش شده است به منظور بالا بردن آگاهی در مورد ناپدید شدن او از طریق فعالیت آنلاین.

صدها نفر از روشنفکران اویغور در میان هزاران نفر از افرادی که زندانی شده اند و یا قرار داده و به سین کیانگ مجدد اردوگاه آموزش و پرورش توسط دولت چین بیش از سه سال گذشته است.

در سال 2017 Seydin فرستاده شد برای پیوستن به یک کار گروه سازماندهی شده توسط سین کیانگ را به اداره امور مذهبی در هوتن ریاست. پس از بازگشت به پایتخت های منطقه ای ارومچی در مارس 2017 سین کیانگ دولت بازداشت Seydin بدون اطلاع خانواده اش.

ادامه مطلب: چین اویغوری — آنچه شما باید بدانید

داد imin گفت: پدر او را به اعدام محکوم شد در یک سری آزمایش در سال 2019 برای انتشار کتاب در مورد دستور زبان عربی برای همکار در سین کیانگ اسلامی موسسه. این کتاب دارای برخی از مراجع اسلام ،

"پدر من محکوم به 15 سال زندان برای 'تحریک ایدئولوژی رادیکال' در فوریه 2019," داد imin گفت: DW.

"او همیشه یک روشنفکر کسی است که نمی بحث در مورد سیاست در خانه. زمانی که من یاد گرفتم در مورد او حکم من بسیار غمگین و عصبانی چون من نمی توانستم باور چگونه دولت چین می تواند در درمان یک شهروند بی گناه بود."

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

مجبور وفاداری به پکن

در مه 4, داد imin بود و با نوک انگشتانش کردن با دوستان است که پدر او ظاهر شده بود در یک ویدئو منتشر شده توسط حزب کمونیست سخنگوی چین روزانه. این نخستین بار بود که او تا به حال چیزی شنیده از او و پس از او ناپدید شد در سال 2017.

"من احساس می کردم که همه چیز حقیقی و من می خواستم به گریه اما واقعا نمی توانست گریه گفت:" داد imin. "من مطمئن هستم که اگر من باید خوشحال باشد چون من نمی دانم چه شد که پدرم خواهید به من بگویید که در این ویدئو."

هنگامی که او در نهایت به دست آورد شجاعت با کلیک بر روی لینک توییتر او را دیدم که پدر او بود که بسیاری اعتصاب بود و سر تراشیده.

"البته من خوشحال بود برای دیدن که او هنوز زنده است اما من هم تعجب که چگونه او وزن بسیار از دست داده بیش از سه سال گذشته" داد imin توضیح داد. "او تا به حال جهانیان برای حداقل دو اندازه ها و لباس هایی که میپوشید در این ویدئو بیش از حد بزرگ بود برای او."

ادامه مطلب: DW مصاحبه: فارسی زن باقی می ماند 'غیرآزاد" با وجود آزادی از re-آموزش و پرورش کمپ

آن را به نظر می رسد که او پدر شده بود از زندان آزاد. با این حال او در پیام خود در این ویدئو صدا عجیب و غریب.

"به تازگی برخی در خارج از کشور, ضد چین نیروهای فریب دختر من به این ادعا که من تحت بازداشت غیر قانونی," Seydin گفت: در این ویدئو. "این فریب است و بی معنی است. من خیلی خوب و سالم و رایگان است."

Seydin پرسید داد imin نه به اعتماد "فریبنده شایعات" و توقف پخش اطلاعات نادرست در مورد "بازداشت خود را" خارج از کشور.

او تاکید کرد که بدون حزب و دولت او هرگز تا به حال شده است یک استاد و یا یک پاداش زندگی با اضافه کردن داد imin نیز تا به حال به خاطر تحصیل در خارج از کشور.

"همه این چیزها می شده اند غیر ممکن است بدون مراقبت از حزب و دولت به خانواده ما" Seydin گفت.

"من استفاده می شود به این باور شما فکر می کنید همان و من دل شکسته با شنیدن آنچه شما گفت. چگونه می تواند دختر من می گویند چیزی شبیه به این ؟ من می خواهم به شما بگویم آیا نمی شود فریب در خارج از کشور, ضد چین نیروهای دوباره و متوقف کردن گفت: کسانی که همه چیز."

Seydin در ادامه می گویند که او از دست داد imin و می خواستم او را به پایان برساند او در تحصیل در آمریکا, بنابراین او می تواند بازگشت به چین است. "خانواده ما را شادتر خواهد بود," او گفت:.

ادامه مطلب: چین درمان مسلمان Uighurs در سین کیانگ: "من تا به حال لرز'

او واقعا رایگان است ؟

پس از تماشای این ویدئو داد imin می خواستم شخصا تایید اگر پدر او واقعا بوده است و از زندان آزاد شد.

او با ارسال سه پیام های صوتی به پدر او WeChat account on May 5, اما او نبود بلافاصله پاسخ می دهند. سپس او را به نام مادر با لینک و پدر او بود وجود دارد.

"طی تماس پدر من نگه داشته تکرار چگونه بزرگ چین و حزب کمونیست چین بود که" داد imin گفت. او گفت: "اگر آن را نمی کند چرا که آنها او نمی خواهد که مانند یک زندگی راحت. او به من گفت که او نمی خواست من به ضد چین چرا که او فکر CCP شد درمان او هست."

زمانی که داد imin سعی کردم از او بخواهید در مورد اینکه چرا او ناپدید شد و سه سال و چرا سر خود بود, اصلاح کرده, Seydin ادعا کرد که او تصمیم گرفت به تراشیدن سر و ریش زیرا بیش از حد گرد و خاکی در هوتن.

و زمانی که داد imin سعی کردم به او بگویم پدر که او تا به حال مشغول به کار در ایالات متحده او به سادگی گفت: او را به پایان برساند او در مطالعات و بازگشت به شانگهای یا پکن برای کار.

"او نگه داشته به من یادآوری به شرکت در فعالیت و او نیز از من خواست به گوش دادن به هر چیزی برخی از "بچه بد" گفت:" داد imin توضیح داد.

حتی اگر پدر او شده بود از زندان آزاد داد imin هنوز هم نگرانی در مورد اینکه آیا او شده است کاملا آزاد از هر شکل از بازداشت.

او گفت که از او منتشر شده او می خواهد دولت چین به رها کردن همه اتهامات علیه او و بازگشت همه جریمه که او قبلا پرداخت شده است.

"پس او ادعا کرد که در حال حاضر آزاد شده است در این ویدئو من می خواهید برای همیشه دیدن پدرم سالم بودن و رایگان از هم اکنون در" داد imin گفت.

ادامه مطلب: اویغوری آزار و اذیت: سیاستمداران آلمانی محکوم چین 'مدرن برده و بهره برداری ماشین آلات'

چین 'گروگان دیپلماسی'

این اولین بار است که پکن در تلاش برای بی اعتبار در خارج از کشور Uighurs با انتشار تصویری شهادت اعضای خانواده خود را در سین کیانگ.

در ماه نوامبر گذشته دولت-اجرای تلخیص جهانی تایمز منتشر شد چهار دقیقه ویدئو از مصاحبه با اعضای خانواده از سه برجسته خارج از کشور Uighurs که نه تنها با ستایش دولت چین اما همچنین متهم به اعضای خانواده خود را در خارج از کشور از پخش شایعات.

با توجه به پیتر اروین ارشد برنامه افسر در اویغور حقوق بشر پروژه روشن است که پکن می خواهد به استفاده از ویدئو به عنوان یک تهدید باز به داد imin.

"دولت چین شده است درخواست از مردم در سین کیانگ برای تماس با اعضای خانواده خود در خارج از کشور و به آنها بگویید برای رفتن به چین" ایروین گفت: DW. "علاوه بر این چین است که در تلاش برای بستن در خارج از کشور Uighurs که صحبت شده تا برای خانواده خود را به گروه هایی مانند جهان اویغوری کنگره و اویغوری حقوق بشر پروژه است."

"آنها با استفاده از این موارد خاص به تهدید دیگر در خارج از کشور Uighurs به توقف صحبت کردن و گفت:" ایروین. "این است که اساسا گروگان دیپلماسی, و آن را فقط به یک فرد خاص. آنها در حال ارسال یک پیام: "ما ممکن است انتشار این افراد, اما شما نیاز به توقف صحبت کردن.'"

این کارشناس افزود که پکن را روایت است که تحت فشار توسط اویغوری فعالان خارج از کشور.

"Seydin ادعا کرد در این ویدئو که دختر خود را فریب خورده اند با خارج از کشور ضد چین از گروه های, اما در واقع او شده است صحبت کردن به عنوان یک فرد است. او مستقیم بدون وابستگی به هر گروه و من فکر می کنم که می ترساند CCP."

"در این مورد نشان میدهد که فشار بین المللی کار می کند تا حد معینی" ایروین توضیح داد. "در خارج از کشور Uyghurs باید به این باور در حقیقت آنها دیدن و صحبت کردن با شجاعت."

"فشار نیروهای چین به تغییر رویکرد خود را زیرا آنها می ترسند که خود را روایت است که به اندازه کافی قوی برای مبارزه در برابر همه این افراد است."

ادامه مطلب: برترین برندها 'با استفاده از مجبور اویغوری نیروی کار در چین + تصاویر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن